עלות גשר שקוף לשיניים

דף הבית » יישור שיניים שקוף » עלות גשר שקוף לשיניים

שאלות לגבי עלות גשר שקוף לשיניים מצטרפות לרשימת השאלות הקבועות כאשר לקוחות מתעניינים בטיפולי יישור שיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

באופן כללי אנו יכולים לדבר על טווח המחירים של 11.5-16 אלף שקלים עבור גשר לשיניים שקוף (שיטת אינוזיליין). אך מוטב לפנות לייעוץ וקבלת הצעת מחיר במרפאת השיניים, זאת מכיוון שכל מטופל סובל מבעיות אחרות ונזקק לטיפול שונה.

גשר בשיניים שקוף מחיר הוא בדרך כלל בטווח המחירים שהזכרנו, אך תמיד יתכנו מקרי קיצון הדורשים טיפולים מורכבים יותר. אין סיבה להניח הנחות ללא פגישת ייעוץ, מה גם שפגישת הייעוץ מתקיימת ללא עלות.

חשוב לציין כי טיפולי יישור שיניים פונים לכל הגילים, ואנו במרפאה מרבים לבצע יישור שיניים למבוגרים. כך שאם לא טיפלתם בבעיה בילדותכם, אפשר לעשות זאת עכשיו.

עלות גשר שקוף לשיניים

יישור שינים שקוף

על מנת להבין את העלויות, צריך גם להבין היטב את שיטת הטיפול ואת הייחודיות שלה. כאשר אנו מדברים על יישור שיניים שקוף אנו מדברים על יישור שיניים בשיטת אינוזיליין. ישנם שמות שונים לשיטה הזו, חלקם גם שמות מבלבלים.

אתם עשויים לשמוע את השם קשתיות שקופות, פלטות שקופות ליישור שיניים ואף גשר לשיניים שקוף. והאחרון הוא מקור הבלבול – קיימת שיטת יישור שיניים המוכנה גשר שקוף, והיא מבוססת על גשר רגיל בו הסמכים המתכתיים הוחלפו בסמכי חרסינה בצבע השיניים. זוהי לא אותה השיטה, וזהו מקור הבלבול.

אז למען הסר ספק, נדגיש כי במאמר זה אנו מדברים אך ורק על יישור שיניים בשיטת אינויזליין.

שיטה זו מתבססת על סדרה של קשתיות המיוצרות בהתאמה אישית לכל מטופל. הקשתיות מפעילות את הלחץ הנדרש על השיניים, כאשר כל שבוע יש להחליף זוג קשתיות. כל החלפת קשתית היא בבחינת מעבר לשלב הבא של הטיפול.

לשיטה זו מספר יתרונות חשובים:

  • היא מאפשרת ליהנות מיישור שיניים דיסקרטי.
  • ניתן להעריך מראש את משך הטיפול ותוצאות הטיפול.
  • היא פחות מכבידה על המטופל.
  • נדרשים פחות ביקורים אצל רופא השיניים.

גשר בשיניים שקוף מחיר

טיפול יישור שיניים שקוף מתחיל בסדרה של צילומי הדמיה. הצילומים נעשים במכון מיוחד המחזיק באותן הטכנולוגיות, והן כוללות סריקה של הפה כמו גם צילומי רנטגן ותמונות סטילס של הפנים והשיניים.

הצעת המחיר שתקבלו כוללת הכל, כלומר לא תתבקשו לשלם בנפרד עבור הצילום. לאורך הטיפול תעברו בדיקות תקופתיות, וגם הן כלולות במחיר. יתר על כן, יתכן כי לקראת סוף הטיפול הרופא יבקש להאריך מעט את הטיפול על מנת לשפר את התוצאות. גם במקרה שכזה לא תתבקשו להוסיף תשלום.

כל שעליכם לעשות זה להקפיד על שימוש בקשתיות כל שעות היום, ולהימנע מלאבד אותן. הקשתיות ממוספרות, ובמידה ואיבדתם אותן ניתן לשחזר. אך הדבר צפוי לגרום לעלויות נוספות ועיכובים בהתקדמות הטיפול, לכן חשוב לשמור עליהן.

אנו נוהגים לתדרך את כל המטופלים לגבי השמירה על הקשתיות, ואף נעניק לכם מארז מיוחד לאחסון הקשתיות.

גשר בשיניים שקוף מחיר

עלות גשר שקוף לשיניים

אנו מבינים כי טיפול יישור שיניים שקוף עלול להיות הוצאה גדולה, אך ברצוננו להדגיש גם את חשיבות הטיפול.

לא אחת מגיעים אלינו למרפאה אנשים לטיפולי שיניים הכוללים סתימות וטיפולי שורש. ולא אחת אנו רואים כי בגלל שיניים לא מיושרות הם מתקשים לשמור על היגיינת השיניים. כך שהם מוצאים את עצמם מוציאים סכומים גדולים על טיפולי שיניים, ולעתים נזקקים גם להשתלות שיניים.

צריך לקחת את הדברים הללו בחשבון. יישור שיניים שקוף יכול לחולל שינוי גדול בחייכם. גם בהרגשה והחיוך מלא הביטחון, וגם במניעת בעיות עששת בעתיד.

בעיות בשיניים לא מישורות עלולות לגרום גם לאינספור בעיות אחרות, בשיניים ובלסת. ולכן חשוב לטפל בהן. אם טיפול יישור שיניים אינויזליין יקר מידי עבורכם, ישנן גם אפשרויות טיפוליות אחרות. הן אולי פחות נוחות, אך ניתן להשיג את אותן המטרות.

גשר לשיניים שקוף

גשר לשיניים שקוף

אם הינכם סובלים מבעיות שיניים לא מיושרות והדבר מפריע לכם, אנו ממליצים לכם לפנות בהקדם למרפאת אמריקן סמייל. גיל הנעורים הוא התקופה האידאלית לטיפול בבעיה, אך אין שום מניעה מלבצע את הטיפול גם בגיל מבוגר.

כאן במרפאה נוכל לבחון את אפשרויות הטיפול ולדון במחירים, וכל זאת ללא התחייבות מצידכם.

מרפאת השיניים אמריקן סמייל נוסדה על ידי דוקטור יואל גבריאל שעלה לארץ עם משפחתו מארצות הברית. כאן במרפאה מתבצעים טיפולי שיניים מתקדמים לכל המשפחה, לרבות השתלות שיניים ומתן מענה לבעיות מורכבות של השתלת שיניים ללא עצם.

מרפאת שיניים אמריקן סמייל – הוראות הגעה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

גשר לשיניים שקוף
תוכן עניינים