מחיר של שתל

מחיר של שתל

מחיר של שתל

מחיר של שתל הוא אחת השאלות המטרידות את מי שאיבד שיניים וחושק בטיפול השתלת שיניים. אך מחיר שתל שיניים הוא רק אחת מהשאלות שעליכם לשאול. מחיר שתלים דנטליים הוא באמת סוגיה חשובה, אך חשוב גם להבין שישנם סוגי שתלי שיניים שונים, מצבים רפואיים שונים, סיכונים, ויתרונות וחסרונות בכל סוג של הליך. כמובן שישנו גם הבדל בין מחיר השתלת שן אחת, לבין השתלת שיניים בכל הפה מחיר.

סוגי שתלי שיניים

שתל טיטניום

לפני שנדבר על מחיר של שתל, כדאי גם לדבר על השתל עצמו ועל ההליך באופן כללי.

השתלת שיניים היא פתרון למי שאיבד את השיניים ובעיקרה ישנו שימוש בשתל דנטלי העשוי משני חלקים עיקריים – הבסיס המוחדר אל תוך עצם הלסת בצורת הברגה, והכיסוי החיצוני שלו המעניק לכם את המראה והתפקוד של שן טבעית.

שתל טיטניום הוא אחד השתלים השכיחים ביותר, זאת מכיוון שהטיטניום היא מתכת אצילה המביאה תכונות חוזק, עמידות ואינה יוצרת התנגדות בגוף. ועל שתל טיטניום מורכב הכתר אשר בדרך כלל עשוי זירקוניה והיא בעלת מראה טבעי של שן ולא מראה מתכתי כמו הטיטניום.

אך כפי שאמרנו ישנם סוגי שתלי שיניים שונים, וכיום ישנם גם שתלים בהם השתל עצמו עשוי מזירקוניה. היתרון של הזירקוניה הוא שמדובר בחומר בצבע לבן. אצל אנשים בעלי חניכיים דקות או נסיגת חניכיים ניתן לראות גוון אפרפר, ולכן הם עשויים להעדיף זירקוניה על פני שתל טיטניום.

שתל טיטניום

סוגי שתלי שיניים

ישנם סוגים שונים של שתלים או שיטות השתלה. ההבדלים הם לא רק החומרים מהם הם עשויים, ההבדלים נובעים מהצורך לתת פתרונות למצבים שונים. זהו עוד גורם המשפיע על מחיר שתל שיניים. להלן כמה דוגמאות לסוגים שונים של שתלים:

שתלים בזאליים – השתלת שיניים בזאלית נועדה לתת מענה לחלק מהמקרים בהם קיים מחסור בעצם לסת. אלו הם שתלים המוחדרים אל השכבה הבזאלית של העצם, השכבה שאינה נספגת. זאת בניגוד לשתלים רגילים המוחדרים אל השכבה ה אלבאולרית.

שתלים קצרים – עוד פתרון המתאים לחלק מהמקרים בהם קיים מחסור בעצם לסת. למשל לפעמים כאשר מדובר בהשתלת שיניים עליונות בחלק האחורי של הפה, ישנו חשש שהשתל יחדור אל הסינוס. לעתים ניתן להתגבר על הבעיה באמצעות בשתלים קצרים מהגודל הסטנדרטי.

שתלים זיגומוטיים – אלו הם שתלים המוחדרים אל עצב הלחי. מחיר שתלים דנטליים מסוג זה הוא יקר באופן משמעותי משתלים אחרים, אך ישנם מקרים שזהו הפתרון היחידי. הם דורשים מיומנות רבה וציוד מיוחד. יש לעשות אותם באמצעות רופא מומחה להשתלות שיניים.

חשוב לציין שאלו שיטות השתלת שיניים הנדרשות במצבים רפואיים, יש להן מחירים שונים, אך אינכם בוחרים איזו שיטה שתרצו לפי מחיר של שתל, אלא לפי הצורך הרפואי.

מחיר השתלת שן אחת

מחיר שתלים דנטליים

מחיר שתל שיניים נקבע על פי גורמים שונים:

מיומנות הרופא – מחיר שתלים דנטליים אינו נקבע אך ורק על פי סוג השתל וסוג ההליך הנדרש, אלא על פי מיומנות הרופא. רופא המרבה לעסוק בטיפול השתלת שיניים ורכש ניסיון רב, עשוי לגבות מחירים גבוהים יותר מאשר רופאי שיניים בעלי ניסיון מועט. מדובר בהליך מורכב מאוד ואין ספק שישנו יתרון לרופא מומחה להשתלות שיניים.

סוג השתלים – כפי שהזכרנו ישנם סוגים שונים של שתלים דנטליים, כמו למשל שתלים בזאליים או שתלים זיגומוטיים ובהתאם לכך המחירים עשויים להיות שונים. כדאי לבקר במפרפאת שיניים ולעבור אבחון על מנת לראות באיזה סוג של שתלים מדובר.

מספר השתלים – לפעמים מדובר על מחיר השתלת שן אחת ולפעמים מספר שיניים או השתלת שיניים בכל הפה. המחירים כמובן שונים לפי מספר השתלים שנדרשים. בפה של אדם מבוגר ישנם 32 שיניים, אך אל תחשבו שבהשתלת שיניים מלאה ישנו צורך ב 32 שתלים. כיום משתמשים בשיטות כמו אול און פור, בהם מעגנים גשר על 4 שתלים, וכך ניתן לתת מענה לכל הלסת ללא צורך בעשרות שתלים.

איכות השתלים – כפי שאמרנו ישנם שתלי טיטניום ושתלי זירקוניה, וגם יצרנים שונים המציעים שתלים לשיניים. לא כל יצרן הוא בעל אותה האיכות. אך לא תרצו להתפשר על איכות השתלים, יש להם השפעה ישירה על העמידות וסיכויי הקליטה של השתל.

 

מחיר השתלת שן אחת

מחיר השתלת שן אחת הוא כ 5,500 ש“ח. זהו פתרון למי שנזדקק לפתרון נקודתי כאשר מצב השיניים שלו הוא באופן כללי טוב, אך קיימת בעיה של שן בודדת.

אך יש עוד דבר שאותו צריך לקחת בחשבון, לעתים ישנו צורך בהליכים מקדימים בטרם מבצעים את השתלות השיניים, ולכן העלויות עשויות להתייקר. למשל ישנם מקרים בהם צריך לבצע עקירת שן, השתלת לסת, הרמת סינוס או לטפל במחלות חניכיים לפני שניתן להתקדם ולבצע את השתלת השן, לכן אלו יכולות להיות הוצאות נוספות המצטרפות לעלויות.

השתלת שיניים בכל הפה מחיר

השתלת שיניים בכל הפה מחיר

השתלת שיניים בכל הפה מחיר היא בסדר גודל של כ 45 אלף שקלים. כפי שכבר אמרנו אין זה אומר שצריך להשתמש ב 32 שתלים דנטליים כמספר השיניים, אחרת העלויות היו מגיעות לסכומי עתק, שלא לדבר על הסיבוכים הרפואיים. למזלנו ישנן שיטות כמו אול און פור המאפשרות לחסוך בעלויות ולקבל פתרון של מראה שיניים מלא. בשיטה זאת במקום לחבר כתר לשתל, נעשה שימוש בגשר.

המראה הוא כמובן מראה אסתטי של שיניים יפות והתפקוד מאפשר ללעוס ולדבר ללא בעיה.

מחיר שתל שיניים

מחיר שתל שיניים

לסיכום הנושא, ישנן שיטות שונות לביצוע השתלות שיניים. על מנת לדעת כמה עולה השתלת שיניים, הפתרון הפשוט ביותר הוא לקבוע פגישה עם רופא השיניים. מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל היא המקום בו תוכלו לקבל אבחון מקצועי וייעוץ אישי.

דוקטור יואל גבריאל, מומחה לשיקום הפה, יבצע אבחון של מצב השיניים והלסת ובהתאם לטיפולים הנדרשים במקרה הספציפי שלכם תוכלו לקבל המלצה על טיפול השתלה מתאים והמחיר של הטיפול.

אצלנו במרפאה תוכלו גם לקבל מבחר שירותי רפואת שיניים למשפחה הכוללים טיפולי שורש, יישור שיניים שקוף, הלבנת שיניים, רפואת שיניים בחירום ועוד.

מחיר של שתל

מחיר של שתל

נמאס לכם להתבייש לחייך בגלל מראה השיניים החסרות? אינכם מעוניינים בפתרונות של שיניים תותבות כמו של סבא? אין סיבה לחיות עם הבושה, כיום ישנם מבחר טיפולים מתקדמים אשר יחזירו לכם את החיוך, כולל פתרונות של השתלת שיניים לחולי סכרת.

אנו מזמינים אתכם לפנות למרפאתנו, כאן נעניק לכם ייעוץ אישי ונעשה הכל על מנת להחזיר לכם את החיוך במחירים משתלמים. הוראות הגעה למרפאה בגוגל

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).