פלטה ליישור שיניים 

פלטה שקופה ליישור שיניים מחיר

פלטה ליישור שיניים 

 

פלטה ליישור שיניים היא אחת משיטות יישור השיניים המתקדמות ביותר. שיטה אשר הפכה לאחת הפופולריות ביותר כיום. השיטה מעניקה מענה לבני נוער ומבוגרים הסובלים משיניים עקומות ובעיות שונות של מנח השיניים. היא מעניקה פתרון לבעיות האסתטיות וגם הבעיות התפקודיות הקשורות למצב שיניים בעייתי. היא מביאה איתה חידושים רבים בתחום ההופכים את כל ההליך לקל יותר מבחינת המטופל, וזאת מבלי לפגוע ביעילות ובאיכות התוצאה. במאמר זה נסביר מהי פלטה שקופה ליישור שיניים, כיצד מתבצע ההליך ומהם היתרונות של פלטות שקופות ליישור שיניים. בסוף המאמר תוכלו למצוא התייחסות לנושא של פלטה שקופה ליישור שיניים מחיר.

פלטה ליישור שיניים

פלטות ליישור שיניים

עד היום הסובלים משיניים עקומות נעזרו בטיפולים אשר התבססו בדרך כלל על גשר ליישור שיניים. שיטת טיפול זו דרשה הדבקת סמכים על השיניים, וביניהם חוטי ברזל המבצעים את המתיחה. שיטה זו אמנם יעילה, אך יש לה כמה חסרונות מרכזיים:

  1. ביקורים רבים אצל רופא השיניים – לכל אורך תקופת הטיפול, דבר הנמשך לאורך חודשים רבים, נדרשים ביקורים תכופים אצל רופא שיניים אורתודנט על מנת לבצע מתיחה של הברזלים. כמו כן לעתים יש להגיע באופן דחוף כאשר אחד הסמכים נופל, דבר שיכול להתרחש מידי פעם.
  2. חוסר נוחות -כל שיטת יישור שיניים יוצרת רמה מסוימת של חוסר נוחות בפה. אך כאשר מדובר בברזלים, אי הנוחות היא גדולה יותר. הברזלים המותקנים בפה עשויים לדקור ולפגוע ברקמות הרכות ואז אנו גם נאלצים להשתמש בשעווה מיוחדת על מנת להגן על הפה.
  3. קשה לשמור על היגיינת השיניים – בעוד הברזלים בשיניים מגדילים את כמות שאריות האוכל המצטברת על השיניים, הם גם מקשים על הסרתם. ניתן לצחצח את השיניים עם גשר ברזלים, אך הדבר מורכב יותר. יש לעשות זאת בסבלנות ועדינות. לא ניתן להשתמש בחוט דנטלי וכל פעולת צחצוח השיניים הופכת למסורבלת יותר.
  4. מראה לא אסתטי ומביך – גשר ברזלים בשיניים הוא אינו דבר אסתטי. אנשים רבים מרגישים לא בנווח מראה הברזלים בשיניים, ואיתו הם יצטרכו להסתובב במשך חודשים רבים. בעיה זו מטרידה מאוד מבוגרים המרגישים מובכים להגיע למשרד עם ברזלים בשיניים. למרות שאין מה להתבייש בזה, החשש מובן.

פלטה ליישור שיניים משנה את כל זה. זהו פתרון העונה בדיוק לכל אותם החסרונות של השיטות האחרות, ומבלי לפגוע ביעילות הטיפול.

פלטה שקופה ליישור שיניים

פלטה שקופה ליישור שיניים

פלטות שקופות ליישור שיניים עושות שימוש בקשתיות אינויוזלין אותן מלבישים על השיניים ומחליפים אותן באופן עצמאי פעם בשבוע או שבועיים בהתאם לתכנית הטיפול. מידי פעם יש להגיע לפגישת ביקורת על מנת לעקוב אחר התקדמות הטיפול, אך אין צורך בביקורים תכופים אצל רופא השיניים לצורך מתיחת הברזלים. גם אין כאן את הסכנה שסמכים יפלו ותצטרכו לרוץ אל רופא השיניים על מנת להדביק אותם.

פלטה שקופה ליישור שיניים גם מעניקה לכם מענה לבעיית הנוחות. הפלטה אינה מכילה ברזלים דוקרים. היא מפעילה לחץ על השיניים וזה גורם לתחושה מסוימת של אי נוחות, בעיקר בהתחלה, אך אין את תחושת הדקירה.

מבחינת השמירה על היגיינת השיניים לאורך הטיפול, יישור שיניים שקוף מעניק לכם את  הפתרון המושלם. הסיבה לכך היא שבקלות ניתן לשלוף אותן בעת צחצוח השיניים ולהחזירן למקומן לאחר מכן. כך אתם יכולים לצחצח את השיניים ביסודיות ולהשתמש בחוט דנטלי ללא שום הפרעה.

ולבסוף יש לנו את עניין המראה האסתטי המפריע לרבים. מדובר בפלטות שקופות ליישור שיניים ללא סמכים וללא ברזלים. הן מעניקות את הפתרון האסתטי ביותר. ואם ברגע מסוים יהיה חשוב לכם, תוכלו גם להוריד אותן (אך לשים בחזרה בהקדם). נכון שישנם גם פתרונות של גשר שקוף לשיניים, אך אלו אינם מגיעים לרמה של אינויזילין. גם כאשר הסמכים לבנים וגם כאשר הברזלים מצופים בסיליקון, הם עדיין בולטים יחסית לשיטה זו. מכיוון שזוהי השיטה הכי פחות בולטת, רבים ממליצים עליה בתור שיטת יישור שיניים למבוגרים. אך יש לציין כי באותה המידה היא מתאימה גם לצורך יישור שיניים לנוער.

פלטות ליישור שיניים
פלטות ליישור שיניים

יישור שיניים פלטה שקופה

יישור שיניים פלטה שקופה – כיצד הוא מתבצע?

הטיפול מתחיל אצל האורתודנט. עליו לאבחן את מצב השיניים והטיפול הדרוש, וגם לקחת מדידות. זה נעשה באמצעות יציקת תבנית של השיניים ויצירת מודל. לאחר מכן הרופא שולח את המודל למעבדת השיניים ושם מייצרים את הקשתיות בהם תשתמשו. הרופא מציין בפני המעבדה את התיקונים שרוצים לעשות ומצרף את כל החומר הרלוונטי.

המעבדה מייצרת את קשתיות האינויזליין ועליכם להשתמש בהן כ 20-22 שעות . אתם מקבלים סדרה של קשתיות במידות שונות אותן יש להחליף בצורה הדרגתית. כל פעם בהתאם להתקדמות הטיפול אתם מחליפים את הקשתיות, וכך לאט לאט מביאים את השיניים למצב הרצוי. החלפת הקשתיות נעשית באופן עצמאי ואינה דורשת ביקור אצל רופא השיניים. הרופא יתדרך אתכם לגבי מועד ההחלפה ואופן השימוש.

יישור שיניים פלטה שקופה

פלטה ליישור שיניים

אחת השאלות החשובות כאשר עושים טיפול באמצעות פלטות ליישור שיניים היא כמה זמן נמשך הטיפול. בוודאי הבנתם שהזזת השיניים היא תהליך אטי והדרגתי, אך לא ניתן להעריך את זמן הטיפול מראש. רופא השיניים יכול לבחון את מצב השיניים ולהעריך על סמך ניסיונו כמה זמן זה ייקח. אך התהליך משתנה בין מטופל למטופל. לא כל אחד סובל מאותן הבעיות וגם גופו של כל אחד פועל בקצב אחר. מקרים קלים יכולים להימשך מספר חודשים, אך מקרים קשים יותר יכולים לקחת יותר משנה.

גם לכם המטופלים ישנה אחריות מסוימת והשפעה על משך הטיפול. אתם נדרשים להשתמש בקשתיות האינויזליין כמה שיותר זמן במהלך היממה. אם לא תקפידו על כך, משך הטיפול יתארך.

פלטות שקופות ליישור שיניים

פלטות שקופות ליישור שיניים

באיזה גיל ניתן להתחיל את הטיפול?

ברמת העיקרון יישור שיניים (לאו דווקא יישור שיניים פלטה שקופה) מוטב להתחיל בגיל צעיר. כבר בילדות כדאי להביא את הנוער אל האורתודנט על מנת שיבדוק את התפתחות השיניים ויזהה בעיות. ככל שנטפל בבעיה בגיל יותר צעיר, כך תשיגו תוצאות מהירות יותר ובכלל תמנעו מהתחושה המלווה מבוגרים רבים המסתובבים במשך שנים כאשר הם מתוסכלים ממראה השיניים. מה שנדרש הוא מטופל המשתף פעולה ויכול לנהוג באחריות ולהקפיד על שימוש נכון ושמירה על היגיינת השיניים במהלך הטיפול.

אך למרות ההמלצה להתחיל בזה בגיל צעיר, אין לטעות – ניתן לבצע יישור שיניים בגיל מבוגר. ואם אנו מדברים על פלטה ליישור שיניים, זוהי שיטה המתאימה עבור כל גיל.

למרות שהגיל בפני עצמו הוא אינו בעיה, יש לבחון את מצב העצם ובריאות החניכיים ולראות האם אתם מתאימים לטיפול. קבעו פגישה ובואו אל מרפאת שיניים ברחובות, כאן דוקטור יואל גבריאל יבדוק את התאמתכם לטיפול.

פלטות ליישור שיניים

פלטה שקופה ליישור שיניים יכולה להיות הדרך להשיג את החלום שתמיד היה בלבכם. תמיד רציתם מראה שיניים ישר ואסתטי. במשך שנים חייכתם במבוכה וניסיתם להסתיר את מראה השיניים. במשך שנים הצטערתם על כך שלא הייתה לכם האפשרות לעשות זאת בגיל צעיר, ובטח חשבתם שכבר מאוחר מידי.

אף פעם לא מאוחר. אפשר להעניק לכם את החיוך שעליו חלמתם. כל מה שאתם צריכים זה לבוא אלינו לייעוץ במרפאה, ואנו נבדוק האם אתם מתאימים ליישור שיניים. כמו כן אנו תומכים בכם במבחר טיפולים לשיקום הפה ומסוגלים להחזיר לכם את החיוך. הוראות הגעה ומפה תוכלו למצו בגוגל מי ביזנס

פלטה שקופה ליישור שיניים מחיר

פלטה שקופה ליישור שיניים מחיר

ולבסוף בואו נדבר על פלטה שקופה ליישור שיניים מחיר. מחירים של יישור שיניים אינוויזלין יכולים לנוע בטווח של 11.5-16 אלף שקלים. אך יש לזכור כי זה תלוי מאוד בסוג הבעיות מהן אתם סובלים. שיניים עקומות הן מושג כללי, אך תחת הכותרת הזו מסתתרות בעיות שונות ובדרגות חומרה שונות. לכן כל אדם נזקק לטיפול קצת שונה והדבר משפיע גם על העלויות.

יישור שיניים פלטה שקופה הוא שיטה יקרה יותר בהשוואה לשיטות אחרות, אך לא ניתן להתעלם מהיתרונות שלה. אנו ממליצים לכם פשוט לבוא לפגישת ייעוץ אצלנו במרפאה. שם נבדוק את מצב השיניים וניתן לכם הצעת מחיר מדויקת. אתם כבר תחליטו האם אתם מעוניינים בטיפול.

 

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).