יישור שיניים בבית שמש

יישור שיניים בבית שמש

יישור שיניים בבית שמש

צעירים וגם מבוגרים מתעניינים בטיפולי יישור שיניים בבית שמש, וכמובן רוצים לדעת פרטים על מחיר יישור שיניים בית שמש.

טיפולי יישור שיניים הם טיפולים מבוקשים ושכיחים. רבים פונים אל שירותי רפואת שיניים אסתטית ומתעניינים ביישור שיניים. טיפולים אלו חשובים ממה שנראה לכם, הם אינם נוגעים אך ורק לתחום האסתטי – יש להם השפעה של ממש על תפקוד הפה והלסת. כלומר הסיבות לטיפולים אלו עשויות להיות גם סיבות רפואיות.

כל אדם סובל מבעיות אחרות בשיניים ובלסת, ובהתאם לכך זקוק לטיפולים בהתאמה אישית. ישנן גם שיטות שונות בהן ניתן להשתמש. חשוב להיבדק אצל רופא אורתודונט כבר בגיל צעיר, זהו הזמן האידאלי לטפל בבעיה. אך גם אם הבעיה לא טופלה בגיל צעיר, עדיין ניתן לפנות אל רופא שיניים בבית שמש ולטפל בבעיה גם בגיל מבוגר.

מחיר יישור שיניים בית שמש

יישור שיניים בבית שמש

יישור שיניים הוא תהליך אותו בדרך כלל מבצעים בגיל צעיר, ובו מתקנים בעיות בצמיחת השיניים. אלו הן בעיות המשפיעות על תפקוד הפה ויכולות לבוא לידי ביטוי בבעיות בדיבור, לעיסת המזון, שמירה על היגיינה ועוד. וכמובן אלו הן בעיות אסתטיות המשפיעות גם על הביטחון העצמי.

במידה ומדובר בנוער, מומלץ להביא אותם לבדיקה כבר בגיל צעיר. ברוב המקרים הטיפולים מתבצעים לאחר שהתחלפו השיניים, אך ישנם מקרים בהם ניתן לזהות בעיות חמורות עוד בטרם התחלפו השיניים. אפשר להביא את הנוער לבדיקה שגרתית כבר בגיל 6 או 7, ובדרך כלל הטיפול יתבצע כמה שנים אחרי.

טיפולי יישור שיניים בבית שמש מתאימים לכולם. ניתן לטפל גם בנוער, וגם לבצע יישור שיניים למבוגרים. כל אחד יכול לקבל את הטיפול המתאים לבעיות מהן הוא סובל. לעתים ישנם מקרים בהם מדובר ביישור שן אחת, או רק חלק אחד של הלסת. וגם הבעיות עשויות להיות שונות, לעתים השיניים עקומות, לעתים ישנם רווחים וכו‘. כל אחד מקבל טיפול בהתאמה אישית.

מחיר יישור שיניים בבית שמש מושפע בין היתר מחומרת הבעיות. בעיות קלות דורשות טיפול מהיר יותר, והדבר יכול להוזיל את הטיפול. כמובן שגם שיטת הטיפול משפיעה על המחיר.

שיטות יישור שיניים

יישור שיניים בבית שמש יכול להתבצע בשיטות שונות, כאשר כיום ישנו ביקוש גדול לשיטות של יישור שיניים שקוף. למרות שמשתמשים באמצעים שונים ליישור שיניים, בבסיסן של כל השיטות עיקרון זהה – הפעלת לחץ מתוך וממושך להזזה הדרגתית של השן. לעתים עושים זאת עם גשר ולעתים עם קשתיות שקופות (אינויזילין).

השיטה שאנו רוצים לדבר עלייה היא שיטת אינויזילין. השיטה זוכה לפופולריות רבה. יש לה שני יתרונות משמעותיים. היתרון הראשון הוא שזוהי שיטה שאינה בולטת לעין כמו גשר ברזלים. והיתרון השני הוא שהשיטה יעילה כמו השיטות האחרות. ואלו הם אינם היתרונות היחידים של השיטה. בעזרת יישור שיניים קשתיות שקופות ניתן גם לחסוך את מספר הביקורים במרפאה, להקל על צחצוח השיניים ולעבור טיפול שהוא יותר קל.

הסבר מדויק על ההליך תוכלו לקבל במרפאת השיניים. אך באופן כללי מדובר בתהליך שמתחיל ביצירת מודל של השיניים. על המודל לשקף את מצב השיניים הנוכחי, וגם את המצב שאליו רוצים להגיע. באמצעות האמצעים הטכנולוגיים השונים מעבדת שיניים מייצרת קשתיות בהתאמה אישית.
הקשתיות מגיעות במידות שונות, על פי תכנית טיפולית שנקבעה מראש. יש להחליף אותן בערך פעם בשבועיים (על פי הוראות הרופא המטפל). כאשר ההחלפה עצמה נעשית באופן עצמאי. זה חוסך לכם ביקורים שבועיים במרפאה. במקום זאת ניתן להסתפק בביקורת חודשית.

באמצעות שיטה זו ניתן לתת מענה לרוב בעיות השיניים העקומות. אך כמובן שיש צורך באבחון באמצעות רופא שיניים אורתודונט על מנת לקבוע את שיטת הטיפול המתאימה.

יישור שיניים בבית שמש

מחיר יישור שיניים בית שמש

כאשר מדברים על יישור שיניים, אין לחשוב כי מדובר במותרות. מעבר לתחושה האישית והפגיעה בביטחון העצמי – בעיות בסגירת השיניים עלולות לגרום לבעיות אחרות בהמשך. למשל בעיות בשמירה על היגיינת השיניים, ואלו יביאו לטיפולים שיניים רבים שניתן להימנע מהם. לכן כאשר שוקלים את העלויות, כדאי גם לחשוב על העתיד.

דבר נוסף, כדאי לבדוק את פוליסות הביטוח הרפואי, יתכן כי ישנה השתתפות של קופות החולים או חברות הביטוח.

העלות של טיפול יישור שיניים שקוף נעה בטוח של 11,500-16,000 ש“ח. אך אין צורך בספקולציות, מוטב לפנות לאבחון מקצועי. תוכלו לעשות זאת במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל. כאן תוכלו לעבור אבחון ובהתאם לכך תיקבע תכנית טיפולית ותקבלו את כל התשובות לגבי העלויות.

מרפאת שיניים ברחובות – אמריקן סמייל. מפת הגעה ושעות פתיחה.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).