יישור שיניים השוואת מחירים 

יישור שיניים למבוגרים מחיר

יישור שיניים השוואת מחירים 

 יישור שיניים השוואת מחירים| יישור שיניים קשתיות שקופות מחיר | יישור שיניים לנוער מחיר

לאור המחירים הגבוהים, יישור שיניים השוואת מחירים הוא דבר מתבקש. אתם רוצים לבדוק עלות יישור שיניים ולראות היכן משתלם יותר לעבור את הטיפול. בטרם מתחילים לחפש בגוגל ’יישור שיניים לנוער מחיר‘ או ’יישור שיניים למבוגרים מחיר‘, חשוב להבין כמה דברים בסיסיים. 

  1. ישנן שיטות שונות ליישור שיניים – לכל שיטה יתרונות וחסרונות, וכאשר עושים השוואת מחירים יש לקחת בחשבון שמשווים את אותה השיטה. 
  1. אין להתפשר על האיכות – בבריאות השיניים אינכם רוצים לקחת את הזול ביותר, אלא את הטוב ביותר. כדאי להיות מודעים לכך שישנם רופאי שיניים רבים המציעים לכם טיפולים בעלויות נמוכות יותר, אך אלו הם אינם אורתודנטים מוסמכים. אורתונדטיה היא תחום התמחות ברפואת השיניים ורופאים שעברו התמחות זו השקיעו בשנים בפיתוח המיומנויות ולמידת כל השיטות השונות. אורתודנט הוא רופא קליניקה ליישור שיניים.
  1. לכל אחד מצב שיניים ייחודי – בין אם מדובר ביישור שיניים לנוער או למבוגרים, תמיד חשוב לזכור שכל מטופל הוא מקרה בפני עצמו הסובל מבעיות אחרות. אין מחיר אחיד לטיפולי השיניים, עלות יישור שיניים נקבעת על פי מאפייני הטיפול והבעיות מהן סובל המטופל. ומהסיבה הזו כל מטופל עשוי לשלם מחיר שונה, אפילו אם מדובר באותה שיטת טיפול. 

יישור שיניים השוואת מחירים

יישור שיניים השוואת מחירים

לפני שמדברים על עלות יישור שיניים, חשוב להבין מהן השיטות השונות בהן משתמשים הרופאים האורתודנטיים:

  • יישור שיניים באמצעות סמכים – זוהי השיטה הקלסית ליישור שיניים. בשיטה זו מודבקים סמכים ממתכת על השיניים וביניהם ישנם חוטי ברזל. חוטי הברזל יוצרים מתיחה המביאה לתזוזת השיניים. זוהי שיטת טיפול בולטת ולא אסתטית ונחשבת לזולה ביותר. מבחינת התוצאה היא יעילה, למרות שהיא עשויה להיות ממושכת. זהו פתרון טוב המתאים לרוב המקרים. 
  •  יישור שיניים גשר פנימי – שיטה זו היא שיפור של שיטת הגשר הרגילה. עיקר ההבדל הוא שבשיטה זו הסמכים מודבקים בצידה האחורי של השן, וכך הם לא נראים. בעבר השיטה הייתה מוגבלת מאוד מבחינת אפשרויות הטיפול, אך כיום ישנן התפתחויות טכנולוגיות והיא יכולה לתת מענה למגוון של מצבים. יישור שיניים פנימי דורש מיומנות רבה בשל הגישה המורכבת לצד האחורי של השיניים. מסיבה זו היא גם יקרה יותר. היתרון שלה הוא שהיא יותר אסתטית, אך היא יכולה ליצור קושי זמני בדיבור. 
  • יישור שיניים גשר שקוף – בשיטה זו משתמשים באותו גשר עם סמכים, אך נוקטים במספר אמצעים על מנת להפוך אותו לפחות בולט. במקום שימוש בקוביות מתכת (סמכים) משתמשים בקוביות חרסינה בצבע השיניים. גם חוטי המתכת עוברים ציפוי של חומר לבן וכך הנראות שלהם פחות נמוכה. מבחינת אפקטיביות גשר שקוף ליישור שיניים אינו שונה מגשר רגיל. 
  • קשתיות שקופות – זוהי שיטת האינויזילין בדרך כלל. בשיטה זו אין שימוש בסמכים אלא בקשתיות העשויות מחומר דמוי פלסטיק אותו מלבישים על השיניים. מדובר בסדרה של קשתיות בלחץ משתנה אותן מחלפים פעם בשבועיים. שיטה זו מביאה איתה הרבה מאוד יתרונות והיא אפילו מהירה יותר. אך זוהי שיטה יקרה יותר. 

ישנם גם טיפולים אחרים בהם רופאים אורתודנטים משתמשים, כולל התערבות כירורגית. כמו כן ישנן שיטות המאפשרות יישור שיניים מהיר באמצעות סד מיוחד היוצר פולסים המרעידים את השיניים. סד זה מהווה תוספת לטיפולי יישור השיניים והוא מפחית את זמן הטיפולים. 

עלות יישור שיניים

יישור שיניים לנוער

יישור שיניים לנוער

יישור שיניים לנוער מחיר

מבחינת שיטות הטיפול, יישור שיניים לנוער אינו שונה מטיפולי יישור שיניים למבוגרים. אך יש יתרונות לטיפול בבעיה בשלב הילדות, והם באים גם לידי ביטוי במהירות הטיפול. כאשר מדובר בטיפולים לנוער יש לקחת בחשבון לא רק את מצב השיניים, אלא גם את האחריות ושיתוף הפעולה מצד המטופל. למשל במידה ואנו מטפלים באמצעות קשתיות שקופות, נדרשת אחריות של המטופל להשתמש בקשתיות לפחות 20-22 שעות ביום ולא לזלזל, אחרת הדבר יפגע ביעילות הטיפול. 

יישור שיניים לנוער מחיר

יישור שיניים למבוגרים מחיר

מבחינת העלויות אין הבדלים במחיר בין טיפולים למבוגרים לבין טיפולים לנוער. טווח המחירים הוא כ 11,500 ש“ח עד 16,000 ש“ח. כמובן שיתכנו עלויות שונות בהתאם למצב השיניים. למשל ישנם מקרים בהם נדרשת גם עקירת שיניים או בעיות שיניים אחרות הנדרשות בטרם מתחילים בטיפול. מבוגרים בדרך כלל נוטים להעדיף שיטות יישור שיניים נסתרות כמו גשר פנימי או קשתיות אינויזלין, ועבורן המחירים גבוהים יותר. 

יישור שיניים קשתיות שקופות מחיר

יישור שיניים קשתיות שקופות מחיר

עלות יישור שיניים בשיטת אינויזילין נעה בטווח של 11,500-16,000 שקלים. עלות הטיפול עשויה להיות יקרה יותר מאשר יישור שיניים באמצעות סמכים, אך יש לה יתרונות. היא מאפשרת לכם טיפול אסתטי יותר. כמו כן תחסכו בזמן (וזהו גם חיסכון בכסף) מכיוון שתזדקקו לפחות ביקורים אצל רופא השיניים – במקום לבקר אצל האורתודנט פעם בשבוע, תוכלו לבוא לפגישת ביקורת פעם בחודש. 

עלות יישור שיניים

בהתאם לשיטת הטיפול ובעיות השיניים מהן סובל המטופל, כך נקבעת עלות הטיפול. כפי שכבר אמרנו, בהערכה גסה המחירים נעים בטווח של 11,500 שקלים ועד 16,000. אך לצורך יישור שיניים השוואת מחירים, כדאי קודם כל להגיע אלינו לפגישת ייעוץ. 

במרפאת אמריקן סמייל תוכלו להיבדק על ידי דוקטור יואל גבריאל. כן נבדוק את מצב השיניים ואפשרויות הטיפול השונות, וכל נוכל לתת לכם הצעת מחיר אישית. 

יישור שיניים למבוגרים מחיר

מרפאת שיניים רחובות “אמריקן סמייל”  נמצאת ברחוב יהודה גורודיסקי 31 – מפת הגעה ופרטי יצירת קשר.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).