יישור שיניים שקוף בבית שמש

יישור שיניים שקוף בבית שמש

יישור שיניים שקוף בבית שמש

סובלים ממראה שיניים עקומות ולא אסתטיות? אם כך יישור שיניים שקוף בבית שמש הוא הטיפול עבורכם. טיפול אשר יתקן את מראה השיניים ויעניק לכם את החיוך שעליו תמיד חלמתם.

אז מהו יישור שקוף, מה צריך לדעת ומה לגבי יישור שיניים מחיר בית שמש. במאמר זה נענה על כל השאלות החשובות.

יישור שיניים שקוף בבית שמש

לפני שמדברים על כמה עולה יישור שינים, חשוב שנגדיר היטב את השיטה שעליה אנו מדברים. קיימות מספר שיטות ליישור שיניים, אנחנו מדברים על שיטת האינויזליין. שיטה הידועה גם בתור יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות. המחירים של טיפולי יישור שיניים עשויים להשתנות, בין היתר לפי סוג השיטה. חשוב להבדיל בין שיטה זו לבין יישור שיניים גשר שקוף או יישור שיניים גשר נסתר. במאמר זה לא נדבר על השיטות האחרות.

שיטת אינויזליין מהווה אלטרנטיבה טובה לשיטות של שימוש בגשר ברזלים. מצד אחד היא משיגה את אותן התוצאות, אך מצד שני השיטה פחות בולטת. היא גם יותר נוחה מבחינה פיזית ומבחינה תפעולית. אין בה את כל תחושות אי הנוחות האופייניות לברזלים, וניתן אפילו להסיר את הקשתיות בעת צחצוח השיניים.

על מנת לבצע יישור שיניים שקוף, יש לעבור תהליך של מדידות והדמיה דיגיטלית אצל רופא השיניים. הרופא בוחן את מצב השיניים הקיים, וקובע תכנית טיפולית המגדירה את מצב השיניים הרצוי בגמר הטיפול. בעזרת ההדמיה הדיגיטלית מייצרים עבורכם קשתיות שקופות.

הקשתיות מיוצרות במעבדה מיוחדת. הן מותאמות באופן אישי לכל מטופל – על פי מבנה השיניים הקיים ועל פי התוצאות הרצויות של הטיפול. לאחר שהקשתיות הותאמו, על המטופל להשתמש בהן בהתאם להוראות הרופא המטפל. יש להחליף אותן כל שבועיים (או פרק הזמן עליו הורה הרופא). כל קשתית שונה במעט מהקשתית הקודמת, וכך בהדרגה ניתן להפעיל לחץ על השיניים ולהזיז אותן אל המיקום הרצוי.

יישור שיניים מחיר בית שמש

יישור שיניים מחיר בית שמש

יישור שיניים מחיר בית שמש תלוי בגורמים שונים. גם כאשר אנו מדברים על טיפולים במסגרת שיטת הקשתיות השקופות, עדיין אין מדובר במחיר אחיד. כל מטופל או מטופלת עשויים לסבול מבעיות אחרות בשיניים. הטיפול יכול להיות שונה מבחינת סוג הבעיות שהוא נועד לענות עליהן, רמת החומרה שלהן ומיקומן. במקרים מסוימים יתכנו טיפולים קלים וקצרים, ובאחרים אלו עשויים להיות טיפולים ממושכים ויקרים יותר.

ישנם עוד דברים שצריך לדעת על טיפולי יישור שיניים קשתיות שקופות:

  • בטיפולים מעורבות מעבדות שיניים המייצרות את הקשתיות. כך שחלק מהעלויות הן לא רק עבור הרופא המטפל, אלא עבור עלויות המעבדה שאינן בשליטתו של הרופא.
  • בטרם ניגשים לטיפול יישור שיניים, בכל אחת מהשיטות, קודם כל יש לטפל בבעיות השיניים הקיימות כמו למשל חורים בשיניים וכו‘.

מחיר יישור שיניים שקוף

זכרו תמיד כי טיפולי יישור שיניים הם לא רק טיפולים אסתטיים, יש להן סיבות בריאותיות. בעיות של שיניים לא ישרות עלולות להוביל לבעיות עתידיות בבריאות השיניים והלסת. כך שההשקעה ביישור שיניים עכשיו בסופו של דבר תחזיר את עצמה.

אם מחפשים יישור שיניים שקוף בבית שמש, ניתן לערוך השוואת מחירים. אך זכרו כי בכל הנוגע לבריאות השיניים, כמו כל נושא בריאותי אחר, אין להתפשר על האיכות והמקצועיות. חשוב לחפש רופא שיניים מנוסה המציג קבלות בתחום. אנו מזמינים אתכם לפנות אל מרפאת אמריקן סמייל. כאן תוכלו לעבור אבחון, וגם לקבל מענה לכל בעיות השיניים האחרות. במרפאת אמריקן סמייל תוכלו לקבל את החיוך שעליו תמיד חלמתם.

אז כמה עולה יישור שיניים שקוף בבית שמש? אם מדובר על שיטת הקשתיות השקופות, ניתן להעריך כי עלות הטיפול נעה בטווח של 11,500 ש“ח עד 16,000 ש“ח. הכל תלוי בנסיבות המקרה. אין צורך לחפש מחירים באינטרנט, פשוט לקבוע פגישת ייעוץ. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות אל אורתודונט מומחה ושם לקבל את כל התשובות.

יישור שיניים שקוף בבית שמש

מרפאת אמריקן סמייל

מרפאת אמריקן סמייל מציעה לכם הרבה יותר מטיפולי יישור שיניים. צוות המרפאה מעניק מענה לכל בעיות השיניים במשפחה, מהנוער ועד המבוגרים. יש לנו מרפאה נעימה ומקצועית, וניתן לקבל בה מבחר טיפולים הכוללים טיפול סתימות, טיפול שורש, הלבנת שיניים, השתלת עצם, הרמת סינוס, השתלות שיניים ועוד.

אמריקן סמייל. מפת הגעה ושעות פתיחה.

 

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).