מחיר השתלת שיניים 

עלות של שתל שן

מחיר השתלת שיניים 

כאשר מדברים על השתלות דנטליות, הנושא של מחיר השתלת שיניים הוא בהחלט דבר שצריך לקחת אותו בחשבון. לפעמים אנו מקבלים שיחת טלפון בה שואלים אותנו ”כמה עולה השתלת שיניים“, ואז אנחנו מתחילים קצת לגמגם. זה לא שאיננו יודעים מהי עלות של שתל שן או עלות השתלת שיניים. אז מה הבעיה?

על זה אנחנו נדבר במאמר זה. נעזור לכם להבין מה משפיע על מחיר של שתל שיניים.

עלות השתלת שיניים

עלות השתלת שיניים

בין אם מדברים על עלות שתל שן בודד ובין עם מדברים על השתלת שיניים כל הפה מחיר, למרות השוני במחירים ישנם אותם פקטורים המשפיעים על המחיר. לכן לפני הכל בואו ננסה לפרק את הגורמים המשפיעים על מחיר השתלת שיניים:

עלות של שתל שן – השתלת השיניים מתבססת על שתל דנטלי ועליו מורכב כתר או גשר. ישנם סוגים שונים של שתלים, כמו למשל שתלים בזאליים או זיגומוטיים. ובנוסף לסוגי השתלים, ישנם גם יצרנים שונים המציעים אותם. חלקם נחשבים למוכרים ואיכותיים, אחרים אולי קצת פחות.

עלות הטיפול – מחיר של שתל שיניים הוא לא רק עלות השתל עצמו, אלא ההליך הרפואי שבו מחדירים את השתל. זהו הליך מורכב אותו מבצע מומחה להשתלות שיניים. המחירים יכולים להשתנות בהתאם למיומנות הרופא, וזה לא דבר שתרצו לחסוך בו.

טכניקת הטיפול – השתלת שיניים היא אינה הליך אחיד הזהה בכל מקרה. כל מטופל עשוי להזדקק להליך אחר בהתאם למצב הלסת והשיניים החסרות. טכניקות מסוימות עשויות להיות מורכבות יותר.

מספר השתלים – בהינתן עלות שתל שן, ככל שנשתמש ביותר שתלים כך המחיר יעלה. ישנם מקרים בהם מדובר בהשתלת שן בודדת, ולפעמים מדובר במספר שיניים ואף פה מלא. שימו לב שאין זה אומר שעבור כל שן יש צורך בשתל, ניתן גם להרכיב גשר הנתמך על ידי מספר שתלים, כמו למשל בשיטת אול או פור.

סוג הכתר – זכרו כי השתל הדנטלי הוא רק הבסיס ועליו מורכב הכתר או הגשר. גם כאן ישנם חומרים שונים בהם משתמשים, והאיכותיים יותר כמו למשל שתלי זירקוניה צפויים להיות יקרים יותר.

השתלת עצם/הרמת סינוס – ישנם מקרים בהם יש צורך לבצע השתלת עצם לפני שמבצעים השתלת שיניים, וזוהי הוצאה נוספת המצטרפת אל עלות השתלת שיניים.

הערה – אמנם ישנם פקטורים שונים המשפיעים על העלות, אך בדרך כלל כאשר רופא נותן הצעת מחיר, כמו למשל השתלת שיניים כל הפה מחיר, היא כבר כוללת את כל הפקטורים השונים.

מחיר השתלת שיניים

מחיר השתלת שיניים

מחיר של שתל שיניים וכל התהליך הנלווה עשוי להיות דבר יקר. זה לגיטימי לעשות השוואת מחירים ולבדוק היכן יותר משתלם לבצע השתלות שיניים. אך קחו בחשבון כי מדובר בבריאות שלכם ואין להתפשר לגבי האיכות. שתל לא איכותי, רופא לא מיומן וכו’, אלו דברים שיכולים להיראות כמו חיסכון במחיר, אך בטווח הארוך זה עלול לעלות לכם ביוקר. אם השתלים אינם איכותיים, ואם הרופא לא מספיק מיומן, הדבר עלול לגרום לבעיות רבות כמו למשל דחיית השתלים. זה יגרום לכם להוצאות נוספות.

בשורה התחתונה השוואת מחירים היא צעד נכון לעשות, אך לא במחיר של התפשרות על האיכות ומיומנות הרופא.

מחיר של שתל שיניים

מחיר של שתל שיניים

על מנת לקבל מושג לגבי העלות של השתלת שיניים, בין אם זו השתלת שיניים כל הפה מחיר או שתל בודד, אין מנוס מביקור אצל רופא השיניים. זוהי הצורה המהימנה והאחראית לקבל הצעת מחיר אותה גם ניתן להשוות להצעות אחרות.

קבעו תור לפגישת ייעוץ, שם הרופא יוכל לבחון את מצב השיניים והלסת ולתת לכם הצעת מחיר אישית. עובי הלסת הוא אחד השיקולים המרכזיים המשפיעים על טכניקת ההשתלה וההליכים הנלווים. לכן חשוב להיבדק על ידי רופא שיניים ברחובות.

השתלת שיניים כל הפה מחיר

השתלת שיניים כל הפה מחיר

בהערכה גסה אנחנו מדברים על סכום של 45,000 ש“ח. אך כפי שכבר אמרנו, מומלץ לבוא אל המרפאה על מנת לעבור בדיקת אבחון. כך לא רק שנוכל להגיד מחיר, נוכל גם לבדוק את ההתאמה לביצוע ההליך.
בראש ובראשונה יש לבדוק את מצב הלסת, כלומר עובי עצמות הלסת, ולראות האם ניתן להשתמש בשתלים רגלים או שיש צורך בשתלים קצרים או שיטות השתלה מיוחדות.

עלות שתל שן

עלות שתל שן

עלות שתל שן בודדת היא כ 5500 ש“ח. אם אתם עוברים עקירת שן, מומלץ לבצע השתלת שן לאחר עקירה. זה בסדר שאתם רוצים לבצע השוואות מחירים, אך לא כדאי לדחות את התהליך. חוסר בשיניים, אפילו שן אחת, גורם לספיגת עצם הלסת וגם תזוזה של השיניים האחרות. כך המצב הולך ומסתבך וגדלים הסיכויים שתזדקק להשתלת עצם ותהליך יקר יותר בסופו של דבר.

עלות של שתל שן

עלות של שתל שן

על מנת לבדוק את כל נושא העלויות אתם מוזמנים לפנות אלינו למרפאה. לאחר שתעברו אבחון נוכל להמליץ לכם על שיטות הטיפול, לקבוע תכנית טיפולים ולתת לכם הצעת מחיר מתאימה.

במרפאת אמריקן סמייל מבצעים השתלות שיניים בשיטות שונות, ומבחר פתרונות של רפואת שיניים אסתטית ושיקום הפה. אצלנו ניתן לקבל גם טיפולי שורש, יישור שיניים שקוף, הלבנת שיניים ועוד מבחר טיפולים.

מרפאת אמריקן סמייל

יהודה גורודיסקי 31, רחובות

מצאו אותנו בגוגל מפות

עלות של שתל שן

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).