השתלת שיניים ללא עצם

דף הבית » מרפאת שיניים » השתלת שיניים ללא עצם

השתלת שיניים ללא עצם מעניקה פתרון למקרים רבים בהם אנשים זקוקים להשתלות שיניים, אך הרופא מבשר להם כי חסרה להם עצם. הפתרון הוא בדרך כלל הרמת סינוס או השתלת עצם, אך האם ניתן לבצע שתלים ללא השתלת עצם?

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

השתלת שיניים למחוסרי עצם

רבים סובלים ממחסור בשיניים, לעתים כתוצאה מחבלות ולעתים תוצאה של מחלות שיניים ובעיות רפואיות אחרות. השיניים חשובות מאוד לצורך לעיסת המזון ויש לה גם השפעה על הדיבור. וכמובן ישנו גם ההיבט האסתטי של מחסור בשיניים.

אם נסביר באופן כללי את ההליך של השתלת שיניים, מדובר על תהליך בו שתל דנטלי מוחדר על תוך עצם הלסת, ועליו מולבש כתר חיצוני. כמובן שישנן שיטות שונות לעשות זאת, בחלקן ישנם מספר שתלים התומכים בגשר, כמו למשל בשיטת אול און פור. אך זהו העיקרון בכל השתלות השיניים.

וזו היא גם הסיבה מדוע שתלים למחוסרי עצם הם דבר בעייתי. על מנת להחדיר את השתל הדנטלי, יש צורך בעצם לסת חזקה ועבה אשר תוכל לתמוך בו. ולא תמיד זהו המצב, אנשים רבים סובלים מעצם לסת דקה ולמעשה עצם המחסור בשיניים הוא אחת הסיבות מדוע העצם הופכת לדקה.

השתלת שיניים למחוסרי עצם

שתלים למחוסרי עצם

עד היום צורך ביצוע השתלת שיניים למחוסרי עצם, נאלצנו לבצע תהליך מקדים לתהליך ההשתלה. תהליך המאריך את הטיפול וגם מייקר אותו. שני ההליכים בהם אנו משתמשים עבור אלו הסובלים מעצם לסת דקה הם הרמת סינוס או השתלת עצם בלסת. גם הרמת סינוס היא בעצם הליך של השתלת עצם, אך היא נועדה לתת מענה לבעיה ספציפית.

הרמת סינוס – הנושא של הרמת סינוס בדרך כלל עולה כאשר מדובר בהשתלת שיניים אחוריות בלסת העליונה. כאן קיים חשש כי השתל יחדור מבעד לעצם הלסת ויגיע אל הסינוס. דבר אשר יגרום לדלקת חריפה. במקרים אלו ניתן לבצע ניתוח הרמת סינוס על מנת להתגבר על הבעיה ולאפשר את השתלת העצם. הליך זה מגדיל את גובה עצם הלסת, על חשבון הסינוס, ובכך בעצם מאפשר את הרמת הסינוס. על מנת לבצע הרמת סינוס, הרופא המטפל מחדיר תחליף עצם מתחת לשכבה הרירית של הסינוס, דבר המעודד את צמיחת העצם.

השתלת עצם – באופן דומה להרמת סינוס, ניתן לבצע השתלת עצם באזורים שונים של הלסת על מנת לעבות את עצם הלסת ולהכין את התשתיות להחדרת השתלים. ישנן טכניקות שונות לבצע השתלת עצם, אך בסופו של דבר אלו הם הליכים המעודדים את העצם לגדול ולהתעבות, וזהו תהליך הלוקח חודשים רבים.

מטופלים רבים מעדיפים להימנע משיטות טיפול אלו. הן מאריכות את ההליכים באופן משמעותי, ובכך מרחיקות את היום בהן המטופל יוכל ליהנות משיניו החדשות. וכל תהליך מביא איתו סיכונים נוספים ושאלת סיכויי ההצלחה. אז האם ניתן לבצע השתלת שיניים ללא עצם וללא תהליכים של השתלת עצם?

שתלים למחוסרי עצם

שתלים ללא השתלת עצם

קיימות שיטות בהן ניתן להשתמש לצורך השתלת שיניים ללא עצם. אחת השיטות היא שימוש באמצעות שתלים בזאליים. אך קיימות גם שיטות נוספות כמו שימוש בשיטת אול און פור, שימוש בשתלים זיגומוטיים או שתלים קצרים.

שתלים בזאליים – במצב רגיל השתלים הדנטליים מוחדרים אל תוך שכבת העצם האלבאולרית. זוהי שכבת העצם הנוטה להתדלדל. שתלים בזאליים הם שתלי דיסק המוחדרים לשכבה הקורטיקאלית של העצם. יש להם מבנה שונה ואותם מחדירים מצד החניכיים. כך ניתן לבצע שתלים ללא השתלת עצם.

שיטת אול און פור – שיטת אול און פור מבוססת על גשר שיניים הנתמך על ידי 4 שתלים דנטליים. כלומר היא מפחיתה את מספר השתלים הדנטליים שבהם משתמשים. דבר המקל על ההליך וגם חוסך בעלויות. אך בהקשר של שתלים למחוסרי עצם, השיטה יכולה להתאים לחלק מהמקרים. היא מאפשרת יותר גמישות בבחירת מיקום השתלים ולכן במקרים מסוימים ניתן למצוא מקומות בלסת בהם הלסת עבה יותר וניתן לבצע את השתלים.

שתלים זיגומוטיים – שתלים אלו אינם מקובעים אל עצמות הלסת, במקום זאת הם מקובעים אל עצמות הלחיים. אלו הם שתלים ארוכים במיוחד, אורכם נע בטווח של 4-7 ס“מ, בהתאם לצרכים של המטופל.

שתלים קצרים – כאשר העצם אינה עמוקה מספיק, ניתן להשתמש בשתלים קצרים הדורשים עומק מינימלי של 5 מ“מ. כך ניתן לעתים לבצע השתלת שיניים ללא הליך של הרמת סינוס, ובכך להימנע מסיבוכים מיותרים.

שתלים ללא השתלת עצם

השתלת שיניים ללא עצם

כפי שהבנתם, רפואת השיניים פיתחה שיטות שונות לבצע השתלת שיניים למחוסרי עצם. כל מטופל הוא מקרה בפני עצמו ולכן יש צורך באבחון אישי אשר יכול לכלול בדיקות CT וצילומי רנטגן. כך רופא השיניים יוכל לקבוע איזו שיטה או אילו שיטות מתאימות עבור המקרה שלכם. אתם מוזמנים לפנות לייעוץ אישי ולקבל מידע אישי השם דגש על השיטות המתאימות עבורכם, כמו גם היתרונות והחסרונות של כל אחת מהשיטות.

מרפאת שיניים אמריקן סמייל

אתם מוזמנים למרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל. הוראות הגעה לוויז תוכלו למצוא בקישור זה.  מרפאת שיניים ברחובות מעניקה מגוון של טיפולי שיניים ושיקום הפה. מלבד טיפולי השתלת שיניים, כאן תוכלו ליהנות ממבחר טיפולים הכוללים שיטות יישור שיניים, הלבנת שיניים ועוד מגוון טיפולים שונים הנותנים מענה לכל בעיה.

השתלת שיניים ללא עצם

מרפאת אמריקן סמייל – יהודה גורודיסקי 31 רחובות.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

השתלת שיניים ללא עצם
תוכן עניינים