שתלים זיגומטיים מחיר

שתלים זיגומטיים מחיר

שתלים זיגומטיים מחיר

לפני שנדבר על שתלים זיגומוטיים מחיר, בואו נסביר במה מדובר.

רפואת השיניים מציעה היום טיפולים מתקדמים של השתלות שיניים. בעזרתם ניתן להשתיל שיניים מלאכותית למחוסרי שיניים ולהעניק למטופלים פתרון שהוא גם אסתטי וגם תפקודי. אנשים רבים סובלים מבעיות בשיניים והיכולת לבצע השתלת שן מחוללת שינוי משמעותי באיכות חייהם של אנשים רבים.

הליך השתלת שיניים סטנדרטי מבוסס על החדרת שתל טיטניום או שתל זירקוניה אל תוך עצם הלסת. הוא מהווה תחליף לשורש השן ועליו מורכב הכתר או הגשר המעניק את החזות החיצונית של השן. ישנם סוגים שונים של שתלים ושיטות השתלה שונות, אך ברובן החדרת שתל אל תוך עצם הלסת היא הבסיס.

וכאן מתעוררת גם הבעיה. אצל אנשים רבים ישנה ספיגה של עצם הלסת ואין מספיק עצם על מנת לקבל את השתל. יכולות להיות סיבות שונות לספיגת עצם הלסת, וגם המחסור בשיניים בפני עצמו מעורר תהליך הגורם לספיגת עצם הלסת.

ומכיוון שאנשים רבים סובלים מבעיה שכזו, רפואת השיניים חיפשה אחר פתרונות שיאפשרו גם לאנשים בעלי מחסור בעצם לסת ליהנות מטיפולי השתלות שיניים. במסגרת הפתרונות הקיימים ישנם הליכים של השתלת עצם לסת או שימוש בשתלים מסוגים אחרים אשר נועדו למקרים אלו, כמו למשל שתלים בזאליים או שתלים זיגומטיים. כמובן שכל אחד מהם נועד לתת מענה לבעיה אחרת ומתאים למצבים שונים.

שתלים זיגומטיים

שתלים זיגומוטיים

שתלים זיגומוטיים נקראים כך על שם העצם שאליה הם מקובעים – עצם הזיגומה במקום עצם הלסת. עצם הזיגומה ידועה גם בתור עצם הלחי והיא חלק מעצמות הגולגולת.

שתלים אלו נועדו לתת מענה עבור המטופלים הסובלים ממחסור קיצוני בעצם הלסת. הם יכולים לתת מענה גם לאלו שאינם מתאימים להליך השתלת עצם ועבורם זוהי האפשרות היחידה.

ההליך עצמו דומה במהותו לכל השתלת עצם לסת אחרת, אך בכל זאת הוא מורכב יותר. בשל מיקום העצם ישנו צורך להשתמש בשתלים ארוכים יותר מאלו בהם משתמשים בהשתלת שיניים רגילה.

שימוש בשתלים זיגומוטיים הוא דבר מורכב מכיוון שיש צורך לעגן אותם אל אזורים נסתרים ועמוקים של עצם הגולגולת, באזור שיש לו קרבה אל ארובת העין. זהו אינו הליך רגיל ויש לבצע אותו אך ורק אצל רופא מומחה להשתלות שיניים שהוסמך לעבודה מסוג זה ויש לו ניסיון בתחום.

במידה והוחלט לעשות שימוש בסוג זה של שתלים, יש לבצע קודם כל צילומי הדמיה של הלסת והגולגולת. צילומי ההדמיה משמשים ליצירת מודל של מבנה העצמות. על סמך המבנה מייצרים סד מיוחד. תפקיד הסד הוא להבטיח כי הקידוח יתבצע במיקום המדויק, הזווית, הקוטר והעומק המתאימים.
השתלה מסוג זה נעשית בדרך כלל בהרדמה מלאה או טשטוש וזהו הליך הנמשך מספר שעות.

שתלים זיגומטיים חוות דעת

שתלים זיגומטיים חוות דעת

שתלים זיגומוטיים הם הליך מורכב ובעל פוטנציאל לסיבוכים ייחודיים שאינם קיימים בהשתלות שיניים אחרות. אך מצד שני זהו הליך המאפשר לתת פתרון למצבים בהם אין פתרון אחר אפשרי. חוות הדעת של משרד הבריאות קובעת כי שתלים זיגומוטיים דורשים רופא בעל ידע נרחב באנטומית הפנים והלסתות, ומיומנות גבוהה בכירורגיית פה ולסת, לצד היכולת להתמודד עם סיבוכים בזמן ההליך ואחריו.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות חלה חובה להשתמש בסד כירורגי מנחה המיוצר על סמך צילומי טומוגרפיה ושימוש בתכנות מחשב שאושרו למטרה זו. את הסד מייצר טכנאי שיניים בדרגת אומן ומעלה.

שתלים זיגומטיים מחיר

בשל מורכבות ההליך, שתלים זיגומטיים מחיר יקרים יותר מאשר הליכי השתלת שיניים אחרים. שתלים זיגומוטיים מחיר הם כעשרת אלפים שקלים, זאת לעומת השתלת שן רגילה העולה כ 5500 ש“ח. מדובר בהליך ממושך, הדורש הכנת סד ומקצועיות גדולה של הרופא המטפל.

אנו מזמינים אתכם למרפאת אמריקן סמייל. כאן נוכל לבדוק את מצב השיניים ומצב עצם הלסת, ולבדוק איזו שיטת השתלה היא המתאימה עבורכם. במידה ויתגלה כי האפשרות היחידה היא ביצוע השתלת שיניים בעצם הזיגומה, כאן תקבלו הסבר מקיף וטיפול ברמה הגבוהה ביותר, לפי כל הנחיות משרד הבריאות בנושא.

שתלים זיגומטיים מחיר

מרפאת אמריקן סמייל

מלבד טיפול השתלת שיניים, במרפאת אמריקן סמייל בראשותו של דוקטור יואל גבריאל תוכלו לקבל מבחר טיפולי שיניים לכל המשפחה. אנו מעניקים שירותי רפואת שיניים בשגרה ושירות רפואת שיניים חירום כל שעות היום.

אצלנו תוכלו לקבל טיפולים מונעים ואת כל סוגי הטיפולים, כולל טיפול רפואת שיניים אסתטיות. במסגרת הטיפולים שאנו מעניקים ניתן גם לקבל טיפולי שינים בטשטוש, יישור שיניים שקוף, טיפולי שורש ועוד. מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל – אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ אישית ונשמח לעזור לכם – הורואות הגעה ל WAZE בקישור זה.

שתלים זיגומטיים מחיר | שתלים זיגומטיים | שתלים זיגומטיים חוות דעת

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).