יישור שיניים ברחובות

דף הבית » יישור שיניים שקוף » יישור שיניים ברחובות

מחפשים יישור שיניים ברחובות? מרפאת אמריקן סמייל בראשות דוקטור יואל גבריאל היא המקום המושלם עבור טיפולי יישור שיניים רחובות.  כאן מקבלים יחס אישי, טיפול מקצועי בטכנולוגיות האחרונות וגם המחירים מעולים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

טיפולי יישור שיניים הם טיפולים חשובים, וזאת לצד התועלת האסתטית שבהם. חשוב מאוד לתקן בעיות אורתודנטיות מכיוון שהן עלולות לגרום לבעיות בשמירה על היגיינת השיניים, בעיות בלעיסה אשר יתורגמו לבעיות בלסת, הפרעות בדיבור ואפילו הפרעות נשימה בסיטואציות מסוימות.

אבל אין צורך לשכנע אתכם בנחיצות של יישור שיניים. אתם בוודאי מרגישים זאת בכל פעם שאתם מביטים במראה, וזה אפילו מוריד לכם את החשק לחייך מול אנשים. הרי כל חיוך חושף את מראה השיניים, ומסביבכם אולי רבים כבר עברו טיפולי יישור שיניים.

הבעיה בולטת במיוחד אצל מבוגרים. מכיוון שחלק נכבד מהאוכלוסיה טיפל בבעיה בגיל הנעורים, המבוגרים שלא עשו זאת מרגישים לפעמים קצת בושה ומצטערים שלא עשו זאת בגיל צעיר. אז לפני שבכלל נדבר על שיטות יישור שיניים או מחירים חשוב להבהיר משהו עבור המבוגרים שחוששים – הדבר הראשון הוא שאף פעם לא מאוחר לטפל. והדבר השני הוא שישנן שיטות יישור שיניים נסתרות החוסכות לכם את המבוכה.

יישור שיניים ברחובות

יישור שיניים רחובות

הטיפול השכיח ביותר היום הוא יישור שיניים שקוף. רוב המטופלים מבקשים את הטיפול הזה, ולמזלנו הוא גם מתאים עבור רוב המקרים. אנו מדברים על טכנולוגיה הידועה בתור אינויזליין, באמצעותה ניתן ליישר את השיניים ללא צורך בגשר. השיטה יעילה ובטוחה, ויש לה יתרונות רבים.

המחיר של השיטה מעט יקר יותר מהשיטות המיושנות, אך כאשר עושים את השיקולים בדרך כלל מגיעים למסקנה כי זוהי השיטה המועדפת, ומשתלם לשלם קצת יותר בשביל ליהנות מכל היתרונות של השיטה.

קצת על השיטה

אז מה זה אינויזליין? ובכן השם המסחרי של השיטה הוא Invisalign. זוהי שיטה חדשה בהשוואה לשיטות הקיימות בהן משתמשים כבר עשרות שנים, אך שלא תטעו זה לא משהו חדש וניסיוני. על פי נתוני חברת Invisalign למעלה מ 16 מיליון איש כבר נהנו מהצלחת השיטה.

באמצעות השיטה ניתן להעניק מענה לבעיות של מנשך פתוח, מנשך עמוק, שיניים עם רווחים, צפיפות יתר, סגר הפוך קדמי, מנשך עמוק ומנשך מוצלב.

העיקרון המרכזי בשיטה זו הוא שאין משתמשים בגשר אלא בהתקן דנטלי נשלף (קשתיות שקופות). הקשתיות מיוצרות במעבדות אינויזליין לאחר סדרת צילומים והדמיות שעברתם, ובהתאם לתכנית הטיפולית.

המטופל מקבל סדרה של קשתיות שקופות אותן הוא צריך להחליף באופן עצמאי, כלומר ללא צורך בביקור אצל רופא השיניים. אך כמובן שיש צורך בביקורי מעקב במרפאת השיניים. וכמובן, בגלל השקיפות, הקשתיות הן כמעט בלתי נראות. וזו הסיבה מדוע מטופלים רבים המגיעים אלינו לצורך יישור שיניים רחובות, מתעניינים בשיטה זו.

יש להשתמש בקשתיות במשך 20-22 שעות וחשוב להקפיד על כך ! החלפת הקשתיות בדרך כלל מתבצעת כל שבוע, אך כל מטופל עשוי לקבל הנחיות מעט שונות מהרופא. הכל בהתאם לצרכים הטיפוליים.

  • שיטה זו מביאה לתוצאות מדויקות. היא מבוססת על טכנולוגיות מיפוי תלת ממדיות המאפשרות לתכנן את הטיפול בצורה מדויקת ולהזיז כל שן למקומה. הכל מתוכנן וידוע מראש כבר מתחילת הטיפול.  כך גם ניתן לחזות לא רק את התוצאות אלא גם את משך הטיפול.
  • הקשתיות שקופות ובלתי נראות, וזוהי אחת הסיבות מדוע הן כל כך מבוקשות בתור שיטת יישור שיניים למבוגרים. גם בשיחה מקרוב קשה להבחין בהן.
  • הקשתיות נשלפות וניתן להוציא אותן כאשר אוכלים או מצחצחים שיניים. זה פותר לכם הרבה בעיות, ומי שהתנסה בגשר ברזלים ליישור שיניים, בוודאי מבין שזה יתרון משמעותי.
  • הקשתיות אינן פוצעות את רקמות הפה כפי שקורה עם ברזלים.

שימו לב כי הטיפול מתאים גם לבני נוער.

יישור שיניים ברחובות

יישור שיניים רחובות

רוצים להתחיל לחייך עם שיניים ישרות ויפות? מהיום אפשר לעשות יישור שיניים ברחובות במהירות ובקלות. כאן בקליניקה של דוקטור יואל גבריאל תוכלו לקבל טיפול יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין.

אתם בוודאי רוצים לדעת על יישור שיניים שקוף מחיר. לצורך כך יש לקבוע פגישת ייעוץ. כל מטופל סובל מבעיות אחרות, ובהתאם לכך משך הטיפול (ומספר הקשתיות) משתנה וזה משפיע גם על עלויות הטיפול. אך באופן כללי אנו יכולים להגיד לכם כי מדובר בטווח המחירים של 11,500-16,000 שקל.

מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל היא המקום בו תוכלו לקבל את כל התשובות לגבי שיטות יישור שיניים , וגם לקבל מגוון טיפולי שיניים. ואם כבר הגעתם ליישור שיניים, תוכלו לסיים את הטיפול עם הלבנת שיניים שתבטיח עבורכם חיוך מושלם.

יישור שיניים ברחובות, בקרו אותנו במרפאה – הוראות הגעה בגוגל

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

יישור שיניים ברחובות
תוכן עניינים