טיפולי יישור שיניים

דף הבית » יישור שיניים שקוף » טיפולי יישור שיניים

בואו נדבר על טיפולי יישור שיניים, אחד הטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר. וחשוב לציין כי יש לו השפעה ישירה על בריאות הפה, ולכן הוא טיפול מומלץ וחשוב. במאמר זה נדבר על יישור שיניים לנוער וגם יישור שיניים למבוגרים, תוך כדי סקירת שיטות ליישור שיניים. אנו נתמקד בשתי השיטות השכיחות ביותר אינויזליין וגשר ליישור שיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

יישור שיניים לנוער

יישור שיניים לנוער

יישור שיניים בקרב נוער ובני נוער הוא דבר מקובל וחשוב, ועל פי הערכות בין שלושים לארבעים אחוז מילדי ישראל ובני הנוער עברו טיפול יישור אורתודנטי.
הנוער ובני הנוער בדרך כלל מעוניינים בטיפול זה מסיבות אסתטיות, ויש לכך השפעה ישירה על הביטחון העצמי והיחסים החברתיים. אבל חשוב להדגיש כי זהו פתרון לבעיות בסגר הפה. בעיות אורתודנטיות עשויות להשפיע על דיבור ולעיסה, ולגרום לבעיות שיניים ולסת בעתיד. לכן חשוב לטפל בזה.

עלות יישור שיניים עשויה להיראות כדבר יקר, אך זוהי השקעה לעתיד שתמנע בעיות רבות. כבר בגיל צעיר, הגיל בו מתחלפות השיניים, כדאי להיבדק על ידי קליניקה ליישור שיניים על מנת לזהות בעיות ולהעריך מתי כדאי להתחיל לטפל.

אל תניחו מראש כי יש לחכות להתחלפות השיניים. לעתים ניתן לזהות בעיות בצמיחת השיניים שמוטב לפתור בשלב מוקדם!

שיטת יישור השיניים המקובלת ביותר לנוער ובני נוער היא גשר ליישור שיניים, למרות שעבור בני נוער ניתן להשתמש גם ביישור שיניים שקוף.

גשר ליישור שיניים הוא השיטה הוותיקה והמוכרת ליישור שיניים. היא מתבצעת באמצעות הדבקת סמכים על השיניים, מה שמכונה אצל בני הנוער ’קוביות‘.  בין הקוביות הללו נמתחים חוטי ברזל המבצעים את המתיחה של השיניים.

שיטה זו יעילה ומשתמשים בה בהצלחה עשרות שנים, אך יש לה כמה חסרונות. החסרונות של השיטה אינם באים לידי ביטוי בתוצאות הטיפול אלא בהליך עצמו. ההליך ארוך, לא נוח, דרוש ביקורים רבים אצל רופא השיניים וכמובן גם בולט מאוד בצורה חיצונית.

אף אחד לא יכול לפספס את מראה הברזלים בשיניים, אך יש גם וריאציות של השיטה כמו גשר פנימי או גשר בו הסמכים לבנים והברזלים מצופים בחומר המטשטש את הגוון המתכתי הבולט. מראה הברזלים בשיניים הוא דבר שכיח בגיל הנעורים, אך כאשר מדובר במבוגרים בדרך כלל הם שואפים לטיפול נסתר יותר.

יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים

ישנם מבוגרים רבים שלא טיפלו בבעיות השיניים בצעירותם, ועבורם חשוב להגיד שאף פעם לא מאוחר. רופאי שיניים מדגישים את החשיבות של טיפול בבעיה בגיל צעיר, אך אין להסיק מכך שלא ניתן ליישר את השיניים גם בגיל מבוגר.

אותו גשר שיניים המשמש עבור נוער ובני נוער יכול להתאים עבור מבוגרים. אך בגלל המראה הבולט וחוסר הנוחות של הגשר, מבוגרים רבים בוחרים ביישור שיניים שקוף באמצעות שיטת אינויזליין. שיטה זו יכולה להתאים גם לבני נוער, אך מכיוון שנדרשת אחריות אישית רבה (להקפיד להשתמש בקשתיות 20-22 שעות ) זוהי לא תמיד השיטה המתאימה לבני נוער העשויים לזלזל בכך.

שיטת יישור שיניים שקוף מפעילה את הלחץ על השיניים באמצעות קשתיות שקופות (סוג של פלטה לשיניים) המתלבשות על השיניים. הן מיוצרות בהתאמה אישית למבנה המנשך ומידותיו, וכמובן בהתאם לתזוזת השיניים הרצויה.

יש כמה יתרונות בולטים להליך:

פחות ביקורים אצל האורתודנט – גשר בשיניים דורש ביקורים רבים אצל רופא השיניים, וזה מתפרש על פני תקופה ארוכה. יש למתוח את הברזלים כל שבוע, ולפעמים נופלים סמכים וצריך למהר אל הרופא על מנת להדביקם. כאשר מדובר על יישור שיניים למבוגרים, מעטים יכולים למצוא את הזמן לביקור שבועי אצל רופא השיניים.

יישור שיניים נסתר – קשה מאוד להבחין בקשתיות השקופות, גם כאשר מתבוננים מקרוב, וזהו אחד הקלפים החזקים של השיטה. אתם יכולים ליישר את השיניים מבלי שכולם ידברו על זה.

ניתן להסיר את הקשתיות – אנו מדגישים כי חשוב להקפיד להיות עם הקשתיות רוב הזמן, אך ברגעים בהם אוכלים או מצחצחים שיניים, ניתן להוריד את הקשתיות. זהו הבדל מהותי, גשר שיניים איתכם 24/7 ולא ירד עד סוף הטיפול!

חיזוי תוצאות הטיפול – יישור שיניים שקוף נעשה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לחזות את תוצאות הטיפול בצורה מדויקת וגם להעריך את משך הזמן הדרוש להשגת התוצאות.

טיפולי יישור שיניים

טיפולי יישור שיניים

מעוניינים ביישור שיניים? מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל מציעה לכם טיפולי יישור שיניים מתקדמים בשיטת אינויזליין (פלטה שקופה ליישור שיניים). כאן במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל תוכלו ליהנות מיחס חם ומקצועי, וקביעת תכנית טיפולית לשביעות רצונכם.

יישור שיניים שקוף מחיר הוא כ 11,500-16,000, אך הדבר משתנה ממטופל למטופל. לכן אנו מציעים לכם לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

בגוגל מפות תוכלו למצוא הוראות הגעה למרפאת אמריקן סמייל

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

טיפולי יישור שיניים
תוכן עניינים