מחיר כתר זירקוניה

דף הבית » כתר לשיניים » מחיר כתר זירקוניה

מחיר כתר זירקוניה הוא יקר יותר מאשר כתרים אחרים, כמו למשל כתר חרסינה. אך כאשר מחליטים האם כתר זירוקניה או חרסינה, ישנם דברים שונים שיש לשקול לפני שמקבלים את ההחלטה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

במאמר זה נדבר על ההבדלים בין זירקוניה לבין חרסינה, כמה עולה כתר חרסינה וכמה עולה כתר זירקוניה.

כתרים בשיניים

כתר זירקוניה או חרסינה

לפני הכל, תזכורת קצרה למה בכלל אנו צריכים כתרים בשיניים?

כתר בשן נועד עבור שיניים שעברו טיפול משמעותי אשר פגע בנראות שלהן ובחוזק שלהן. בדרך כלל אנו מדברים על שיניים שעברו טיפול שורש, אך לא בהכרח. יתכן כי אנו משתמשים בכתר עבור שן שנשברה בעקבות חבלה.

הכתר מעניק לשן שכבת מגן. הוא מונע חדירת חיידקים לעומק השן, ומעניק את המראה האסתטי והחוזק לצורך פעולת הלעיסה. בעבר היו משתמשים בכתרים מזהב ומתכות אחרות, אך כיום ישנם פתרונות איכותיים המעניקים צבע של שן טבעית. למרות כי בתרבויות מסוימות שיני זהב נחשבות לדבר אטרקטיבי, סוג של תכשיט.

במאמר זה אנו עוסקים בעלות של כתרים, אך זכרו כי זהו רק אחד ההיבטים של הטיפול. ברוב המקרים מדובר בטיפול שורש, הדורש מבנה וכתר. לטיפול שורש יש מחיר בפני עצמו, ויש הרבה דברים להגיד על טיפול שורש מחיר. אבל ההמלצה שלנו היא לדון מראש בכל הפרטים, ולקבל הצעת מחיר הכוללת גם את הכתר.

כמה עולה כתר חרסינה

כתר זירקוניה או חרסינה

אז ראשית כל חשוב להסביר מהו כתר חרסינה ומהו כתר זירקוניה.

בדרך כלל כאשר אנו מדברים על כתר חרסינה, זהו כתר חרסינה מאוחה למתכת. כך ניתן להשיג כתר חזק, אך בעל מראה טבעי. זהו פתרון טוב, ומשתלם מבחינה כלכלית. אך מנגד, ניתן להבחין בגוון הכהה של החלק המתכתי – זה בא לידי ביטוי כפס שחור על החניכיים.

זה אולי לא משנה הרבה כאשר השן אינה נמצאת במקום בולט, אך כאשר אנו מדברים על כתרים בשיניים קדמיות, המטופלים בדרך כלל אינם מעוניינים באותו פס שחור במקום בולט.

שימו לב כי גם כאשר מדובר על כתר חרסינה מאוחה למתכת (PFM) ישנן איכותיות שונות ומחירים שונים. חלקם עמידים ואיכותיים יותר, אחרים פחות.

על מנת לתת פתרון איכותי יותר, ללא הנראות המתכתית מבעד לרקמות החניכיים, פותחו גם פתרונות אחרים כמו כתרי קפטק להם ישנה כיפה מתכתית. כך ניתן ליהנות מחוזק ואסתטיות המתאימה לשיניים קדמיות.

מהו כתר זירקוניה?

זירקוניה היא חומר קרמי שמגיע בצבע השיניים, ומספק חוזק ועמידות. התכונות של הזירקוניה הופכת אותה לחומר מתאים עבור כתרים, כמו גם שתלים דנטליים. זהו חומר איכותי, אך החיסרון הוא מחירו הגבוה יותר בהשוואה לכתרים אחרים.

מטופלים רבים המחפשים פתרון עבור שיניים קדמיות מעדיפים לקבל כתר זירוקניה, למרות כי מחיר כתר זירקוניה גבוה יותר. יתרון נוסף של חומר זה הוא העמידות הגבוהה גם כאשר מדובר במטופלים הסובלים מבעיה של חריקת שיניים.

הרכבת כתר – כיצד מתבצעת הרכבת כתר בשיניים?

כתרים לשיניים מיוצרים במעבדות שיניים, והן אלו הקובעות כמה עולה כתר חרסינה או מחיר כתר זירקוניה. אך הצעת המחיר שאתם מקבלים מרופא השיניים כוללת את הטיפול בשלמותו, ולכן כדאי שתבינו מה מחכה לכם בדרך להרכבת הכתר. להלן השלבים:

  1. יצירת המבנה – לא כל מקרה זהה. ישנם מקרים בהם ישנו הרב רב של כותרת השן ומבצעים טיפול שורש, ולאחר מכן יש ליצור את המבנה שעליו יורכב הכתר. במקרים אחרים יש צורך רק בהשחזת השן. ישנם סוגים של מבנים, דבר המשפיע על המחירים. מבנה ייצוק הוא היקר ביותר והוא מיוצר במעבדה.  אך יש לו חסרונות ולכן משתמשים יותר במבנה פייבר פוסט או מבנה מידי.
  2. התקנת כתר זמני – לאחר ביצוע ההשחזה או המבנה יש להשתמש בכתר זמני. הכתר הזמני מעניק חזות חיצונית סבירה ושומר על השן. יש לו חשיבות רבה, אך זהו פתרון זמני ויש להחליפו בהקדם בכתר קבוע.
  3. קיבוע הכתר הסופי – לאחר שהכתר מוכן והתקבל ממעבדת השיניים, יש להתקין אותו. לעתים יש לערוך מקצה שיפורים בכתר, לכן נהוג להשתמש בהדבקה זמנית ולאחר שבועיים מבצעים את ההדבקה הקבועה.

כמה עולה כתר חרסינה

רבים בוחרים בכתרי חרסינה. זהו פתרון איכותי ובעל מראה טבעי, ויחד עם זאת הוא שומר על מחיר משתלם. העלויות של כתרי חרסינה משתנים בהתאם לסוג, בדרך גלל הם נעים בטווח של 3000-5000 שקל, אך הדבר יכול להשתנות בהתאם למיקום הכתר ומשתנים נוספים.

מחיר כתר זירקוניה

 מחיר כתר זירקוניה

כבר דיברנו על האיכות של כתרי זירקוניה, וכן יש לכך ביטוי גם במחיר. אתם מקבלים איכות גבוהה ונראות מושלמת, וכדאי לשקול זאת בחיוב כאשר מדובר בשיניים קדמיות.

ויתכן גם כי זוהי השקעה טובה, מכיוון שלכתר זירקוניה עמידות לאורך שנים רבות.

תהליך הייצור של כתר זירקוניה יקר יותר מאשר חומרים אחרים, ולרוב מחירו נע בטווח של 3500 – 7500 שקלים.

מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל, בראשותו של דוקטור יואל גבריאל, מעניקה לכם טיפולים איכותיים במחירים משתלמים.

לשאלות לגבי מחיר טיפול שורש, יישור שיניים שקוף מחיר או מחיר שתלים בשיניים, פנו אל המרפאה ונשמח לעזור.

מרפאת אמריקן סמייל בגוגל מפות

מחיר כתר זירקוניה | כתר זירקוניה או חרסינה |כמה עולה כתר חרסינה

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

מחיר כתר זירקוניה
תוכן עניינים