עלות יישור שיניים שקוף

דף הבית » יישור שיניים שקוף » עלות יישור שיניים שקוף

אתם בוודאי רוצים לדעת הכל על עלות יישור שיניים שקוף, ואנו מייד נשתדל לספק לכם את כל המידע.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

על מנת למנוע בלבול נדגיש כי אנו מדברים על שיטת אינויזליין. ישנן גם שיטות אחרות ליישור שיניים, וחלקן נחשבות ליישור שיניים שקוף או יישור שיניים נסתר. אך לכל שיטה יש את העלות שלה.

יישור שיניים המלצות

יישור שיניים המלצות

לפני שנתחיל אנו רוצים לתת לכם כמה המלצות חשובות:

  • לא משנה מה תקראו כאן או בכל מקום באינטרנט, אין תחליף לייעוץ אישי במרפאת השיניים. כל אדם סובל מבעיות אחרות, ולכל מטופל מתאימה שיטה אחרת.
    במהלך הייעוץ האישי תוכלו לעבור אבחון ולראות מה מתאים עבורכם. יתכן כי בעיות השיניים שלכם מורכבות ודורשות שילוב של טיפולים שונים, ויתכן כי ניתן להתחיל מייד בטיפול.
    זו גם תהיה עבורכם הזדמנות לשאול שאלות ולקבל מענה ישירות מרופא השיניים, ואולי גם לבקש לראות תמונות של יישור שיניים שקוף לפני ואחרי.
  • אנו ממליצים לכם לעשות טיפול יישור שיניים אצלנו במרפאת אמריקן סמייל ברחובות. יש לנו ניסיון רב בטיפולי יישור שיניים, כולל יישור שיניים למבוגרים. ובמידה ויש צורך בטיפולים נוספים בטרם ממתחילים ביישור השיניים, נוכל לתת כאן מענה לכל הבעיות.
  • אם אתם מעוניינים בטיפול קצר בהשוואה לטיפולים אחרים, וחשוב לכם שזהו יהיה טיפול נוח ודיסקרטי, אנו ממליצים על שיטת אינויזליין למרות כי היא יקרה יותר מאשר גשר ליישור שיניים.

שיטת אינויזליין

שיטת אינויזליין

אצלנו באתר תוכלו למצוא מאמרים רבים המסבירים מהו יישור שיניים שקוף בשיטת INVISALIGN, לכן נתאר לכם את השיטה בקצרה ואת יתרונותיה המרכזיים. אך אם תרצו לקרוא חומר נוסף אתם מוזמנים לקרוא את המאמרים הקודמים שכתבנו בנושא.

שיטה זו אינה עושה שימוש בגשר כפי שאתם מכירים אותו. במקום זאת אנו מפעילים לחץ על השיניים באמצעות קשתיות העשויות חומר פלסטי שקוף.

הקשתיות מתלבשות על השיניים והן כמעט בלתי נראות. זאת להבדיל מהמראה של הברזלים שאי אפשר לפספס.

הקשתיות מיוצרות בחו“ל בהתאמה אישית. כלומר בטרם הטיפול אתם תעברו הדמיה ממוחשבת וצילומי רנטגן. באמצעותם נוכל לתכנן את הטיפול ולהזמין את הקשתיות במידה המדויקת והמתאימה עבורכם ועבור התכנית הטיפולית שנקבעה לכם.

מדובר בסדרה של קשתיות אותן יש להחליף פעם בשבוע, כאשר כל קשתית מקדמת אתכם לעבר המצב הרצוי של השיניים. ומכאן אתם גם יכולים להבין שאנו יכולים דעת מראש מה יהיה משך הטיפול, למרות שיתכנו סטיות קטנות.

מידי פעם תזדקקו לעבור ביקורת אצל רופא השיניים, אך מדובר בפחות ביקורים מאשר נדרש כאשר ישנו גשר בשיניים.

את ההוראות המדויקות לגבי שימוש בקשתיות השקופות תקבלו מרופא השיניים. אך אנו יכולים להגיד לכם באופן כללי כי חשוב לשמור על היגיינת הפה, ולהסיר את הקשתיות בעת האכילה ובעת צחצוח השיניים.

אין לחשוף את הקשתיות לחום, לכן גם אם אתם שותים קפה עליכם להוריד את הקשתיות. ניתן לשתות מים עם הקשתיות בלי שום הפרעה, אך מומלץ להימנע ממשקאות אחרים העשויים להכתים את השיניים.

מי ששמע חוויות של מטופלים המסתובבים עם גשר בשיניים, בוודאי שמע על כאבים, אי נוחות ודקירות ברקמות הפה הרכות. מהבחינה הזו יישור שיניים שקוף הוא טיפול הרבה יותר ידידותי.

אתם צפויים להרגיש לחץ בפה לאחר החלפת הקשתיות, בעיקר ביום יומיים הראשונים. אך בדרך כלל אין צורך במשככי כאבים ואין הפרעה של ממש באכילה.

עלות יישור שיניים שקוף

ועכשיו נדבר על עלות יישור שיניים שקוף. מחיר יישור שיניים שיטת אינוזיליין נע בטווח של 11,500 – 16,000 שקל.

המחיר כולל את כל ההוצאות שיהיו לכם ולא תצטרכו להוסיף כלום. הוא מתחיל בהדמיה ממוחשבת ויקרה, אך היא כלולה כבר בהצעת המחיר.

העלויות משתנות בהתאם לחומרת הבעיות ומשך הטיפול, אך לאחר שתקבלו את הצעת המחיר לא יהיו שינויים.

גם במידה ונצטרך להאריך מעט את הטיפול, זה יעשה באמצעות הקשתיות הקיימות, ולא תצטרכו להוסיף עבור קשתיות חדשות. לכן אנו גם מדגישים כי אין לזרוק את הקשתיות המשומשות, יתכן כי נזדקק להן בהמשך.

עלות יישור שיניים שקוף

מרפאת אמריקן סמייל

אם יש לכם שאלות נוספות לגבי פלטות שקופות ליישור שיניים, אך תהססו לפנות למרפאת השיניים ברחובות.

אנו מרפאה ותיקה ומוכרת המעניקה טיפולים מתקדמים לתושבי רחובות והסביבה. אנו מבצעים יישור והלבנת שיניים, טיפול שורש מבנה וכתר, השתלות שיניים, השתלת עצם ומבחר טיפולים של שיקום הפה.

 

מרפאת אמריקן סמייל בגוגל מפות

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

עלות יישור שיניים שקוף
תוכן עניינים