סד לחריקת שיניים

דף הבית » טיפולים » סד לחריקת שיניים

סד לחריקת שיניים הוא פתרון טוב לבעיה שרבים מאיתנו סובלים ממנה – בעיית חריקת השיניים. גברים ונשים סובלים מהבעיה, ורבים מהם אינם מודעים לכך. החדשות הטובות הן שבדרך כלל ניתן למנוע את הנזקים באמצעות סד למניעת חריקת שיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

במאמר זה נסקור בקצרה את התופעה של חריקת שיניים, ונדבר גם על סד לחריקת שיניים מחיר.

מה זה חריקת שיניים

חריקת שיניים (Bruxism) היא תופעה שבה אנשים חורקים את השיניים העליונות כנגד התחתונות, או סוגרים בצורה חזקה את הלסת. בדרך כלל אנו מדברים על תופעה המתרחשת בשעת השינה, ולא בצורה מודעת. ובמקרים אלו הפתרון הוא סד לילה לשיניים.

בעיה זו שכיחה מאוד, על פי הערכות היא יכולה להגיע ל 30% מהאוכלוסייה הכללית.

אין לזלזל בבעיה, היא גורמת לנזק רב. חריקת השיניים גורמת לשחיקה של השיניים. כלומר לאורך השנים השיניים הולכות ומתקצרות. וזאת לצד תופעות של רגישות יתר בשיניים, כאבים בשרירי הלעיסה, שברים בשיניים ואפילו כאבי ראש.

רופאי השיניים יודעים לזהות את הסימנים לשחיקת שיניים. בכל טיפול שיניים או בדיקה שגרתית הם מייד ישימו לב לסימני השחיקה וימליצו על סד לחריקת שיניים.

בדרך כלל מדובר בחריקת שיניים המתרחשת במהלך השינה. אך ישנם גם מקרים כי אנשים עושים זאת במהלך היום. הסטטיסטיקות מראות כי נשים נוטות יותר לסבול מהבעיה בזמן הערות, בהשוואה לגברים. אך שני המינים חורקים שיניים בצורה שווה במהלך השינה.

אם הבעיה מוגבלת לשעות השינה, ניתן לטפל בה בקלות באמצעות סד למניעת חריקת שיניים. אך כאשר הבעיה מתרחשת בערות, לא ניתן להסתובב כל היום עם סד בשיניים. והטיפול בבעיה נוגע בעיקר לשאלה למה ישנה חריקת שיניים, ובהתאם לכך ישנן אפשרויות טיפוליות שונות.

במקרים רבים חריקות השיניים הן תוצאה של לחץ נפשי. לא נרצה להרחיב בסיבות, אך ישנם מחקרים שונים הבודקים גם השפעות גנטיות, שימוש בקפה ותרופות, הפרעות עצביות ועוד.

סד לחריקת שיניים מחיר

סד למניעת חריקת שיניים

ישנם טיפולים שונים לחריקת שיניים, והם קשורים לנסיבות המקרה. חלקם נוגעים לתחומי רפואה אחרים, וחלקם נוגעים לרפואת השיניים. למשל לעתים מנסים למנוע את הבעיה באמצעות טיפולים אורתודונטיים.

הפעם אנו רוצים לדבר על הפתרון השכיח ביותר והוא סד לחריקת שיניים, הידוע גם בתור סד לילה לשיניים.

הסד אינו מעניק פתרון טוב לאלו החורקים שיניים בערות, אך בהחלט מתאים עבור אלו הסובלים מהבעיה בזמן השינה. הסד מאפשר ליהנות מהגנה המונעת את שחיקת השן. זה לא מדויק להגיד כי הוא מונע את הבעיה, אך הוא בהחלט יכול למנוע את הנזק.

יתכן כי כדאי לכם לבדוק גם עם רופא המשפחה ואולי גם לפנות לטיפול נפשי, הכל תלוי בחומרת הבעיה. אך גם אם פניתן לטיפולים אחרים, עדיין תזדקקו לסד לילה על מנת למנוע את הנזק.

סד למניעת חריקת שיניים עשוי מחומר אקרילי, ישנן גרסאות קשות וישנו גרסאות רכות. בדרך כלל מרכיבים אותו על הלסת העליונה.

סד לחריקת שיניים

סד לחריקת שיניים

סד לשיניים הוא אינו מוצר מדף, כלומר זה מוצר שיש להתאים אותו באופן אישי למנח השיניים של המטופל. אנו מודעים לכך כי ישנם פתרונות הנמכרים ברשתות הפארם, אך אלו הם אינם הפתרונות האופטימליים. ישנו גם חשש כי הם עלולים לגרום לתופעות המחמירות את הנזקים.

לצורך הכנת סד לשיניים יש לגשת אל רופא השיניים ושם להיבדק. הרופא יבדוק את מאפייני השחיקה ובהתאם לכך ייקח מידות לצורך הכנת הסד. זה נעשה באמצעות תבנית של סגר השיניים, ולאחר מכן הסד מיוצר במעבדת שיניים.

לאחר שהמעבדה מייצרת את הסד, רופא השיניים יבצע מדידה והתאמות אחרונות, ותוכלו להתחיל להשתמש בו. כמובן שאם ישנם נזקים שנגרמו לשיניים, בהתאם תזדקקו לטיפולים שונים.

סד למניעת חריקת שיניים

סד לחריקת שיניים מחיר

לפני שמדברים על סד לחריקת שיניים מחיר, חשוב שתבינו כי ההוצאה על סד לשיניים היא הוצאה זניחה לעומת טיפולי השיניים הנדרשים על מנת לתקן את הנזקים לשיניים. יתר על כן מדובר באיכות החיים שלכם, מכיוון שמלבד נזקים לשיניים ובעיות אסתטיות, ישנם גם כאבי ראש ותחושת לחץ בלסת.
סד לחריקת שיניים מחיר הוא 999 ש“ח, בהחלט סכום קטן בהשוואה לנזקים שאתם מצליחים למנוע.

סובלים מבעיית חריקת שיניים? פנו למרפאתו של דוקטור יואל גבריאל על מנת לקבל מענה לבעיה.

מרפאת שיניים ברחובות מציעה מגוון טיפולים לכל המשפחה. במסגרת הטיפולים השונים אנו מבצעים השתלות שיניים, יישור שיניים שקוף, טיפול שורש ועוד מגוון טיפולים שגרתיים, טיפולים מיוחדים של רופא שיניים לנוער על הספקטרום, וגם טיפולי רופא שיניים חירום.

נשמח לראותכם אצלנו במרפאה. הוראות הגעה ופרטי יצירת קשר תוכלו למצוא בקישור זה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

סד למניעת חריקת שיניים
תוכן עניינים