רופא שיניים לנוער מומחה

רופא שיניים לנוער על הספקטרום

רופא שיניים לנוער מומחה

רופא שיניים לנוער מומחה הוא לא רק תחום התמחות בהיבט הרפואי, אלא יכולת אישית לטפל בנוער. העבודה מול נוער דורשת סבלנות רבה, וזה לא אחד הדברים שניתן ללמוד בבתי הספר לרפואת שיניים. וזוהי גם הסיבה מדוע הורים רבים מתקשים למצוא מרפאת שיניים לנוער.

שמירה על בריאות השיניים היא דבר חשוב מאוד. יש לשמור על היגיינת השיניים לאורך כל שעות היום, ויש לגשת אל רופא השיניים לבדיקות תקופתיות, וגם כאשר מתגלות בעיות בשיניים. וחשוב כבר מגיל צעיר לחנך את הנוער לשמירה על השיניים. אחרת הם צפויים לסבול מבעיות שיניים קשות בגיל מבוגר, וזה יעלה להם כסף רב לטפל בבעיות השיניים.

אחת המשימות של רופא השיניים היא לתת לנוער חוויה נעימה. איננו רוצים שהנוער יחששו לבקר אצל רופא השיניים, כפי שאנו רואים אצל מבוגרים רבים. ויש לקחת זאת בחשבון כבר כאשר נערכים המפגשים הראשונים עם רופא השיניים.

לעתים יש גם צורך בניסיון של רופא שיניים לנוער על הספקטרום. ובמקרה כזה חשוב לוודא כי לרופא השיניים ניסיון מעשי בעבודה עם נוער על הרצף האוטיסטי. אחרת, למרות כל הכוונות הטובות, החוויה עשויה להפוך ללא נעימה עבור הנוער.

מרפאת שיניים ברחובות, אמריקן סמייל ערוכה לתת טיפולי שיניים לכל המשפחה, נוער ומבוגרים. יש לנו גישה סבלנית וניסיון גם בטיפולי שיניים לנוער על הרצף האוטיסטי.

רופא שיניים לנוער מומחה

רופא שיניים לנוער על הספקטרום

טיפולי שיניים הם חוויה מפחידה עבור אנשים רבים, בכללם גם מבוגרים וגם נוער. ולכן תמיד נדרשת גישה מבינה וסבלנית, במיוחד כאשר מדובר בנוער. אך כאשר מדובר בנוער על הרצף האוטיסטי, הדבר דורש סבלנות יתרה – דבר שלא כולם יודעים להעניק.

נוער הנמצאים על הספקטרום אינם שונים מאף אחד אחר, הם עשויים לסבול מכל בעיות השיניים המוכרות – בכללן מחלות חניכיים, שיניים עקומות, חורים ועששת ובעיות שונות הקשורות לבריאות הפה.

נוער על הרצף האוטיסטי עשויים להתקשות בתקשורת והסתגלות לסביבה חדשה ולא מוכרת, כמו זו של מרפאת השיניים. ולצערנו, אנו גם חיים בחברה שלא תמיד יש בה סובלנות והבנה כלפי הצרכים המיוחדים. והשילוב של כל אלו עשוי להפוך את טיפול השיניים לחוויה קשה במיוחד עבור הנוער, ולכן הם עשויים אף להתכחש לבעיות השיניים על מנת שלא יגיעו לטיפול.

מצב זה מחייב רופא שיניים לנוער על הספקטרום. זוהי עבודה מסובכת למדי, שלא ממש זוכה למענה בלימודי הרפואה. מצד אחד נדרש ידע רפואי, ואת זאת ניתן ללמוד. אך מצד שני נדרשת גישה חמה, מבינה וסבלנית, ואת זה לא כל אחד יודע להביא איתו.

הניסיון מראה כי כל ילד הוא עולם בפני עצמו. לכל אחד יש יכולות תקשורת שונות, וחששות מסוג אחר. ולכן לא ניתן לבצע טיפולי שיניים בשיטת הסרט הנע, כל טיפול צריך להיות מותאם באופן אישי לא רק למצב בריאות השיניים, אלא גם למבנה האישיות של הילד. כאשר הגישה האמפתית תמיד מרחפת מעל הכל.

כאשר מחפשים רופא שיניים לנוער על הספקטרום, צריך לחשוב לא רק על הרופא, אלא על המרפאה בכללותה. חשוב מאוד שזה יהיה מקום נעים עם אווירה רגועה ונינוחה. וזו תוצאה של עיצוב, וגם היחס של צוות המרפאה.

מרפאת אמריקן סמייל

מחפשים רופא שיניים לנוער מומחה, עם דגש על טיפולי שיניים לנוער על הספקטרום? מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל היא המקום שבו תוכלו לקבל את כל השירותים הרפואיים בגישה הנכונה.

אנו ערוכים לטיפול בנוער בסבלנות ואהבה. אנו יודעים לתת מענה למקרים קיצוניים של חרדות רופא שיניים, ונוהגים לערוך פגישות מקדימות עם ההורים והנוער, על מנת לבנות יחסי אמון ולא להפוך את הביקור לחוויה טראומטית.

בניית יחסי אמון היא תנאי מקדים לטיפולי שיניים עבור נוער, ובעיקר נוער על הרצף האוטיסטי. וזה דורש בעיקר סבלנות, ולא רופא שיניים אשר ממהר לבצע את ההליך ולבקש את התשלום….

ישנם מקרים בהם אנו נזקקים לתת מענה מיוחד של טיפולי שיניים בטשטוש או באמצעות גז צחוק, גם את זה אנו עושים במרפאה.

רופא שיניים לנוער על הספקטרום

רופא שיניים לנוער מומחה

מרפאת אמריקן סמייל בראשות דוקטור יואל גבריאל היא המקום לכל טיפולי השיניים. כאן תמצאו רופא שיניים לנוער מומחה, עם ניסיון בכל בעיות השיניים של המשפחה. במסגרת השירותים שניתן לקבל אצלנו במרפאה ישנם שירותי רפואת שיניים חירום, מרפאת שיניים לנוער, טיפולי יישור שיניים שקוף, השתלות שיניים, רפואת שיניים אסתטית ועוד.

כאן תמיד תקבלו יחסי אישי, טיפולים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר וכמובן גם מחירים משתלמים. אתם מוזמנים לפגישת הכרות אצלנו במרפאה.

אמריקן סמייל – כתובת והוראות הגעה

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).