מרפאת שיניים לנוער

דף הבית » מרפאת שיניים » מרפאת שיניים לנוער

בתור הורים חשוב לכם לשמור על בריאות השיניים של ילדכם. איננו מדברים אך ורק על מרפאת שיניים לנוער בה יוכלו לקבל טיפולים. אנו מדברים על הצורך לחנך את הנוער – עליכם להקנות להם את ההרגלים הנכונים לשמירה על היגיינת השיניים, ועליכם לוודא כי טיפולי השיניים לא יהפכו לחוויה טראומטית עבורם.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

לצערנו ישנם מבוגרים רבים החוששים מביקורים אצל רופא השיניים. ובאופן אירוני, הם אלו הסובלים יותר מבעיות שיניים קשות. הסיבה לכך היא שהם נוטים לדחות את הביקור אצל רופא השיניים ככל שניתן. ואז הם מגיעים רק כאשר הבעיה מגיעה לכדי טיפול שורש.

רופא שיניים לנוער בראשון לציון הוא הרבה יותר מתפקיד טכני. זהו חייב להיות רופא שיש לו גישה לנוער, ויודע כיצד להעניק לנוער חוויה נעימה. חשוב מאוד שהנוער לא יחששו מביקורים אצל רופא השיניים.

וזוהי הסיבה מדוע חשוב לבחור בקפידה מרפאת שיניים לנוער. זוהי לא חייבת להיות מרפאה העוסקת אך ורק בנוער, היא יכולה לתת שירות לכל המשפחה. אך חשוב שתהיה בה מודעות לצרכים של הנוער, וצוות סימפתי היודע לגרום לנוער להרגיש בנוח מייד עם כניסתם למרפאה. זוהי לפחות הגישה שלנו במרפאת אמריקן סמייל ברחובות. אנו עושים הכל על מנת להעניק ללקוחות שלנו את החוויה הטובה ביותר, בין אם אלו קטנטנים ובין אם אלו אנשים מבוגרים.

אצלנו כולם יכולים לקבל את הטיפולים המקצועיים ביותר, מסתימות פשוטות, דרך טיפולי שורש ועד טיפולים מורכבים של השתלות שיניים למחוסרי עצם.

רופא שיניים לנוער בראשון לציון

מרפאת שיניים לנוער

שמירה על בריאות השיניים היא דבר חשוב מאוד, וחלק גדול מזה הוא עניין של חינוך. אם נחנך את הנוער לשמירה על בריאות השיניים, כך הם יוכלו להימנע מטיפולי שיניים יקרים ולא נעימים. חינוך הוא באחריות ההורים ולא באחריות רופא השיניים, אך כמובן שרופא השיניים הוא בעל תפקיד חשוב.
קודם כל הוא צריך להבטיח כי זו תהיה חוויה נעימה עבור הנוער. שנית הוא יכול לזהות בעיות שונות בשיניים, כמו למשל בעיות אורתודונטיות. טיפול בבעיות בגיל צעיר, ימנע בעיות חמורות יותר בעתיד.

חשוב מאוד לזהות בעיות אורתודונטיות בגיל מוקדם. נכון, בימינו ניתן גם לבצע טיפול יישור שיניים למבוגרים, אבל מדובר בהרבה יותר מנושא אסתטי. טיפולים אורתודונטים לנוער יכולים למנוע בעיות רבות בעתיד.

ולבסוף במרפאת השיניים ניתן לקבל הדרכה על הצורה הנכונה לצחצוח השיניים, דבר שלא תמיד ההורים יודעים.

רופא שיניים לנוער בראשון לציון גם מבצע בדיקות תקופתיות. חשוב מאוד לבצע את הבדיקות התקופתיות, כך ניתן לזהות חורים קטנים, ולא להגיע למצב של טיפולי שורש.

ולא נשכח כי לפעמים ישנן בעיות אחרות, כמו למשל ילד שהשתולל יותר מידי ושבר שן… גם זה מביא אתכם אל מרפאת השיניים.

זה לא דבר שכיח שהנוער משחקים ומשתוללים ולפעמים גם נפצעים. לפעמים ילד מקבל כמה שריטות, לפעמים שובר יד ולפעמים גם שובר או סודק שן. חבלות בשן עלולות להתרחש בבית, במגרש המשחקים, בבית הספר ובפעילויות אחר הצהריים וחופשות.

מרפאת שיניים לנוער ערוכה גם לתת טיפולי שיניים דחופים עבור מקרים שכאלו. ומעבר לזאת, ניתן גם להתקשר למרפאת השיניים ולקבל הדרכת עזרה ראשונה למקרים ששן יוצאת ממקומה. רק חשוב לוודא שיש לכם תמיד טלפון של רופא שיניים לנוער בראשון לציון. אתם לא רוצים להתחיל לחפש רופא שיניים מומלץ כאשר אתם צריכים עזרה דחופה עבור הנוער

מרפאת שיניים לנוער

רופא שיניים לנוער בראשון לציון

מחפשים מרפאת שיניים לנוער? מרפאת אמריקן סמייל היא המקום המתאים עבורכם.

בין היתרונות הרבים של המרפאה, ניתן להזכיר כי אנו מעניקים טיפול לכל המשפחה. אנו עושים טיפולים לנוער טיפולים למבוגרים, וההורים והנוער יכולים להגיע ביחד. יש לנו ניסיון רב בעבודה מול נוער, אך באותה המידה אנו יודעים גם להעניק מענה לקשישים וטיפולי שיניים מורכבים.
אתם יכולים לפנות אלינו גם כאשר צריך רפואת שיניים דחופה, וגם לצורך טיפולים שגרתיים.

מרפאת אמריקן סמייל בראשות דוקטור יואל גבריאל מעניקה לכם פתרון מקצועי ומחירים משתלמים. אנו מבצעים מגוון טיפולים הכוללים: השתלות שיניים בשיטת אול און פור, השתלות שיניים למחוסרי עצם, הלבנת שיניים, יישור שיניים שקוף, טיפול שורש מבנה וכתר, טיפול במחלות חניכיים ועוד.
אתם מוזמנים להתקשר למרפאה ולקבוע תור לפגישת ייעוץ. נשמח לקבל אתכם אצלנו במרפאת השיניים ברחובות.

רופא שיניים ברחובות יואל גבריאל  – מפת הגעה ושעות פתיחה.

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

מרפאת שיניים לנוער
תוכן עניינים