רפואת שיניים דחופה

רופא שיניים חירום בראשון לציון

רפואת שיניים דחופה

ישנם מקרים בהם מטופלים זקוקים לשירותי רפואת שיניים דחופה. מקרים של טיפול שיניים דחוף עלולים להתרחש אצל מבוגרים ונוער. לעתים בעקבות בעיות שיניים דחופות, סיבוכים של טיפולים ואף חבלות חיצוניות. איננו מדברים על טיפולים שגרתיים אלא על מצבים דחופים הדורשים רפואת חירום שיניים.

לצורך הדוגמה אלו יכולים להיות כאבי שיניים התוקפים אתכם בפתאומיות, ילד שנפל ושבר שן או כתר שנפל רקע לפני אירוע חשוב. מוקד חירום רפואת שיניים יכול להציל אתכם במקרים הללו.

טיפול שיניים דחוף

רופא שיניים חירום בראשון לציון

רפואת חירום שיניים מעניקה לכם מענה למגוון מצבים. אך בתור הורים לנוער כדאי גם שתדעו כמה דברים לגבי שיניים עזרה ראשונה.

במהלך היום הנוער עסוקים במגוון פעילויות. אלו יכולות להיות פעילויות ספורטיביות אן סתם נוער שלא נזהרו בזמן ששחקו עם חברים. ולעתים כתוצאה מזה נגרמות חבלות בשיניים. כמובן שהכתובת לטיפול היא רופא שיניים חירום בראשון לציון, אך כאשר מדובר בצורך בהצלת שן, ישנם גם דברים שתוכלו לעשות באופן מידי.

במידה ונפלה שן, דבר שבקלות יכול להתרחש מחבלה חזקה, ניתן להחזיר אותה למקומה, אך יש לפעול מהר. אם תצליחו להגיע אל רופא השיניים תוך שעה, ישנו סיכוי גדול שיוכל להחזיר את השן למקומה ולהחזירה לתפקוד מלא. יש להניח את השן בכוס עם חלב. החלב מסייע לשמור על השן.

רפואת חירום שיניים

רופא שיניים חירום יבנה

במקרים רבים מה שגורם לאנשים לפנות אל רופא שיניים חירום יבנה זה כאבי שיניים. כאבי שיניים עלולים להופיע בפתאומיות ולגרום לכאב חד ובלתי נסבל, כאב המונע מכם לישון ומפריע לכם לתפקד. ישנם גם אנשים הנוטים להתעלם מכאבי שיניים ולא מטפלים בזמן, ומגיעים אל שירותי רפואת שיניים דחופה רק כאשר הכאבים בלתי נסבלים. כמובן שזו פרקטיקה לא מומלצת, מצב השיניים רק ילך ויחמיר ולכן כדאי למהר לטפל.

טיפול שיניים דחוף יכול להעלים את הכאב במהירות, אך לא תמיד ניתן לפתור את הבעיה בטיפול אחד. כאשר פונים אל מוקד חירום רפואת שיניים המטרה היא להעניק לכם הקלה מיידית. אך במקרים רבים נדרש טיפול מורכב יותר ויש לבצע אותו בהקדם. לכן לאחר טיפול החירום יקבעו לכם תור במהלך שעות העבודה הרגילות בהתאם לסוג הבעיה ממנה אתם סובלים. אך באותה מידה יתכן גם כי מדובר בטיפול אותו ניתן לבצע במקום.

מוקד חירום רפואת שיניים

רפואת שיניים דחופה

שמירה על בריאות השיניים באמצעות צחצוח שיניים קבוע וביקורים אצל רופא השיניים לצורך ניקוי ומעקב יסייעו לכם למנוע מקרים בהם אתם זקוקים לשירותי רפואת חירום שיניים. במהלך הביקורים ניתן לזהות בעיות כאשר הן מתחילות ולהעניק להן את הטיפול. אך כמובן שלא ניתן למנוע אותן לחלוטין, וכל אחד עשוי להגיע למצבים בהם הוא נזקק לטיפולים דחופים.

חשוב תמיד שתהיה לכם כתובת לפנות אליה, מרפאת שיניים ברחובות בה ניתן לקבל טיפול שיניים דחוף במידת הצורך. חשוב שיהיה לכם מספר טלפון אליו תוכלו להתקשר כל שעות היום. במיוחד אם אתם הורים לנוער, אך בעיות בשיניים יכולות להתרחש בכל גיל.

רופא שיניים חירום יבנה

מוקד חירום רפואת שיניים

טיפולי שיניים חירום נועדו לתת מענה לכל המצבים הדחופים, מרפאות השיניים נוהגות להעמיד מספר טלפון מיוחד לצורך מקרים שכאלו והן מגלות גישה מבינה גם כאשר פונים אליהן בשעות לא שגרתיות. אך חשוב להבדיל בין טיפולי רפואת שיניים דחופה לבין טיפולים שגרתיים. אם יש לכם כאב פתאומי, אם נשברה שן, אם נפלו סמכים ליישור שיניים וכו‘, אלו הן בהחלט סיבות מוצדקות לפנייה אל טיפול שיניים דחוף.

אך מצד שני טיפולים שגרתיים כמו יישור שיניים שקוף, הלבנת שיניים או סתם בדיקה שגרתית מתבצעים אך ורק במסגרת שעות העבודה הרגילות של המרפאה.

רופא שיניים חירום בראשון לציון

טיפול שיניים דחוף

זקוקים לטיפולי רפואת שיניים דחופה? מרפאתו של דוקטור יואל גבריאל עומדת לשירותכם עם טיפולי חירום 24/7. בכל פעם שיש צורך בטיפולי רפואת חירום שיניים, אתם מוזמנים לפנות אלינו למרפאה.

אנו נעניק לכם טיפול מהיר ונסייע להקל על הכאב. בהתאם לסוג הבעיה ממנה אתם סובלים, אנו נזמין אתכם להמשך טיפול במרפאה בימים הקרובים. כך תוכלו לחזור לשגרה, לישון בלילה ללא כאבים ולחוות הקלה גדולה.

מרפאת שיניים ברחובות עומדת לשירותכם בכל שירותי רפואת השיניים הדחופים והשגרתיים. אנו פועלים בתור מוקד שירות חירום רפואת שיניים, אך גם מעניקים מבחר טיפולים רגילים במהלך שעות העבודה. כך תוכלו לקבל את כל סוגי הטיפולים במקום אחד. אצלנו ניתן לבצע מבחר טיפולים לנוער ולמבוגרים. אנו מבצעים טיפולי יישור שיניים בשיטות מתקדמות, השתלות שיניים והשתלות עצם, טיפולי שורש, עקירות כירורגיות ועוד מבחר טיפולים.

רוצים לדעת פרטים על גשר שקוף מחיר או כל סוגיה אחרת, אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה או בעיה.

מרפאת שיניים אמריקן סמייל – הוראות הגעה.

רפואת שיניים דחופה

 

 

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).