כמה עולה סתימת שורש

דף הבית » טיפולי שורש » כמה עולה סתימת שורש

כמה עולה סתימת שורש והאם ישנו הבדל בין טיפול שורש 3 תעלות מחיר לבין מחיר של טיפול עבור שתי תעלות? ספוילר, יש הבדל.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אבל לפני שנצלול אל תוך הסוגיות הללו, חשוב להסביר מהו טיפול שורש ומה עושים בו.

מה זה טיפול שורש

טיפול שורש נדרש כאשר ישנה עששת חריפה המגיעה עד למוך השן. אם נתקפתם בכאבי שיניים חזקים ובלתי נסבלים, זוהי כנראה הסיבה. אלו הן הרקמות הרכות בהן ישנן תאי עצב, ולכן הדלקת כואבת.

זהו מצב שכמובן תרצו להימנע ממנו, לא רק בגלל הכאבים, אלא בגלל שזהו מצב של נזק כבד לשן. הכל מתחיל בחור קטן, אבל כאשר מזניחים את השיניים החור הולך ומעמיק עד שלבסוף מגיע אל שורשי השן.

וכאן מגיע טיפול השורש, שהוא הניסיון האחרון להציל את השן. בעיקרון יש לבצע ניקוי של שורשי השן, ולהוציא מהן את כל הזיהום. ולאחר הניקוי והחיטוי יש לבצע איטום. והמשמעות של זה היא שהשן כבר לא תהיה רקמה חייה כפי שהייתה קודם. דבר שבין היתר יכול להשפיע על צבע השן.

לא פשוט לנקות את תעלות השן, זאת בגלל המבנה המורכב והזעיר שלהן. הדבר דורש כלים מיוחדים, והרבה סבלנות. הניקוי חייב להיות ייסודי, אחרת הטיפול עשוי להיכשל והזיהום יחזור. מסיבה זו מראש חשוב לבצע את הטיפול באמצעות רופא שיניים מומחה לטיפולי שורש.

על מנת להגיע אל תעלות השן, יש לבצע קידוח משמעותי בשן, דבר שבפני עצמו מחליש את השן והופך אותה לשבירה. ומכל הסיבות הללו התהליך מסתיים במקרים רבים במבנה וכתר. המבנה נועד לספק תמיכה חזקה לכתר, והכתר מעניק לשן חזות חיצונית יפה וגם את היכולת ללעוס את המזון.

נציין כי טיפול שורש הוא ההזדמנות האחרונה להציל את השן. מחיר טיפול שורש עשוי להיראות לכם יקר, אבל כאשר מאבדים את השן, האפשרות היחידה היא השתלת שיניים. וזוהי האפשרות היקרה ביותר.

טיפול שורש 3 תעלות מחיר

כמה עולה סתימת שורש

לא ניתן לענות על השאלה כמה עולה סתימת שורש סתם כך, ישנם דברים שונים שצריך לבדוק והם משפיעים על המחיר. באופן כללי אנו מדברים על טווח מחירים של 1000-4200 שקלים. אך את התשובה יש לקבל מרופא השיניים ולכן אנו מזמינים אתכם לקבוע תור – התקשרו אל מרפאת שיניים רחובות אמריקן סמייל וקבלו את כל התשובות לאחר אבחון.

אבל בואו נדבר על הגורמים המשפיעים על המחירים של טיפולי שורש:

מספר התעלות – עיקר הטיפול הוא ניקוי של התעלות, וזהו האתגר האמתי. לא רק שמבנה התעלות שונה ואה-סימטרי, גם מספר התעלות משתנה. לעתים אלו 2 תעלות, 3 ואפילו טיפול שורש 4 תעלות. ככל שיש יותר מספר תעלות, כך המחיר יעלה.

מיקום השן – ישנן שיניים שהן יותר נגישות, ולכן קל יותר לטפל בהן. ואילו שיניים אחרות, שהן השיניים הטוחנות, הן בעייתיות מאוד מבחינת הגישה. זה דורש יותר זמן, וזה עולה יותר. זה לא שונה בהרבה מהשאלה של מספר התעלות, זאת מכיוון שהשיניים הטוחנות הן אלו שיש בהן 3 תעלות.

טיפול שורש שני – ישנם מקרים בהם יש צורך בחידוש טיפול שורש. כלומר טיפול השורש הראשון נכשל, ועכשיו יש לחזור על הטיפול. יש כאן מורכבות מכיוון שיש צורך להוציא את הכתר, לפתוח מחדש את הסתימה ולעשות עבודה יסודית.

לא כל טיפול שורש זהה – כאשר מדובר על טיפול שורש עם מבנה וכתר, זהו הטיפול היקר ביותר. אך ישנם מקרים בהם אין צורך בכתר ומבנה, והדבר מוזיל באופן משמעותי את העלויות של הטיפול.

טיפול שורש 3 תעלות מחיר

כמה עולה סתימת שורש


עוד גורם היכול להשפיע על עלות טיפול שורש, ובכלל העלות של טיפולי שיניים הוא היוקרה של המרפאה. ישנן מרפאות שיניים הממוקמות במקומות מרכזיים ונהנות מיוקרה גדולה, ובהתאם לכך גובות מחירים גבוהים. אך מחיר גבוה הוא לא בהכרח עדות לאיכות הטיפול. לכן כדאי לשים את עיקר תשומת הלב על הניסיון של רופא השיניים בביצוע טיפולי שורש.

רוצים לדעת כמה עולה סתימת שורש? פנו אל מרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל. כאן במרפאה תוכלו לעבור אבחון מקצועי ולקבל הצעת מחיר. אנו נבדוק את כל בעיות השיניים ונציע לכם תכנית טיפולית לשיקום הפה.

מרפאת השיניים אמריקן סמייל מבצעת טיפולי שיניים מתקדמים, לרבות יישור שיניים שקוף, תותבות על שתלים, השתלת שיניים למחוסרי עצם ועוד מבחר טיפולים.

מרפאת אמריקן סמייל בגוגל מפות

כמה עולה סתימת שורש | טיפול שורש 3 תעלות מחיר

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

כמה עולה סתימת שורש
תוכן עניינים