כמה עולה יישור שיניים שקוף

דף הבית » יישור שיניים שקוף » כמה עולה יישור שיניים שקוף

מידי יום נשאלת השאלה כמה עולה יישור שיניים שקוף. ואין זה מפתיע, הרי יישור שיניים שקוף הוא אחד הטיפולים המבוקשים ביותר. ולא רק שזהו טיפול מבוקש, זה גם טיפול חשוב מאוד גם מעבר לפן האסתטי. שיניים לא מיושרות עלולות לגרום לבעיות שונות בבריאות הפה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אך לפני שנדבר על מחיר גשר שקוף, חשוב להבדיל בין שני טיפולי יישור שיניים שונים, שניהם זוכים לכינוי יישור שיניים שקוף. הראשון הוא גשר שקוף, והשני הוא טיפול בשיטת אינוזיליין (גשר שקוף אינויזליין)

מחיר גשר שקוף

מחיר גשר שקוף

גשר הוא שיטת יישור השיניים הוותיקה והמוכרת. הגשר הוא התקן דנטלי המודבק לשיניים, ומבצע מתיחה והפעלת לחץ באמצעות מערכת של חוטי ברזל, סמכים וגומיות.

גשר לשיניים  הוא שיטה מוצלחת בה משתמשים עשרות שנים. אך החיסרון המרכזי של השיטה הוא חוסר הנוחות בפה, ובעיקר המראה הבולט של הברזלים בכל חיוך. זהו אמנם דבר זמני, והמטרה היא שבסופו של הטיפול תיהנו משיניים מיושרות. אך למרות זאת ישנם מטופלים שזה מפריע להם.

על מנת לפתור את הבעיה האסתטית,  פותחה שיטת הגשר השקוף. שיטה זה היא בעצם אותה השיטה, אך החומרים הם שונים. על מנת להקטין את הנראות של הסמכים והברזלים, נעשה כאן שימוש בחומרים בצבע השיניים, ולכן השיטה מכונה לפעמים גשר שקוף.

שיטה זו פחות בולטת, אך עדיין קשה לכנות אותה יישור שיניים נסתר.

שיטה שנייה היא גשר פנימי לשיניים. בשיטה זו מקבעים את הגשר על הצד האחורי של השיניים, וכך עושים יישור שיניים נסתר. אך יש לציין כי יש בכך אי נוחות, ואף הפרעה לדיבור. וזוהי גם אחת השיטות היקרות ליישור שיניים.

וישנה שיטה שלישית – יישור שיניים אינויזליין. זוהי באמת השיטה הראויה לתואר יישור שיניים שקוף. למרות שאין מדוב בגשר במשמעות הסטנדרטית של המילה, בדרך כלל כאשר מתעניינים לגבי מחיר גשר שקוף, הכוונה היא לשיטה זו, שיטת INVISALIGN.

גשר שקוף אינויזליין

גשר שקוף אינויזליין

שיטה זו זוכה להצלחה רבה בשנים האחרונות. ולמרות כי נחשבת לשיטה חדשה, מיליוני אנשים בעולם כבר נהנים מיישור שיניים בשיטת אינויזליין.

שיטה זו באמת עושה שימוש בהליך שקוף וכמעט בלתי נראה. גם בשיחה של פנים מול פנים יהיה קשה להבחין כי אתם עוברים את הטיפול.

בשיטה זו לא משתמשים בחלקים מתכתיים המודבקים לשיניים. במקום זאת מייצרים עבורכם התקן דנטלי שקוף ונשלף, העשוי סוג של חומר דמוי פלסטיק.  התקן זה מיוצר בהתאמה אישית למבנה המנשך והמטרות הטיפוליות.

אם נדייק, גשר שקוף אינויזליין, הוא סדרה של התקנים דנטליים. במקום מתיחות חוזרות של ברזלים, כאן מחליפים את ההתקן הדנטלי כל שבוע. אתם תקבלו סדרה של קשתיות שקופות ליישור שיניים. כולן ממוספרות לפי סדר השימוש. וכל שבוע תצטרכו להחליף את הקשתיות בסדר הנכון.

לצד היתרונות של טיפול יישור שיניים דיסקרטי, ניתן להצביע על עוד כמה יתרונות של שיטת INVISALIGN:

  • זוהי שיטה שבה אנו יודעים את התוצאות הסופיות ואת זמן הטיפול המדויק.
  • ניתן להסיר את ההתקן בעת צחצוח השיניים והאכילה.
  • פחות חוסר נוחות בפה ועל רקמות הפה הפנימיות.
  • טיפול מהיר בהשוואה לטיפולים אחרים.

החיסרון המרכזי של גשר שקוף אינויזליין  הוא עלותו הגבוהה בהשוואה לגשר רגיל מהסוג הישן. אך ההבדלים אינם גדולים במיוחד, ולאור היתרונות הרבים זו הבחירה של מטופלים רבים.

חיסרון נוסף של שיטת אינויזליין הוא שנדרשת כאן אחריות רבה. המטופלים צריכים להקפיד להשתמש בקשתיות כל הזמן (מלבד זמן האכילה וצחצוח השיניים). מסיבה זו הטיפול פחות מתאים לנוער. זה יחייב את ההורים לוודא כל הזמן שהנוער משתמשים בהתקן, וישנו גם חשש שהנוער יאבדו את הקשתיות.

אך כאשר מדובר בבני נוער ומבוגרים אחראים, הטיפול הוא אידאלי.

כמה עולה יישור שיניים שקוף

כמה עולה יישור שיניים שקוף

באופן עקרוני מחיר גשר שקוף (אינויזליין) נע בטווח של 11,500-16,000 ש“ח. אך הצעד הנבון יהיה לפנות למרפאת השיניים ולעבור בדיקה ראשונית לצורך ייעוץ.

הקשתיות מיוצרות בחו“ל, וזהו פטנט רשום של חברת אינויזליין, ומכאן גם העלויות הגבוהות. מספר הקשתיות משתנה בהתאם לצרכים הטיפוליים של כל אחד, והדבר יבוא לידי ביטוי גם במחיר הטיפול.

חולמים על שיניים ישרות ויפות? קבעו פגישת ייעוץ.  כאן במרפאת אמריקן סמייל ברחובות תתקבלו בברכה על ידי צוות המרפאה, ותעברו אבחון על ידי דוקטור יואל גבריאל. לאחר האבחון הראשוני תוכלו לקבל הצעת מחיר, כמו גם הסברים מפורטים ומענה לכל השאלות.

ולמי שלא מכיר את מרפאת אמריקן סמייל, המרפאה בראשותו של דוקטור גבריאל היא מרפאה מובילה ואיכותית. אנו מבצעים כן מגוון טיפולי שיניים מתקדמים, לרבות השתלות שיניים ומתן מענה למחוסרי עצם.

יישור שיניים ברחובותבגוגל מפות תוכלו למצוא הוראות הגעה למרפאת אמריקן סמייל

כמה עולה יישור שיניים שקוף מחיר גשר שקוף |גשר שקוף אינויזליין

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

כמה עולה יישור שיניים שקוף
תוכן עניינים