השתלת שיניים all on 4

דף הבית » השתלות שיניים » השתלת שיניים all on 4

שיטת all on 4 (אול און 4) היא אחת משיטות השתלת השיניים הפופולריות ביותר. זוהי שיטה המאפשרת להחזיר לכם את החיוך בצורה יעילה ומהירה, תוך כדי מתן מענה לכל קשת השיניים של הלסת בטיפול אחד.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

הפעם אנו רוצים להסביר את כל מה שצריך לדעת על השתלת שיניים בשיטת all on 4. מה מייחד את שיטת all on 4 ומה היתרונות של השיטה. וכמובן נדבר גם על אול און פור מחיר, שזהו יתרון בפני עצמו.

השתלת שיניים אול און 4

השתלת שיניים all on 4

הבעיה ידועה, רבים מאיתנו איבדו את השיניים במהלך השנים. אולי לא שמרתם טוב על השיניים במהלך השנים, ובסופו של דבר הגעתם למצב של ריקבון מתקדם בו לא ניתן להציל את השן.

בעבר הפתרון לבעיות אלו היה רק שיניים תותבות, אך היום יש לנו פתרונות מתקדמים של השתלת שיניים. ישנם סוגים שונים של הליכים להשתלת שיניים, וישנם גם סוגים שונים של שתלים דנטליים; כל שיטה וכל סוג של שתל דנטלי נועדו לתת מענה לבעיות ייחודיות.

שתלים בשיטת all on 4 מתאימים לרוב האנשים, בהנחה שאין בעיות חריגות המונעות מאיתנו להחדיר שתלים אל עצם הלסת.

השתלת שיניים all on 4

השתלת שיניים אול און 4

אם יצא לכם להתעניין לגבי הליך השתלת שן, בוודאי קראתם שישנו שתל דנטלי, העשוי זירקוניה או טיטניום, המוחדר אל הלסת. ועליו מורכב הכתר המלווה תחליף לכותרת השן הטבעית.
וזה בוודאי גרם לכם לחשוב כי אם איבדתם את כל השיניים בלסת, יש לבצע כמה עשרות השתלות! דבר שיקח זמן, יעלה לכם הון וגם יעמיד אתכם בפני סיכונים רבים. אז לא… זה לא עובד כך. בדיוק בשביל זה פותחה שיטת all on 4.

אול און 4

שתלים בשיטת all on 4

השתלת שיניים אול און 4 עושה שימוש ב 4 שתלים (עבור כל לסת), ועליהם אנו מקבעים גשר של שיניים.
אם לא ידעתם, בלסת העליונה ישנן 16 שיניים. במקום למלא את הלסת ב 16 שתלים, דבר שככל הנראה שום לסת לא תוכל לעמוד בו; אנו מחדירים 4 שתלים התומכים בגשר שיניים.

וכן, זו גם הסיבה מדוע ב – all on 4 מחיר זול. הרי כל שתל דנטלי עולה אלפי שקלים, וכאן עושים שימוש ב 4 שתלים בלבד.

והתוצאה היא חיוך יפה ומלא! כלפי חוץ אף אחד לא יכול לדעת כי השתמשתם בשיטה זו או שיטה אחרת. אמנם המחיר זול יותר מאשר ריבוי שתלים, אך מבחינה אסתטית התוצאות זהות.

שיטה זו מיטיבה עם הלסת. השתלת שיניים all on 4 מאפשרת לחלק את העומסים בצורה האופטימלאית, וכך אתם יכולים לשמור על עצמות הלסת וליהנות משיניים מתפקדות היכולות לעמוד בעומסי הלעיסה.

all on 4

all on 4

כיצד מתבצעת השתלת שיניים בשיטת all on 4?

כמו כל השתלת שיניים אנו מתחילים בפגישת ייעוץ אצל רופא שיניים בעל ניסיון בהשתלות שיניים, וגם נעזרים בצילומי רנטגן ובדיקת CT. זהו שלב הכרחי בכל השתלה. כך ניתן לאבחן את מצב הלסת ומצב השיניים שלכם.

הטיפול עצמו נחשב לטיפול השתלת שיניים ביום אחד. אם שמעתם על הליכים ארוכים שבהם עברו חודשים בין החדרת השתל לבין התקנת הכתר, מזה אין צורך לחשוש. זהו הליך המאפשר לכם להיכנס לטיפול בלי שיניים, ולצאת עם שיניים. בלי צורך בפתרונות זמניים לתקופה של חודשים ארוכים. זהו יתרון משמעותי של שיטה זו.

נכון, מדובר בהרבה עבודה עבור רופא השיניים. אך רופאי שיניים בעלי ניסיון יוכלו לסיים את העבודה תוך מספר שעות. הרופא יחדיר 4 שתלים בכל לסת, 2 ישרים ו 2 בזווית; כך תהיה תמיכה זהה ופיזור עומסים אופטימלי.

שימו לב כי מדובר ב 4 שתלים בכל לסת! אם זוהי השתלת שיניים בכל הפה, סך הכל יהיו 8 שתלים. ישנם גם מקרים בהם משתמשים בוריאציה של השיטה, אול און 6. אלו הם הליכים דומים, אך בהם עושים שימוש ב 6 שתלים.

אול און 4

מהם היתרונות של שיטת all on 4?

חיסכון בעלויות – כאשר מדובר בבריאות שלכם, בוודאי שאינכם מחפשים את הפתרון הזול ביותר, אך כאן יש לכם הזדמנות ליהנות מטיפול שהוא גם זול בהשוואה לאלטרנטיבות, וגם איכותי. 
הסיבה לכך היא פשוטה, השתלת שיניים בשיטת all on 4 עושה שימוש בפחות שתלים. כמו כן, מכיוון שאין מדובר בסדרת טיפולים ארוכה הנמשכת על פני פגישות רבות, גם זוהי סיבה למחיר הנמוך יותר.

טיפול קצר – אם חשבתם שתעבור שנה עד שתוכלו ליהנות משתלים יפים וחזקים, שיטה זו מציעה לכם טיפול קצר. עד כמה קצר? ניתן לסיים את הטיפול ביום אחד!
נכון, לאחר הטיפול תדרשו לשמור, והרופא יתן לכם הוראות מיוחדות. אך מבחינה עקרונית תוכלו ליהנות מחזרה מהירה לשגרה. ואתם רוצים לחזור לשגרה ולהראות לכולם את החיוך היפה שלכם.

ניתן לעשות ללא השתלת עצם – כמובן שכל מטופל נדרש לבדיקות מקדימות על מנת לבחון את מצבו. אך בגלל אופי השיטה ניתן לבחור את מיקום השתלים בהתאם לצפיפות העצם, וכך במקרים רבים להימנע מהליך השתלת עצם.

שיניים פונקציונליות – שיטה זו לא רק מעניקה מראה אסתטי, אלא גם מפזרת את העומסים בצורה מיטבית. בפועל זה מתבטא ביכולת ללעוס ללא מגבלות!

שתלים בשיטת all on 4

אול און פור מחיר

כפי שאמרנו all on 4 מחיר הוא זול יותר מאשר שיטות אחרות. ניתן לדבר על טווח מחירים של 35-60 אלף שקלים. אך יש לפנות אל מרפאת שיניים מומלצת על מנת לקבל הצעת מחיר.

מרפאת אמריקן סמייל בגוגל מפות

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

שתלים בשיטת all on 4
תוכן עניינים