הרמת סינוס סגורה

דף הבית » השתלות שיניים » הרמת סינוס סגורה

לעתים, במסגרת טיפולי השתלת שיניים יש לבצע הליך מקדם של הרמת סינוס סגורה (או פתוחה). במאמר זה נסביר על מדוע ובאילו נסיבות יש לבצע ניתוח הרמת סינוס. נסביר מה ההבדל בין הרמת סינוס פתוחה לסגורה. בסוף המאמר נתייחס גם לנושא של הרמת סינוס סגורה מחיר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

המידע המובא במאמר זה, כמו גם המחירים, הם רק לצורך ידע כללי. אין לראות במאמר זה תחליף לייעוץ ואבחון אישי, במהלכו תוכלו לקבל גם הצעת מחיר. אתם מוזמנים לעשות זאת במרפאת אמריקן סמייל ברחובות. שם יוכלו לבדוק איזו סוג השתלות שיניים אתם זקוקים לו, ומהן האפשרויות המתאימות עבורכם.

הרמת סינוס סגורה מחיר

קצת רקע בנושא השתלות שיניים

אף אחד לא עושה הרמת סינוס סתם כך, הצורך בהרמת הסינוס מתעורר כאשר רוצים לבצע השתלות שיניים. לא כל השתלה דנטלית נוגעת לסינוס, הנושא רלוונטי רק להשתלות שיניים בחלקה האחורי של הלסת העליונה. וגם במקרים אלו, לא תמיד יש צורך בהרמת הסינוס.

השתלות שיניים מאפשרות לתת מענה לאחת הבעיות המרכזיות בבריאות הפה – איבוד שיניים. בעבר הפתרון היה שימוש בשיניים תותבות, אך כיום יש לנו את היכולת לבצע השתלות שיניים ולהעניק פתרון משן בודדת ועד ללסת שלמה. הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות לנו ליהנות גם ממראה טבעי, וגם מהיכולת התפקודית של השיניים.

מבלי להיכנס לפרטי פרטים, השתלת שיניים תמיד מתבססת על הברגת השתל. בדרך כלל שתל העשוי טיטניום מוברג אל תוך עצמות הלסת, ועל השתל יורכב הכתר הנותן את המראה החיצוני.

מכיוון שעצם הלסת משחקת כאן תפקיד משמעותי, אנו צריכים לוודא כי היא עבה וחזקה מספיק על מנת להחזיק את השתל. ישנן סיבות שונות הגורמות להתדלדלות העצם, ואלו יכולות להיות אותן הסיבות שגרמו לאבדן השיניים ו/או תוצאה של איבוד השיניים.

אבחון מצב העצם הוא אחד השלבים הראשוניים לפני השתלות שיניים, וזאת נעשה באמצעות צילום CT. במידה ומתגלה כי אין מספיק עצם, הדבר יוצר בעיה ויש להחליט על הפתרון. אחד הפתרונות הוא השתלת עצם, אך יש לציין כי קיימות גם אפשרויות אחרות כמו שתלים בזאליים ושתלים זיגומוטיים. יש צרוך בייעוץ מקצועי על מנת לבחון מהי השיטה המתאימה לכל מקרה.

במידה והוחלט על השתלת עצם, מדובר בתהליך שנועד לעודד את התחדשות עצם הלסת הקיימת. בהליך כירורגי מוחדרת לאזור עצם טחונה (יכולה להיות ממקור טבעי או סינתטי). העצם הטחונה תעורר את תהליכי ההתחדשות והצמיחה של העצם, וכך תאפשר את ביצוע ההשתלה. זה כמובן לא מתרחש בין לילה, זהו תהליך של חודשים רבים.

הרמת סינוס סגורה או פתוחה

ועכשיו מה להרמת סינוס ולהשתלות עצם? ובכן הרמת סינוס היא פשוט סוג של השתלת עצם. כאשר מדובר בהשתלות שיניים בצד האחורי של הלסת העליונה, נוצרת בעייתיות בגלל הסינוס. אם אין מספיק עצם, ישנה סכנה שהשתל יחדור אל תוך חלל הסינוס. זהו מצב היוצר סיבוכים רפואיים וממנו אנו רוצים להימנע.
לכן, כאשר ישנו צורך לבצע השתלת שיניים באזור הזה, והבדיקות מראות כי אין מספיק עצם יש לשקול לבצע ניתוח להרמת סינוס. הליך זה מתבצע באופן דומה לכל השתלת עצם, כלומר באמצעות עצם טחונה או תחליף אחר המוחדר לאזור אותו רוצים לעבות.

הרמת סינוס סגורה

כאשר מדברים על הרמת סינוס אנו שומעים על טיפולי הרמת סינוס סגורה, וטיפולי הרמת סינוס פתוחה. אך מה בעצם ההבדל בין שני ההליכים?

הרמת סינוס פתוחה – במקרים בהם בדיקות ה CT מראות כי ישנו מחסור גדול בעצם, יש לבצע הליך של הרמת סינוס פתוחה. בהליך זה הרופא חודר אל תוך חלל הסינוס מתוך חלל הפה, ומחדיר לשם את תחליף העצם. ניתן לבצע את התהליך בהרדמה מקומית. לאחר סיום ההליך יש צורך בתקופת התאוששות והחלמה בטרם יהיה ניתן לבצע השתלה דנטלית. כלומר יש צורך בפרק זמן של מספר חודשים.

הרמת סינוס סגורה – כאשר הבדיקות מראות כי ישנו מחסור קל בעצם, ניתן לבצע הליך אחד של החדרת שתל דנטלי יחדיו עם הרמת הסינוס. בשיטה זו מכינים חור להחדרת השתל, ובאמצעות החור ניתן לדחוק מעט את רצפת הסינוס. לשם דוחפים את תחליף העצם. גם טיפול זה נעשה בהרדמה מקומית. היתרון שלו הוא חיסכון בזמן.

הרמת סינוס סגורה

הרמת סינוס סגורה מחיר

הרמת סינוס סגורה מחיר היא כ 8500 שקלים. אך יהיה זה בלתי אחראי לדבר על מחירים ללא ביצוע של פגישת אבחון וקביעת תכנית טיפולית. כמו כן יש לזכור כי כדאי להסתכל על העלות הכוללת של הרמת הסינוס והשתלת השן. לכן חשוב לפנות אל רופא השיניים, לדבר על כל האפשרויות הטיפוליות הקיימות. לקבל את כל ההסברים וגם את הצעת המחיר.

זקוקים להרמת סינוס והשתלת עצם? אתם מוזמנים לבדוק זאת אצלנו. מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל, עומדת לשירותכם עם מיטב טיפולי השיניים לכל המשפחה. אנו מטפלים ברפואת שיניים חירום, טיפולים שוטפים, יישור שיניים שקוף ועוד.
זכרו כי מדובר בהליך מורכב ובעל סיכונים רפואיים, חשוב לבצע אותו אצל רופא שיניים בעל ניסיון בתחום זה.

אמריקן סמייל. מפת הגעה ושעות פתיחה.

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

הרמת סינוס סגורה
תוכן עניינים