השתלת שיניים בזאלית 

השתלה בזאלית חוות דעת

השתלת שיניים בזאלית 

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה להשתלת שיניים בה השתלים מעוגנים אל שכבת הלסת הבסיסית, וכך הם יכולים לתת מענה לכל אלו הסובלים מלסת דקה ואינם מתאימים להשתלות שיניים רגילות. 

במאמר זה נסביר על השתלת שיניים בזאלית למחוסרי עצם ונדבר על כמה עולה השתלת שיניים בזאלית. 

השתלת שיניים בזאלית

השתלת שיניים בזאלית למחוסרי עצם

השתלות דנטליות מאפשרות לרופאי השיניים להשתיל שיניים עבור כל אלו אשר איבדו את שיניהם כתוצאה ממחלות פה וחניכיים או סיבות אחרות. כך ניתן להעניק פתרון שהוא גם אסתטי וגם חיוני לתפקוד הפה. 

שיטות השתלת שיניים רגילות משתמשות בשתלים דנטליים המוברגים אל תוך הלסת. אך מטופלים רבים סובלים מלסת דקה, במקרים רבים תוצאה ישירה של איבוד השיניים אשר מביאה לנסיגת העצם, ולכן אינם מתאימים לביצוע הליך השתלת שיניים או נדרשים להליך מקדים של השתלת עצם – הליך הגוזל זמין, מוסיף לסיכונים וגם מייקר את העלויות. השתלת שיניים בזאלית למחוסרי עצם נותנת מענה למצבים אלו ומאפשרת לנו לבצע השתלות שיניים גם עבור אלו אשר נמצאו כלא מתאימים להשתלות שיניים רגילות. 

בשיטה זו אנו משתמשים בשתלים בזאליים בעלי מבנה מיוחד ושיטת השתלה ייחודית. השתלים מוחדרים אל שכבת הבסיס של הלסת. בניגוד לשכבה העליונה (השכבה האלבאולרית), שכבה זו אינה נספגת כאשר חסרות שיניים ולכן זהו הפתרון עבור הסובלים מלסת דקה. 

השתלת שיניים בשיטה הבזאלית יכולה לשמש כתחליף לשן הטבעית וגם לשמש לצורך השתלות שיניים בשיטת אול און פור. באמצעות השיטה ניתן להרכיב מבנה קבוע המכיל מערכת של עד 12 שיניים בכל לסת, וכך ניתן לקבל תחליף לשיניים שאבדו. 

השתלת שיניים בזאלית מחיר

השתלת שיניים בזאלית

שתלים בזאליים מאפשרים לבצע השתלת שיניים בזאלית למחוסרי עצם, אך יש לשיטה גם יתרונות נוספים. השיטה חוסכת בזמן, ניתן לקבע את השיניים על השתלים בתוך 48 שעות לאחר ההשתלה. הם אינם דורשים ניתוח נוסף לצורך חשיפת השתלים. כמו כן השיטה מתאימה לחולי סכרת, מעשנים ואנשים הסובלים ממחלות חניכיים כרוניות. אחוזי ההצלחה של השיטה גבוהים. 

השתלה בזאלית מתבצעת בדרך כלל באמצעות הרדמה מקומית. ההליך מתחיל בקידוח חור בחניכיים והחדרת השתלים אל החלק הקשה של עצם הלסת. יש לציין כי ישנם שתלים מסוגים שונים המוחדרים בטכניקות שונות, הדבר תלוי בנסיבות המקרה. 

השיטה דורשת שימוש במספר גדול יותר של שתלים על מנת להעניק יציבות לשיניים. כאשר מדובר בשיקום מלא משתמשים ב 8 עד 12 שתלים, בהתאם לגודל הלסת. לאחר הניתוח מתבצעת הטבעה של הפה על מנת להכין את השיניים הקבועות המורכבות על השתלים. בשלב הראשון מתבצעת התאמה ותוך מספר ימים ניתן לסיים עם התהליך ולקבע את השיניים. 

למרות שניתן לבצע השתלת שיניים בזאלית למחוסרי עצם, עדיין ההליך אינו מתאים לכל מקרה. אנשים הסובלים ממחלות דם, עצם צרה, נשים בתקופת ההיריון, גידולים בחלל הפה, שימוש בתרופות לדלדול עצם, סכרת לא מאוזנת ואך בעיות אחרות – אינם מתאימים להליך. 

השתלת שיניים באמצעות שתלים בזאליים יכולה להיות הפתרון עבורכם. השיטה אינה מתאימה לכל אחד וישנם גם סיכונים בשיטה. לכן חשוב להקפיד לבצע את ההליך אך ורק אצל רופאי שיניים אשר הוסמכו לשיטת השתלה זו. 

כמה עולה השתלת שיניים בזאלית

כמה עולה השתלת שיניים בזאלית

אז בואו נדבר על השתלת שיניים בזאלית מחיר. איננו רוצים לאכזב אתכם, אך איננו יכולים לזרוק סתם כך מחיר. השתלות שיניים הן אינן מוצר שקונים במכולת – זהו הליך המותאם לכל מטופל באופן אישי, ובהתאם לכך המחירים עשויים להשתנות. 

בין הגורמים המשפיעים על עלות הטיפול יש לקחת בחשבון את מצב השיניים וכמות השיניים החסרות, מצב החניכיים, מיקום השתלים וסוג השתלים שבהם יש להשתמש. במקום לזרוק לכם סתם מחירים אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות. 

השתלה בזאלית חוות דעת

השתלה בזאלית חוות דעת

מטופלים רבים עברו אצלנו השתלות שיניים בשיטה הבזאלית והשיגו תוצאות טובות. באמצעות השיטה הצלחנו להעניק פתרון לבעיות מיוחדות ואנשים שלא התאימו להשתלות שיניים רגילות. חוות הדעת על הטיפול חיובית מאוד ותמיד מרגש אותנו לראות איך אנשים שסבלו ממחסור בשיניים והתביישו לחייך, נהנים היום מחיוך מלא ויפה. 

השתלת שיניים בזאלית מחיר

זקוקים להשתלת שיניים? אנו מזמינים אתכם לפגישת אבחון וייעוץ ב מרפאת שיניים ברחובות. כאן תוכלו להיבדק על ידי דוקטור יואל גבריאל אשר יבדוק את התאמתכם להליך ויענה לכם על כל השאלות. כאן תקבלו הסברים ברורים בגובה העיניים.

לקביעת פגישה, התקשרו עוד היום 058-5635363

בואו לפגישת ייעוץ במרפאת אמריקן סמייל, הוראות הגעה בגוגל מפות.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).