שתל דנטלי מחיר

דף הבית » השתלות שיניים » שתל דנטלי מחיר

שתל דנטלי מחיר |  כמה עולה שתל בשיניים

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

קשה לדבר על שתל דנטלי מחיר ללא רקע בנושא, זאת מכיוון שמדובר בעולם ומלואו. הרי איננו מדברים רק על השתל עצמו; וגם אם היינו מדברים רק השתל (ללא עלות הטיפול), ישנם סוגים שונים של שתלים לשיניים.

בשביל לענות על השאלה כמה עולה שתל בשיניים, צריך לעבור אבחון אצל רופא השיניים. במהלך האבחון, ותוך כדי שילוב של בדיקות שונות (למשל CT לעצם), ניתן לראות מהו הפתרון המתאים. ומשם ניתן לדבר על עלויות.

זכרו כי ישנם הליכי שונים שלפעמים צריך לעשות לפני השתלת שיניים (למשל הרמת סינוס), וישנן שיטות השתלה שונות ויצרנים שונים של שתלים. כל פרט יכול להשפיע על העלויות.

השתלות שיניים הן הדרך להחזיר לכם את החיוך, וגם את התפקוד של השיניים. זהו יכול להיות שינוי משמעותי באיכות החיים שלכם, ומשפיע אפילו על הביטחון העצמי. העלויות הן גבוהות, אך לפני שנבהלים ממחירים כדאי לפנות לפגישת ייעוץ במרפאת השיניים. תוכלו לעשות אצל רופא שיניים רחובות דוקטור יואל גבריאל (מרפאת אמריקן סמייל).

כמה עולה שתל בשיניים

מ

שתל דנטלי מחיר

עלות הטיפול מתחלקת בין העלות של השתל עצמו, לבין עבודתו של הרופא. השתלים מיוצרים במעבדות חיצוניות, בארץ ובעולם. לכל יצרן ישנו מחיר משלו, וגם איכויות משלו. והמחירים אינם בשליטתם של רופאי השיניים.

והחלק השני הוא עלות העבודה, הזמן הרב והסבלנות שמקדיש לכך רופא השיניים. זכרו כי לצד הרצון לחסוך בעלויות, לא להתפשר על הניסיון של רופא השיניים והגישה הסבלנית. תוכלו להתרשם מהגישה כבר בפגישת הייעוץ.

להלן כמה גורמים המשפיעים על מחיר שתל דנטלי:

סוג השתל – ישנן סוגים שונים של שתלים, והם מיועדים למטרות שונות. מייד נציג לכם רשימה, אך חשוב שתבינו כי אין מדובר בבחירה מתוך הרשימה, ישנה התאמה בין מצב הלסת והשיניים שרוצים להשתיל, לבין סוג השתל. בין סוגי השתלים הקיימים ניתן להזכיר: שתלים זיגומטיים, שתלי פלטות, מיני שתלים, שתלים להעמסה מיידית, שתלי subperiosteal ועוד.

איכות השתל – ישנם יצרני שתלים בכל העולם, וישנו גם עניין רב של מיתוג. שתלים איכותיים מחזיקים מעמד זמן רב יותר, ולכן כדאי להשקיע בהם. רופאי שיניים, המרבים לערוך השתלות שיניים,  מכירים היטב את התחום ויכולים לייעץ לגבי סוגי השתלים. שימו לב שאם אתם עורכים השתלת שיניים השוואת מחירים, חשוב לשים לפרט הזה! לא כל מקום מציע את אותה האיכות של שתלים.

מחיר כתר לשיניים – בדרך כלל מדברים על כתרים בשיניים בהקשר של טיפול שורש. אך כתרים מיועדים גם כאשר מבצעים השתלות שיניים. השתל הדנטלי הוא סוג של בורג, המהווה תחליף לשורש השן. עליו יש להרכיב כתר המשמש כתחליף לכותרת השן. על הכתר להיות גם חזק וגם אסתטי. נציין כי ישנן שיטות השתלה כמו אול און פור, בהם מרכיבים גשר של מספר שיניים הנתמכות על ידי 4 שתלים. בכל מקרה, איכות הכתר משפיעה על המחיר. ישנם סוגים שונים של כתרים (אלומיניום, כתרי איימקס, כתר זירקוניה ועוד).

מיקום השתל – גם מיקום השתל בפה הוא גורם המשפיע על העלויות. אזורים מסוימים קלים יותר לגישה, וקלים יותר לטיפול. אך זוהי לא רק קלות הגישה, אזורי מסוימים נחשבים לבעייתי יותר לטיפול.

עלות סד כירורגי – כיום מקובל להשתמש בסד להשתלות שיניים. הכוונה היא לתכנון ממוחשב של הטיפול, וייצור סד המאפשר להחדיר את השתלים למיקום מדויק. יש לכך יתרונות רבים, אך הדבר מייקר את הטיפול.

כמה עולה שתל בשיניים

ולצד כל הפקטורים הטכניים, צריך לזכור כי כל רופא שיניים מתמחר את זמנו בצורה שונה. רוב רופאי השיניים נשארים בטווח המחירים ההגיוני, אך יתכן כי ישנם גם כאלו הגובים מחירים הגבוהים בהרבה מהממוצע בשוק.

אין להתפשר על הניסיון של רופא השיניים, אך באמת שאין סיבה לשלם מחירים כפולים רק בגלל שהקליניקה ממוקמת באזור יוקרתי. הרבה מבינים זאת, ומחפשים אחר מרפאות מחוץ לתל אביב. זוהי הסיבה מדוע רבים מחפשים מרפאת שיניים מומלצת ברחובות.

אצלנו במרפאת אמריקן סמייל משתדלים לשמור על רמת מחירים הוגנת, וזאת מבלי להקריב את האיכות. וכמובן היחס האישי והניסיון של דוקטור יואל גבריאל הם הקלף המנצח.

מחיר השתלת שיניים אצלנו במרפאה מתחיל ב 5,500 שקלים, ומחיר השתלת שיניים בכל הפה יכול להגיע ל 45,000 שקלים.

שתל דנטלי מחיר

מרפאת אמריקן סמייל רחובות

במהלך השנים אנשים מאבדים שיניים. הסיבות יכולות להיות מחלות חניכיים, עששת חריפה ואפילו טראומות חיצוניות. איבוד השיניים פוגע בביטחון העצמי, פוגע בחיוך וגם מפריע לפעולת הלעיסה החשובה.

כיום ישנן טכנולוגיות שיניים מתקדמות המאפשרות להשיב את הגלגל לאחור באמצעות השתלת שיניים. זהו לא תחום חדש, אך אנו יכולים לראות קפיצת דרך אדירה ביכולות לתת מענה גם למקרים בעייתיים במיוחד. כיום ישנם שתלים דנטליים איכותיים, המעניקים חוזק ועמידות לאורך זמן, ועם אחוזי הצלחה גבוהים.

מרפאת אמריקן סמייל היא הכתובת שלכם לטיפולי שיניים מתקדמים. אנו מרבים לעסוק ברפואת שיניים אסתטית, תותבות על שתלים, השתלת עצם בחניכיים, יישור שיניים קשתיות שקופות ועוד.

מצאו אותנו בגוגל מפות

שתל דנטלי מחיר |  כמה עולה שתל בשיניים

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

שתל דנטלי מחיר
תוכן עניינים