תותבות על שתלים

תותבת על 4 שתלים מחיר

תותבות על שתלים

לרובנו, כאשר אנו שומעים את המושג שיניים תותבות, יש איזה זיכרון של השיניים התותבות של סבא מושרים בכוס המים. אך שלא יהיה לכם רושם מוטעה, תותבות על שתלים הן ממש לא השיניים התותבות של סבא. אולי באותם הימים זה היה הפתרון המתבקש, לא מושלם אך בכל זאת אפשר ללעוס את המזון. אך מאז הטכנולוגיות התפתחו ולרפואת השיניים ישנם פתרונות מתקדמים יותר. אז מהן בעצם שיניים תותבות המורכבות על שתלים ומה לגבי תותבת על שתלים מחיר?

תותבות על שתלים

תותבות על שתלים

כולנו זקוקים לשיניים, יש להן משמעות חשובה מאוד עבורנו. הן מאפשרות לנו ללעוס את המזון, וגם משפיעות על הדיבור. וכאשר אין לנו שיניים היכולות הללו נפגעות, דבר שגם גורם לנו למבוכה גדולה. ולא כולם מודעים לכך שהמחסור בשיניים גם מעורר שינויים בעצם הלסת, דבר המשפיע על מראה הפנים.

אך קשה מאוד לשמור על השיניים שלנו לאורך זמן. במהלך השנים השיניים שלנו נפגעות בצורות שונות. תהליכי עששת בפה ושמירה על היגיינת פה ירודה, מחלות וחבלות שונות. כל אלו עלולים להביא לאיבוד שיניים. בדרך כלל זה מגיע בגיל מבוגר, אך במקרים של הזנחה או חבלות זה יכול להופיע גם בגיל צעיר. הפגיעה בשיניים פוגעת באיכות החיים שלנו וביכולת ללעוס מזון.

בעבר הפתרון היא שימוש בשיניים תותבות, כן ממש כמו שהיה לסבא. אלו היו פלטות הנשענות על החניכיים או מעוגנות לשיניים טבעיות באמצעות ווים. מי שהשתמש בהן יכל להוציא אותן מהפה לצורך ביצוע ניקוי יסודי. הן נתנו מענה מסוים לבעיה, אך הן לא הצטיינו באסתטיות ובנוחות. הן לא היו יציבות בפה ולא מנעו את השינויים הטבעים המתרחשים בלסת לאחר איבוד שיניים.

כיום לא נהוג להשתמש באותן שיניים תותבות כמו פעם, במקום זאת ישנו פתרון מתקדם יותר של תותבות על שתלים. אלו הן שיניים תותבות באיכות גבוהה יותר, דבר הבא לידי ביטוי גם בתפקוד וגם במראה. ההבדל המהותי ביותר הוא ששיניים אלו אינן נשענות על החניכיים אלא מעוגנות לעצם הלסת באמצעות שתלים דנטליים. זהו יכול להיות פתרון עבור הלסת העליונה או התחתונה.

לשיטה זו ישנם יתרונות משמעותיים. הן הרבה יותר נוחות והם הרבה יותר אסתטיות. הן לא זזות ממקומן ומעל הכל הקיבוע אל תוך עצם הלסת מאפשר לשמר את עצם הלסת. הן מאוזנות מאוד מבחינת העומסים על השן והן יכולות לתת לכם פתרון אסתטי ותפקודי ברמה הגבוהה ביותר.

תותבת על שתלים מחיר

תותבת על 4 שתלים מחיר

האפשרות להשתמש בתותבות מוברגות לשתלים מאפשרת גם לחסוך במחיר. אין צורך להשתמש בריבוי של שתלים דנטליים, כלומר אין צורך לתת פתרון לכל שן במיוחד. ניתן לתמוך בשיניים באמצעות 2 -6 שתלים דנטליים. זה כל מה שנדרש על מנת למנוע את ספיגת העצם בלסת, וגם לתמוך בשיניים התותבות. בזכות צמצום מספר השתלים הדנטליים ניתן לחסוך בזמן, בעלויות ולקצר את תקופת ההחלמה מההליך.

תותבת על 4 שתלים מחיר היא כ 27,000 שקלים, מה שיכול להיות חסכון משמעותי בהשוואה להליכים אחרים של השתלות שיניים.

תותבת על שתלים מחיר

תותבת על שתלים מחיר היא כ 15,000 ש“ח, אך חשוב לזכור כי לא כל אחד מתאים עבור ההליך. על מנת לבצע הליך של תותבות על שתלים יש צורך בעצם לסת חזקה ועבה מספיק בשביל לקבל את השתלים. כאשר המטופל סובל ממחסור בעצם, לא תמיד ניתן לבצע השתלה. לעתים ישנן שיטות שונות היכולות להתאים, כמו למשל שימוש בשתלים קצרים או ביצעו הליך מקדים של השתלת עצם לסת. אך יש לבחון כל מקרה לגופו ולשקול מהן האלטרנטיבות. לצורך כך רופא השיניים יבחן את מצב הפה ואת תצלומי הרנטגן וה CT על מנת שיוכל לבחון מהן דרכי הפעולה האופטימליות. לאחר שרופא שיניים יבדוק מה מתאים עבורכם, תוכלו גם לדון איתו בסוגיות של השתלות שיניים מחיר.

רוצים לדעת עוד בנושא תותבות על שתלים? אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ במרפאת שיניים אמריקן סמייל. כאן במרפאה בראשותו של דוקטור יואל גבריאל תוכלו ליהנות מייעוץ בגובה העיניים והתאמה אישית של הטיפולים. אנו מעניקים מגוון טיפולי שיקום הפה, רפואת שיניים אסתטית, טיפולי יישור שיניים שקוף ועוד. כל הטיפולים ניתנים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ויחס אישי וחם.

רופא שיניים ברחובות – אתם יכולים למצוא אותנו גם בגוגל מפות, שם תמצאו מפה והוראות הגעה.

תותבת על 4 שתלים מחיר

תותבת על שתלים מחיר | תותבת על 4 שתלים מחיר

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).