רופא שיניים בראשון לציון

דף הבית » רופא שיניים » רופא שיניים בראשון לציון

רופא שיניים בראשון לציון מעניק מגוון טיפולי שיניים לכל המשפחה. זוהי הכתובת לפנות אליה כאשר ישנם כאבי שיניים או אולי רגישויות בחניכיים גורמות לכאבים ואי נוחות. אך זכרו כי לא פונים אל רופאי השיניים רק כאשר יש בעיות – הדגש הוא על מניעה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אז הפעם נדבר על הטיפולים שניתן לקבל אצל רופא השיניים, וגם על רופאי שיניים מומלצים בראשון לציון (ואיך לבחור אותם). אבל לפני הכל כמה מילים על שמירה על השיניים ומניעת בעיות.

רופא שיניים בראשון לציון

שמרו על השיניים שלכם

כאב חד בשיניים, והליכים כמו טיפול שורש הם ממש לא דבר נעים. וטיפולי שיניים הם לא דבר זול. האסטרטגיה הטובה ביותר היא לשמור על השיניים שלכם, ולצורך כך הרשו לתת לנו כמה המלצות חשובות:

  1. שמירה על היגיינת השיניים – חשוב לשמור על היגיינת השיניים באמצעות צחצוח שיניים ושימוש בחוט דנטלי. עליכם לאמץ ולהקפיד על הרגלים אלו. חשוב גם לחנך את הנוער לשמירה על השיניים.
  2. יישור שיניים – במקרים רבים ישנן בעיות בשיניים המפריעות לשמור על  היגיינת השיניים. למשל צפיפות של שיניים מקשה מאוד בשמירה על היגיינת השיניים, ישנם אזורים בהם מצטבר רובד חיידקים שלא ניתן להסיר עם מברשת השיניים. לכן חשוב לבצע טיפולי יישור שיניים על מנת שיהיה קל יותר לשמור על היגיינת השיניים.
  3. ניקוי שיניים – גם כאשר מקפידים לצחצח את השיניים, עדיין ישנה הצטברות של אבנית ולכן חשוב לעשות פעמיים בשנה ניקוי יסודי של השיניים באמצעות שיננית.
  4. ביקורת תקופתית אצל רופא השיניים – לא צריך לחכות לכאב שיניים בשביל לבקר רופא שיניים בראשון לציון. יש לבצע ביקורות תקופתיות. למשל יתכן כי יש לכם חור קטן בשן, ואינכם מודעים אליו. בשלב זה ניתן לבצע סתימה קטנה. אם לא תגיעו אל רופא השיניים, החור יגדיל ויעמיק, ובסופו של דבר תצטרכו טיפול שורש.

רופא שיניים בראשון לציון

רופאי שיניים מבצעים מבחר טיפולים חשובים, להלן כמה דוגמאות לטיפולים שניתן לקבל אצלנו במרפאת השיניים אמריקן סמייל:

עקירת כירורגית – ישנם מקרים בהם נדרשת עקירת שיניים כירורגית. למשל זוהי יכולה להיות שן בינה כלואה אשר נמצאת מתחת לקו החניכיים ובעלת צמיחה בעייתית מאוד, ולא ניתן לשלוף אותה בעקירה רגילה.

הלבנת שיניים – כולנו מחפשים אחר מראה שיניים לבן ויפה. במהלך השנים השיניים שלנו מאבדות את המראה היפה בגלל סיבות שונות, כמו למשל הרגלי שתיית קפה או משקאות עם צבעי מאכל. למזלנו ניתן לבצע טיפולי הלבנת שיניים.

טיפול שורש – כאשר ישנה דלקת חריפה המגיעה אל מוך השן, הכאבים הם בלתי נסבלים. זהו מצב שבו ישנו חשש של ממש לאיבוד השן. טיפול שורש לא רק מפסיק את הכאבים, זהו האמצעי האחרון לשמר את השן. אם טיפול השורש ייכשל, יש צורך לעקור את השן.

השתלת שיניים – טיפול שכיח ומבוקש מאוד בימינו. אנשים אשר איבדו שיניים בגלל עששת, מחלת חניכיים או פציעה, יכולים ליהנות משתלים דנטליים אשר מחזירים להם גם את התפקוד של השן, וגם את המראה האסתטי.

רופאי שיניים מומלצים בראשון לציון

רופאי שיניים מומלצים בראשון לציון

מחפשים רופא שיניים מומלץ? להלן כמה טיפים:

  • היצע טיפולים עשיר – היום אתם צריכים סתימה פשוטה, אך אולי בעוד שנתיים תזדקקו לטיפול שורש או השתלת שן. לכן חשוב לחפש מרפאת שיניים אשר יכולה לתת מענה לבעיות שונות, ולהתאים עבור טיפול לכל המשפחה.
  • ניסיון מקצועי – אלו הם חוקי החיים, ככל שעושים משהו יותר זמו, כך נהיים יותר טובים. לכן אינכם רוצים רופא שיניים שזה עתה סיים את לימודיו, אלא רופא העוסק בתחום מספר שנים.
  • יחס טוב – יחס טוב של רופא השיניים ושל כל צוות המרפאה. אתם בוודאי רוצים שיהיה לכם נעים להגיע. אבל חשוב גם שרופא השיניים יסביר בסבלנות על כל בעיה שיש לכם ועל כל הליך. אינכם רוצים רופא שיניים שרק רוצה להגיש לכם חשבון. אם יש לעשות הליך כלשהו, חשוב שהרופא יסביר ויענה על כל שאלה
  • מחיר – זה טבעי לשאול על מחיר טיפול שורש, מחיר יישור שיניים שקוף או מחיר שתל דנטלי. אתם יכולים לערוך השוואות מחירים, אך חשוב שתמיד תעשו בחירה מושכלת ואל תחפשו רק את הזול ביותר. בנושאי בריאות אתם לא יכולים להתפשר.
  • מיקום – חשוב שתחפשו רופא שיניים הנמצא במקום הקרוב לביתכם, או שנוח לכם להגיע. עליכם לעשות את השיקולים שלכם, למשל יתכן כי חיפשתם רופא שיניים בראשון לציון, אך יש מישהו שאתם סומכים עליו ברחובות ותעדיפו להגיע לשם.
  • המלצות – כולם הולכים לרופאי שיניים. לכן אל תתביישו לראות בין החברים שיש להם חיוך יפה ובריא, ולשאול אותם לגבי רופא שיניים מומלץ.
    אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים לפנות אל מרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל.

אמריקן סמייל, מרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל מצאו אותנו בגוגל מפות

 

רופא שיניים בראשון לציון | רופאי שיניים מומלצים בראשון לציון

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

רופאי שיניים מומלצים בראשון לציון
תוכן עניינים