עלות כתר זירקוניה

דף הבית » כתר לשיניים » עלות כתר זירקוניה

עלות כתר זירקוניה היא כמובן סוגיה שעליכם לחשוב עליה ולשקול האם אתם מוכנים לשלם יותר עבור כתרים זרקוניה, או שתעדיפו לחפש פתרונות זולים יותר. אך זכרו כי צרכנות חכמה היא לא רק בחירת הזול ביותר אלא מכלול שיקולים. ובמקרה של טיפולי שיניים יש לשקול גם את האיכויות של כתר זירקוניה אל מול התחליפים האחרים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

לפני שנדבר על כתרים מזירוקניה ותכונותיהם, וגם על מחיר כתר זירקוניה, נסקור באופן כללי את הנושא של כתרים בשיניים.

מתי משתמשים בכתרים בשיניים

כתרים זרקוניה

כתר בשן הוא הפתרון כאשר ישנו נזק משמעותי בשן. באמצעות הכתר ניתן להשיג 3 מטרות חשובות: המטרה הראשונה היא הענקת חוזק והחזרת התפקוד של השן. המטרה השנייה היא מתן מענה אסתטי לשן הפגועה. והדבר השלישי הוא שמירה על השן מפני החמרת הנזק.

שימוש שכיח בכתרים בשיניים הוא לאחר שאנו מבצעים טיפולי שורש. סתימת שורש היא טיפול אשר נועד להציל שן, אך באופן טבעי הוא דורש קידוח משמעותי בשן והסרת כל העששת. ולכן הוא בדרך כלל משאיר את השן חלשה וגם לא אסתטית. ובאמצעות שימוש בכתר אנו יכולים להעניק לשן מראה אסתטי ולאפשר את תפקודה.

אך כתר בשן יכול להיות גם מסיבות אחרות. למשל אם השן שלכם נשברה כאשר מעדתם וקיבלתם חבטה הגונה בפה. באמצעות הכתר אנו יכולים לבצע שחזור של השן.

עוד שימוש אפשרי לכתרים מזירקוניה הוא לאחר השתלת שיניים. שתלים דנטליים בסופו של דבר נראים כמו בורג, ואינם מהווים תחליף לכותרת השן. לכן על השתל הדנטלי עלינו להרכיב כתר.

אנו יכולים לעשות כתרים באמצעות שימוש בחומרים שונים; כתרים יכולים להיות עשויים ממתכת או חרסינה. אך כאשר מדובר בשיניים קדמיות, בדרך כלל המטופלים מחפשים כתרים זרקוניה, מכיוון שהמראה החיצוני של השיניים הקדמיות בולט מאוד כאשר מדברים ומחייכים.

כתרים זרקוניה

לפני שמדברים על עלות כתר זירקוניה, חייבים לקחת בחשבון את היתרונות של השימוש בחומר זה. ניתן להצביע על 6 יתרונות איכותיים שיש לכתרים העשויים זירקוניה.

  1. כתר מזירקוניה מספק את החוזק הדרוש – במהלך פעולת הלעיסה מופעלים על השן לחצים גדולים ממה שאתם מדמיינים. ולכן חשוב שהיא תהיה עמידה בפני שחיקה ושבר, ומהבחינה הזו זירקוניה עושה את העבודה.
  2. המראה האסתטי התואם את צבע השיניים – לזירקוניה צבע התואם לצבע השיניים שלכם, כך שהיא משתלבת באופן טבעי בפה ואינה בולטת. במהלך התהליך של התאמת הכתר, גם הצבע של השיניים שלכם נלקח בחשבון על מנת להתאים את הגוון הנכון.
  3. כתרים זרקוניה שומרים על צבעם – כתרים מחומרים אחרים עשויים לשנות מעט את צבעם לאורך השנים, דבר שיכול להיות בולט על רקע השיניים האחרות.  זירקוניה שומרת על צבעה לאורך זמן.
  4. חומר ידידותי לגוף – כאשר הגוף נחשף לחומרים זרים, הדבר יכול לגרום לאלרגיות, דלקות וכל מיני תגובות בעייתיות. מהבחינה הזו הזירקוניה היא חומר טוב שאינו יותר תגובות לא רצויות בגוף.
  5. מאפשרת לשמר יותר חומר שן – כאשר מרכיבים כתרים בשיניים, יש להכין את השן. פעולת ההכנה מסירה חומר רב מהשן. באמצעות שימוש בכתרים מזירקוניה ניתן להפחית את כמות חומר השן שאנו מורידים.
  6. ניתן לשחזר כתר – בדרך כלל כאשר כתר נפגע, אין דרך לתקן אותו. יש לייצר כתר חדש. אך במקרה של כתרים מזירוקניה ניתן לשחזר אותו מבלי להסירו.

כאשר אנו אומרים כתר זירוקניה, ובעיקר אם אנו מדברים על עלות כתר זירקוניה, יש לשים לב כי ישנם סוגים שונים של כתרים המבוססים על זירוקניה. לכל אחד תכונות מעט שונות, וגם מחירים שונים.

ישנם כתרים של זירקוניה על גבי מתכת, חרסינה על גבי זירקוניה או כתרים העשויים זירוקניה מלאה. כתר המשלב חרסינה עם זירקוניה יכול להעניק פתרון אסתטי טוב יותר מאשר כתר חרסינה רגיל, אך במקביל הוא זול יותר מאשר כתר זירוקניה מלאה.  כדאי להתייעץ עם רופא השיניים על מנת לבחור את הכתר המתאים עבורכם.

עלות כתר זירקוניה

עלות כתר זירקוניה

עלות כתר זירקוניה משתנה בהתאם לסוג הכתר, כפי שאמרנו ישנם סוגים שונים של כתרי זירקוניה. אך ישנם גם פרמטרים נוספים כמו היקף העבודה הנדרשת, והניסיון של רופא השיניים.

רופאי שיניים נוהגים גם להסתכל על כל תכנית שיקום הפה. אם הגעתם אל רופא השיניים לאחר הזנחה רבת שנים, ונדרשים טיפולים בשניים רבות; הרופאים בדרך כלל מציעים מחיר אטרקטיבי עבור כל טיפול.

באופן כלל עלות כתר זירקוניה צפויה להיות בטווח של 2500-5000 שקלים, אך כדאי לקבוע פגישת ייעוץ אצלנו במרפאה.

טיפולי שיניים באמריקן סמייל רחובות – מרפאת אמריקן סמייל מציעה לכם מגוון טיפולי שיניים, לרבות מומחה לטיפולי שורש, השתלת שיניים בכל הפה, תותבות על גבי שתלים ועוד. אנו מקפידים על יחס אישי, מחירים הוגנים ופתרונות בהתאמה אישית.

נשמח לראותכם אצלנו במרפאה. הוראות הגעה ופרטי יצירת קשר תוכלו למצוא בקישור זה

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

עלות כתר זירקוניה
תוכן עניינים