השתלת שיניים ללא הרמת סינוס

שתלים ללא הרמת סינוס

השתלת שיניים ללא הרמת סינוס

השתלת שיניים ללא הרמת סינוס מאפשרת לקצר את התהליך, להפחית את תופעות הלוואי והסיכונים. באמצעות שתלים ללא הרמת סינוס ניתן לחסוך בהליך כירורגי ובכל תקופת ההתאוששות הכרוכה בה.

השתלות שיניים מעניקות מענה לכל מי שסובל מאבדן שיניים. ישנם גורמים שונים אשר יכולים להביא לאבדן שיניים. אלו יכולים להיות גורמים פנימיים כמו מחלות חניכיים, סכרת ובעיות של ריקבון בשיניים. אך באותה המידה אלו יכולות להיות תוצאות של חבלות חיצונית.
ללא תלות בסיבה לאבדן השיניים, המראה של שיניים חסרות הוא בלתי נסבל. אף אחד לא רוצה לחייך עם שיניים חסרות, והדבר גם מביא לבעיות בתפקוד הפה, תזוזה של שיניים וספיגת עצם הלסת. לכן ברור שנרצה לטפל בבעיה באמצעות שתלים דנטליים.
ברמת העיקרון הסיבה לאבדן השיניים לא ממש משנה לצורך הטיפול. אך יש לקחת בחשבון שכאשר הסיבה לאבדן השיניים היא בעיות רפואיות שונות, יתכן כי אלו גם יוצרות מגבלות בהליך ההשתלה. החדשות הטובות הן כי כיום ישנם מבחר פתרונות המתאימים למקרים שונים.

השתלת שיניים ללא הרמת סינוס

השתלת שיניים ללא הרמת סינוס

קודם כל חשוב להסביר כי כל הנושא של הרמת סינוס רלוונטי רק עבור שתלים דנטליים באזור האחורי של הלסת התחתונה. אם מדובר בלסת תחתונה או שיניים קדמיות, הנושא אינו מהווה בעיה.
הנקודה השנייה היא שקודם כל צריך לבחון את מצב הלסת. במידה והלסת עבה מספיק, ניתן לבצע השתלת שיניים ללא הרמת סינוס ללא שום בעיה מיוחדת.

הבעיה מתחילה כאשר עצם הלסת דקה מידי. במקרה שכזה ישנה סכנה שהשתלים יפגעו בסינוס ויגרמו לסיבוכים רפואיים ודלקות חריפות. במידה והרופא ביצע את צילומי הרנטגן ובדיקות ה CT וראה כי הלסת דקה מידי, יש לחפש פתרונות. אחד הפתרונות האפשריים הוא הרמת סינוס. זהו הליך שבמהלכו מושתלת עצם המרימה את הסינוס כלפי מעלה. זהו הליך כירורגי נוסף המוסיף לסיכונים והוא דורש התאוששות של מספר חודשים. מסיבה זו אנשים הסובלים מלסת דקה מתעניינים באפשרויות לביצוע שתלים ללא הרמת סינוס.

שתלים ללא הרמת סינוס

גם כאשר הלסת דקה, ישנן אפשרויות לביצוע השתלת שיניים ללא הרמת סינוס. אחת האפשרויות, אך לא בהכרח האופטימלית היא שימוש בשתלים קצרים יותר. זה יאפשר את החדרתם לעצם הלסת ללא פגיעה בסינוס, אך מצד שני הם חלשים יותר.

בעוד אורכו של שתל רגיל הוא כ 10-13 מ“מ, שתלים קצרים יכולים להיות באורך של כ 5-6 מ“מ ויכולים להתאים למקרים של חוסר בעצם.

אפשרות אחרת היא ביצוע שימוש בשתלים זיגומטיים. שתלים אלו אינם מוחדרים אל עצם הלסת, במקום זאת אנו מחדירים אותם לעצם הזיגומה. באופן דומה ניתן להשתמש בשתלים שתלים פטריגואידים המוחדרים לעצם הפטרוגואיד הנמצאת מאחורי הלסת.

בשורה התחתונה ישנן אפשרויות טיפול שונות. לכל שיטת השתלה יש את היתרונות והחסרונות שלה, והיא מתאימה למצבים שונים. מוטב לפנות אל רופא השיניים ולבדוק האם כדאי לעשות השתלת שיניים ללא הרמת סינוס, או האם דווקא כדאי לעשות את הרמת הסינוס. אין תשובה חד משמעית המתאימה לכולם, הדבר תלוי במצב הלסת של כל מטופל.

שתלים ללא הרמת סינוס

מרפאת אמריקן סמייל

סובלים ממחסור בשיניים? נמאס לכם מהבושה? רפואת השיניים מביאה טכנולוגיות שונות המאפשרות לבצע השתלת שיניים וטיפולי שיקום הפה לכל מטופל. הכל מתחיל באבחון אישי, ואז ניתן לראות אילו פתרונות מתאימים עבור המטופל.
אצלנו במרפאת אמריקן סמייל תוכלו לעבור מבחר טיפולי השתלת שיניים, תוך כדי שימוש בשיטות שונות. אנו מבצעים טיפולי השתלת שיניים למחוסרי עצם, שתלים בזאליים ועוד מבחר פתרונות. אצלנו ניתן גם לעבור הליך השתלת עצם בלסת וניתוח הרמת סינוס. המטרה שלנו היא למצוא את הדרך המתאימה ביותר עבור המטופל ולהחזיר לכם את החיוך ותפקוד השיניים.

מלבד העיסוק בהשתלות שיניים, אצלנו במרפאה תוכלו גם לקבל מבחר טיפולים נוספים הכוללים יישור שיניים למבוגרים ונוער. לצורך כך אנו משתמשים במבחר שיטות הכוללות יישור שיניים שקוף, יישור שיניים גשר פנימי ועוד. וכמובן שישנם עוד מבחר טיפולים, מטיפולי שורש ועד טיפולי הלבנת שיניים.

אתם מוזמנים למרפאה של דוקטור יואל גבריאל. כאן תוכלו לקבל יחס אישי וטיפול מסור. אנו יודעים גם להעניק טיפולים עבור אלו הסובלים מחרדות בטיפולי שיניים. במסגרתם ניתן לקבל טיפולי שיניים בטשטוש ואפילו השתלת שיניים בהרדמה מלאה.

מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל – יהודה גורודיסקי 31 רחובות.

 

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).