השתלת שיניים ביום אחד מחיר

כמה עולה השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד מחיר

ומה לגבי השתלת שיניים ביום אחד מחיר? זוהי השאלה הנשאלת מייד לאחר פגישת הייעוץ אצלנו במרפאה, ולפעמים עוד הרבה קודם. אם הגעתם לפגישת ייעוץ אצלנו במרפאה, לאחר שבחנו את מצב הפה והטיפולים הנדרשים – בשמחה נוכל לדבר אתכם על מחיר השתלת שיניים ביום אחד. אך לשאול את השאלה כמה עולה השתלת שיניים ביום אחד, ללא אבחון במרפאה זה דבר חסר חשיבות. זה פחות או יותר כמו להתקשר לסוכנות הנסיעות ולשאול אותם כמה עולה טיסה מבלי להגיד להם לאיזה יעד אתם טסים ובאיזו מחלקה.

אותו הדבר לגבי טיפולי יישור שיניים, גם שם צריך צריך לבדוק את סוג הבעיות ושיטת הטיפול.

שתלים ביום אחד מחירים

שתלים ביום אחד מחירים 

למרות שאיננו יכולים לקבוע מחיר השתלת שיניים ביום אחד ללא בחינה מדוקדקת של המקרה, אנו בהחלט יכולים לשתף אתכם בפקטורים אשר משפיעים על הטיפול ועל המחירים. 

מספר השתלים – לא כל מטופל נזקק לאותו מספר שתלים דנטליים. יתכן כי מדובר בשיקום פה מלא הדורש שימוש בשתלים דנטליים רבים, או אולי השתלה נקודתית בעקבות חבלה. שתלים דנטליים הם אינם דבר זול, ולכן ככל שישנם יותר שתלים כך גם השתלת שיניים ביום אחד מחיר היא גבוהה יותר. גם משך הטיפול מתארך ככל שמספר השתלים גדול יותר. 

יצרן השתלים – ישנם יצרנים רבים העוסקים בייצור שתלים דנטליים. חלקם מגיעים מאירופה, חלקם מארצות הברית ואפילו ישנם יצרני שתלים דנטליים בישראל. באופן כללי השתלים דומים אחד לשני, אך לכל יצרן יש את הפטנטים הייחודיים שלו ואת האיכות שלו. שתלים מסוימים הם יקרים יותר משתלים אחרים. איננו אומרים שהכי יקר הוא הכי טוב, אך סוג השתלים הוא דבר קריטי המשפיע על הצלחת הטיפול ולכן חשוב לבחור ביצרן איכותי. 

סוג השתלים – מלבד העובדה כי ישנם יצרנים שונים של שתלים, ישנם גם סוגים שונים של שתלים. על רופא שיניים ברחובות לבדוק אילו שתלים אתם צריכים. הדבר יכול להיות מושפע ממצב הלסת והמיקום של השתלים בלסת, וגם העדפות אישיות. לדוגמה ישנם מטופלים בעלי לסת דקה, עבורם לא יתאימו שתלים רגילים. במקרים של לסת דקה יש צורך לבצע השתלת שיניים בזאלית. במקרה של שתלים בזאליים, שתלים ביום אחד מחירים עשויים להיות גבוהים יותר. 

מיקום השתל בפה – לעתים השתלים נמצאים באזורים בהם קשה לעבוד, דבר ההופך את העבודה ליותר מורכבת וממושכת. זהו אחד הגורמים המשפיעים על מחיר השתלת שיניים ביום אחד. בעת האבחון אצל רופא השיניים הוא יבדוק את מצב הפה והיכן יש לבצע את השתלים. 

כתרים ומבנים – השתל הדנטלי הוא רק הבסיס עליו מורכבת השן התותבת. גם כאן ישנן איכויות שונות המשפיעות גם על העמידות של השן וגם על הנראות החיצונית שלה. כתרים איכותיים הם יקרים יותר. 

המוניטין של הרופא – רופא שיניים בעל ניסיון רב בהשתלות שיניים עשוי להיות יקר יותר מרופאים בעלי ניסיון מועט. אך מצד שני מדובר בבריאות שלכם וזה לא דבר שתרצו לחסוך בו. נדרשות שנים רבות של ניסיון על מנת להגיע למיומנות גבוהה בהשתלות שיניים. 

השתלת שיניים ביום אחד מחיר

השתלת שיניים ביום אחד מחיר

אנשים רבים עורכים השוואות מחירים, והאמת שזה גם מומלץ. הם פונים למרפאות שונות עם השאלה כמה עולה השתלת שיניים ביום אחד, אך לא תמיד הם רואים את התמונה המלאה. לעתים ישנם מקרים בהם אנשים מקבלים מחיר זול יותר במרפאה אחת, אך בסופו של דבר בסוף הם משלמים יותר. למה זה קורה?

יש כמה דברים שצריך להבין כאשר בודקים שתלים ביום אחד מחירים. למשל לעתים לא מפרסמים לכם את הכל. מציעים לכם מחיר אשר נראה אטרקטיבי, והשתלים הם של יצרן איכותי. אך לבסוף אתם מגלים שהמחיר אינו כולל את הכתרים המורכבים על השתל – כלומר עוד כמה אלפי שקלים שלא סיפרו לכם עליהם. 

כמו כן, כאשר עורכים השוואת מחירים של טיפולי השתלות שיניים, יש לבדוק גם את יצרני השתלים. במקום מסוים המחיר עשוי להיות זול, אך אין מדובר בשתלים באותה האיכות – דבר המשפיע על סיכויי ההצלחה של הטיפול. 

מחיר השתלת שיניים ביום אחד

מחיר השתלת שיניים ביום אחד

חשוב להבין כי גם כאשר מדובר על השתלת שיניים ביום אחד, עדיין יתכן כי ישנן מספר אפשרויות טיפול. למשל ניתן להשתמש בשיטת אול און פור וכך להפחית את מספר השתלים. בשיטה זו מחובר גשר המעניק פתרון מלא, אך הוא מקובע על 4 שתלים דנטליים. 

כאשר תבואו לפגישת הייעוץ והאבחון במרפאת השיניים, לא רק שתקבלו הצעת מחיר, אלא גם הסבר על האלטרנטיביות האפשרויות. במקרים בהם הרופא המטפל רואה כי ישנן כמה אפשרויות טיפול הוא יסביר לכם על כל אחת משיטות הטיפול, יתרונותיה וחסרונותיה. 

כמה עולה השתלת שיניים ביום אחד

כמה עולה השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים היא הפתרון היעיל ביותר עבור אלו אשר סובלים משיניים הרוסות אותן צריך לעקור, או כאלו אשר איבדו את שיניהם כתוצאה מחבלות או מחלות פה וחניכיים. בעזרת השתלות שיניים ניתן ליהנות מתפקוד פה מלא, וכמובן גם חיוך יפה. 

פתרון מסוג זה הוא טוב יותר מהשיניים התותבות בהן פעם היה נהוג להשתמש. השיניים התותבות היו אביזר חיצוני שהוכנס לפה. הן אולי אפשרו לכם ללעוס, אך הן לא מנעו את השינויים המתחרשים במבנה הלסת לאחר איבוד השיניים. 

השתלות שיניים דורשות מיומנות גבוהה ושימוש בשתלים וכתרים יקרים, בשורה התחתונה הן אינן דבר זול. כאשר יש צורך בהשתלות שיניים חשוב לעשות את כל השיקולים ומציאת האיזון הנכון בין איכות, מחיר ומיומנות הרופא. 

אם איבדתם שיניים ואתם זקוקים להשתלת שיניים, אתם מוזמנים לפנות לפגישת ייעוץ אצלנו במרפאה – מרפאת שיניים ברחובות. אצלנו באמריקן סמייל תעברו אבחון על ידי דוקטור יואל גבריאל. רופא השיניים יבדוק את מצב הפה, והטיפול הנדרש. לאחר מכן הוא ימסור לכם את המלצתו לגבי המשך הטיפול וכמובן גם את העלויות המדויקות של ההליך הנדרש במקרה שלכם. 

אצלנו במרפאת אמריקן סמייל תוכלו ליהנות מעוד מגוון טיפולים אסתטיים הכוללים: ציפוי שיניים, הלבנת שיניים, יישור שיניים פנימי, יישור שיניים גשר שקוף ועוד.

הוראות הגעה ופרטי יצירת קשר תוכלו למצוא בגוגל מי ביזנס

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).