שתל שיניים מחיר

דף הבית » השתלות שיניים » שתל שיניים מחיר

שתל שיניים מחיר הוא אחת הדאגות שיש לכם בראש כאשר אתם חושבים על טיפולי השתלת שיניים. שתלים בשיניים מחיר הם לא דבר זול, בכל זאת מדובר בהליך מורכב ושימוש בשתלים שבפני עצמם הם יקרים. אך מצד שני היום ישנה תחרות גבוהה בתחום – לא רק שישנם רופאי שיניים רבים המעניקים טיפולי השתלות שיניים, יש גם יצרנים רבים של שתלים דנטליים. והתחרות הגבוהה הביאה להוזלות מחירים בתחום.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אבל כאן אנחנו גם רוצים לשים תמרור אזהרה – השתלות שיניים הן הליך רפואי בעל השפעה ישירה על הבריאות שלכם. שתל בשיניים מחיר הוא שיקול, אך זהו לא השיקול היחידי. אינכם יכולים להתפשר על המקצועיות והניסיון של הרופא המטפל, ואינכם יכולים לבחור בשתלים זולים. אלו הם הדברים העלולים לגרום לכישלון ההליך והסתבכותו. וזה עולה לכם גם כסף וגם תשלמו בבריאות שלכם.

במאמר זה נדבר על שתלים בשיניים מחיר. אנו נסביר על הנושא ובכך נעניק לכם הבנה בסיסית בנושא. אתם יכולים ערוך השוואות מחירים, אך חשוב שתרדו לעומקם של הדברים ותעשו השוואות נכונות. למשל אם מרפאה מציעה לכם מחיר מסוים, ומרפאה אחרת מציעה מחיר נמוך יותר, לא בהכרח מדובר באותו הליך ואותם שתלים. המשיכו לקרוא ותבינו יותר.

שתלים בשיניים מחיר

שתל שיניים מחיר

אז לפני שנזרוק לכם מספרים, אנו רוצים שתבינו מהם הגורמים המשפיעים על השאלה כמה עולה השתלת שיניים.

באופן כללי העלות מושפעת מהעלות של השתלים שבהם משתמשים והעלות של הטיפול. אך בין כל אלו ישנו עולם ומלואו.

סוג השתל – ישנם סוגים שונים של שתלים לשיניים והם מגיעים מיצרנים שונים. איננו מדברים אך ורק על הבדלי איכות, אלא על הבדלים הקשורים לשיטת ההשתלה הנדרש. למשל לעתים יש צורך בשתלים קצרים, שתלים בזאליים או שתלים זיגומוטיים. אלו הם דברים המשפיעים על העלות.

הרופא המטפל – שתלים בשיניים מחיר עשויים להשתנות בהתאם לעלות שגובה הרופא המטפל. באופן טבעי רופאים שרכשו ניסיון רב בתחום עשויים לגבות מחירים גבוהים יותר, ואילו רופאים חדשים שצריכים למשוך לקוחות עשויים להציע מחירים זולים יותר. אך כמובן שישנו יתרון ברור לרופא מנוסה.

מספר השתלים – מספר השתלים שבו משתמשים כמובן משפיע על העלות הכוללת. זוהי יכולה להיות השתלת שן בודדת הנותנת פתרון נקודתי, כמו למשל לשן שאבדה בעקבות תאונה. אך במקרים רבים ישנו צורך בהשתלת שיניים כל הלסת. רגע אל תיבהלו! אל תחשבו שיש להוציא מאות אלפי שקלים. גם כאשר עושים השתלת שיניים מלאה, אין המשמעות היא שמשתמשים בשתל עבור כל שן. ישנן שיטות השתלת שיניים בהן משתמשים במספר מצומצם של שתלים התומכים בגשר.

השתלת עצם והרמת סינוס – ישנם מקרים בהם נדרשת השתלת עצם לסת ו/או השתלת סינוס. יש לערוך בדיקת CT על מנת לבדוק את מצב הלסת. במידה ויש צורך בהשתלת עצם מקדימה זה מייקר את התהליך.

סוג הכתר – ולבסוף שתל שיניים מחיר מושפע גם מסוג הכתר שמרכיבים. גם כאן חשוב לבחור בחומר איכותי, חומר המעניק לכם חוזק ועמידות וגם מראה אסתטי. אנו בדרך כלל משתמשים בכתרים מזירקוניה, הם יקרים יותר, אך גם איכותיים יותר.

ישנם דברים נוספים שצריך לשקול, אך אין טעם לעשות ספוקלציות לגבי המחיר. מוטב לפנות לרופא השיניים על מנת לעבור אבחון ולקבל הצעת מחיר השתלת שיניים.

שתל שיניים מחיר

שתלים בשיניים מחיר

עלות שתל בודד היא כ 5500 ש“ח, אך כפי שאמרנו במידה ומדובר במספר שתלים, אין המחיר מכפלה של מספר השתלים בסכום הנקוב. ישנן שיטות השתלה שונות כמו אול און פור בהם משתמשים ב 4 שתלים בלבד ולכן המחיר זול יותר. בהערכה גסה, השתלת שיניים כל הפה עשויה לעלות בסביבות 45,000 ש“ח.

אין מנוס מפניה למרפאה שם תוכלו לעבור אבחון ולקבל הצעת מחיר אישית.

אנו מעודדים אתכם לערוך השוואת מחירים השתלות שיניים, אך עשו זאת בצורה נבונה. חשוב תמיד שתיבדקו אצל רופא ותשאלו את כל השאלות. כך תוכלו להתרשם מהמקצועיות של המקום ולהבין באיזו פרוצדורה מדובר; זה הכרחי לצורך השוואת המחירים.

אנו מזמינים אתכם לפגישת אבחון כאן אצלנו במרפאת השיניים. אנו נבדוק מה צריך לעשות על מנת להעניק לכם חיוך יפה ואסתטי, ולהחזיר את כל תפקודי הפה.

טיפולי השתלות שיניים הם רק חלק מהטיפולים שאנו מעניקים. כן ניתן לקבל מגוון טיפולים לכל המשפחה הכוללים: יישור שיניים שקוף, טיפול שורש, הלבנת שיניים וכל טיפולי שיקום הפה.

מרפאת אמריקן סמייל
יהודה גורודיסקי 31, רחובות
מצאו אותנו בגוגל מפות

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

שתל שיניים מחיר
תוכן עניינים