שתלי זירקוניה מחיר

דף הבית » השתלות שיניים » שתלי זירקוניה מחיר

שתלי זירקוניה מחיר | מחיר שתל זירקוניה

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

הפעם אנו רוצים לדבר על שתלי זירוקניה מחיר. אך כמובן, לפני שנדבר על מחיר שתל זירקוניה, בואו נדבר באופן כללי על השתלות שיניים ועל סוגי שתלים דנטליים.

השתלת שיניים נועדה לתת מענה לאנשים שאיבדו את השיניים. זהו יכול להיות פתרון של השתלת שן אחת, ועד השתלת שיניים בכל הפה. אמנם ישנן שיטות שונות לביצוע השתלות שיניים; אך באופן כללי מדובר בשתל דנטלי המקובע אל תוך העצם, ועליו מורכב כתר המספק את הצורה החיצונית של השן. ושיהיה ברור, זהו לא רק צורך אסתטי אלא גם חומר חזק המאפשר לצבע את פעולת הלעיסה.

באופן מסורתי שתלים דנטליים עשויים מטיטניום, ויש לכך סיבות רבות. הטיטניום עונה גם על הצורך בשתל חזק ועמיד, ובדרך כלל אינו נדחה על ידי הגוף. ועליו מרכיבים כתר זירוקניה.

אך שלא תטעו, גם הטיטניום אינו מושלם. בדרך כלל הוא אינו גורם לתגובות אלרגיות, אך בהחלט ישנם מטופלים שדווקא כאן מגלים תגובות אלרגניות, ועבורם אין ברירה אלא להשתמש בשתל זירקוניה.

כמו כן יתכנו זיהומים ברקמות המקיפות את השתל. ואם בפה ישנם שחזורי מתכת או סתימות אמלגם, עלולה להתרחש תופעה של קורוזיה גלוונית.

מחיר שתל זירקוניה

מהי זירקוניה

לפני שנדבר על שתלי זירוקניה מחיר, כדאי להסביר מהי בכלל זירקוניה?

זירקוניה היא חומר קרמי חזק. בין תכונות החומר ניתן להזכיר חוזק רב ועמידות. אין בה תופעות קורוזיה והיא אינה יוצרת התנגדות בגוף. ניתן גם לשלוט בצבע, ולכן זהו חומר המתאים לא רק עבור שתלים דנטליים, אלא גם עבור כתרים הבאים לאחר טיפול שורש.

וכמובן שישנם גם שימושים אחרים שאינם מתחום רפואת השיניים.

לזירקוניה תכונות חשובות ההופכות אותה למתאימה עבר שתלים, אך החיסרון המרכזי הוא מחיר שתל זירקוניה. זהו חומר יקר יותר מאשר שתלי טיטניום.

בין היתרונות המרכזיים של החומר:

חומר תואם ביולוגית – זהו חומר שאינו מעורר התנגדות בגוף.

פתרון אסתטי – ניתן להעניק לזירוקניה צבע לבן בגווני השיניים, מה שמתאים אותם גם עבור שיניים קדמיות.

חוזק ועמידות – החוזק הדרוש לביצוע פעולת הלעיסה יחדיו עם עמידות לאורך שנים.

מחיר שתל זירקוניה

ישנן כמה סיבות מדוע לבחור בשתלי זירקוניה, למרות כי שתלי זירקוניה מחיר הוא מעט גבוה יותר משתלי הטיטניום.

הסיבה הראשונה היא כאשר ישנן תגובות אלרגיות לטיטניום. אם ישנה תגובה אלרגית, אין שום אפשרות להשתמש בשתל טיטניום ולכן עלינו לחפש אלטרנטיבות אחרות. וכיום, בזכות שתלים מזירקוניה, אכן ישנן אפשרויות שכאלו.

הסיבה השנייה היא שהשתל והכותרת מגיעים כיחידה אחת. בשתלים מסורתיים, בהם מדובר בשתי יחידות נפרדות, ישנם חללים זעירים. אלו הם חללים בהם יכולים להתפתח חיידקים ולגרום לסיבוכים שונים.

וישנה גם סיבה אסתטית, למרות כי שתל טיטניום נמצא מתחת לחניכיים, ניתן לראות את הגוון האפרפר אצל אלו הסובלים מחניכיים דקות. ולכן רבים יעדיפו את שתל הזירקוניה האסתטי יותר.

שתלי זירקוניה מחיר

אם הינכם זקוקים לשתלים, להוציא מקרים מיוחדים, ניתן לבחור בין שתלי טיטניום ושתלי זירקוניה. במקרים מסוימים, בהם הגוף דוחה את שתלי הטיטניום אין ברירה אלא לבחור בשתלי זירקוניה. אך ברוב המקרים ניתן להשתמש בשתלי הטיטניום שהם זולים יותר וגם כן בעלי איכות גבוהה.

ישנם יצרנים שונים של שתלים, ולכל אחד רמות מחיר שונה. אך באופן עקרוני מחיר שתל זירקוניה הוא בדרך כלל גבוה ב 25% משתלי טיטניום. אם שתל טיטניום ממוצע עולה כ 4000 ש“ח, שתל זירקוניה עשוי להעלות כ 5000 שקלים.

שתלי זירקוניה מחיר

השתלות שיניים זה אמריקן סמייל

אלו אשר איבדו שיניים בוודאי רוצים להחזיר לעצמם את החיוך, וגם את התפקוד של השיניים. ולשמחתנו היום ישנן טכנולוגיות שמאפשרות להעניק פתרונות טובים לכל אחד. גם אלו הסובלים ממחסור בעצם יכולים למצוא פתרונות. ונכון, השתלת שיניים היא אינה דבר זול.

מרפאת השיניים אמריקן סמייל מסייעת להחזיר את החיוך. אנו מעניקים טיפולים מקצועיים במחירים הוגנים. יש לנו את היכולת להעניק לכל מטופל ומטופלת פתרון בהתאמה אישית, תוך כדי שימוש בשיטות השתלה שונות לרבות: שתלים בזאליים, שתלי זיגומה, השתלת שיניים אול און פור ועוד.

אנו מזמינים אתכם לפגישת אבחון במרפאת השינים של דוקטור יואל גבריאל. אמריקן סמייל, מרפאת שיניים ברחובות מעניקה מגוון טיפולים למשפחה, לרבות : רפואת שיניים אסתטית, הרמת סינוס ופתרונות למחוסרי עצם, סתימת שורש, יישור שיניים קשתיות שקופות ועוד.

נשמח לראותכם אצלנו במרפאה. הוראות הגעה ופרטי יצירת קשר תוכלו למצוא בקישור זה.

שתלי זירקוניה מחיר | מחיר שתל זירקוניה

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

שתלי זירקוניה מחיר
תוכן עניינים