שתלים דנטליים המדריך המלא

דף הבית » השתלות שיניים » שתלים דנטליים המדריך המלא

שתלים דנטליים המדריך המלא – רפואת השיניים המודרנית נדרשת לתת מענה למגוון בעיות שיניים, היא עושה את כל המאמצים להציל ולשמר את השיניים במסגרת טיפולי שיקום הפה. אך ישנם מקרים בהם אנשים מאבדים שיניים. זה יכול להיות תוצאה של אי שמירה על בריאות השן, מחלות פה שונות ואפילו טראומות. בעבר הפתרון למצבים אלו היה שימוש בשיניים תותבות, פתרון שאותו אף אחד לא רוצה היום.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

רפואת השיניים המודרנית מאפשרת לעשות את הלא יאמן ולהחזיר את המצב לקדמותו – כלומר להפוך פה ללא שיניים, לפה מלא בשיניים עם חיוך יפה וגם תפקוד מלא. זה יכול להתבצע כפתרון נקודתי של השתלת שן אחת או מספר שיניים, וזהו יכול להיות גם פתרון לכל הפה.

נושא השתלות השיניים מביא איתו שאלות רבות כמו כיצד מתבצע ההליך, מהם שתלים דנטליים, כמה עולה השתלת שיניים, סוגי השתלות שיניים ועוד. לכן הכנו עבורכם ”שתלים דנטליים המדריך המלא“ שינסה לענות על כמה שיותר שאלות.

שתלים דנטליים המדריך המלא

מקובל לחשוב כי השתלות שיניים מעניקות פתרון אסתטי בלבד, אך האמת שזה לא מדויק. נכון שזהו אחד מתחומי רפואת השיניים האסתטית, אך מדובר בהרבה יותר מזה. את השיניים שלנו אנו צריכים לא רק בשביל לחייך לעולם ולהרגיש טוב עם עצמינו. לשיניים ישנה משמעות תפקודית – אנו צריכים את השיניים לצורך לעיסת המזון, כלומר זהו צורך קיומי.

כמו כן לאיבוד שיניים ישנן השלכות שלא כולם מודעים אליהן. מחסור בשן גורם לשינויים בעצם הלסת. כאשר ישנה שן בלסת, הגוף מזין את רקמות העצם בכל חומרי הבנייה הביולוגיים הדרושים. אך כאשר השן אינה נמצאת במקומה, הגוף אינו עושה זאת וכך מתחיל תהליך של התדלדלות העצם, דבר המשפיע על כל מראה הפנים.

מחיר שתל שיניים

מהם שתלים דנטליים

שתל דנטלי הוא סוג של בורג המוחדר אל עצם הלסת ברוב המקרים. הוא משמש כבסיס המעגן את הכתר ויחדיו הם מעניקים מראה ותפקוד של שן אמתית. שתלים דנטליים עשויים מטיטניום או זירקוניה וישנם סוגים שונים המעניקים פתרונות למצבים שונים.

חשוב גם לדעת כי אין צורך בשתלים כמספר השיניים בפה, זוהי משימה בלתי אפשרית. כאשר רוצים לתת פתרון מלא לחוסר בשיניים, משתמשים בגשר הנתמך על ידי מספר שתלים בודד. זהו למשל העיקרון מאחורי שיטת אול און פור להשתלת שיניים.

ישנן שיטות שונות להשתלת שיניים, ולא כולן מתנהלות בדיוק כפי שאנחנו הולכים להסביר, אך באופן כללי ההליך כולל כמה שלבים: השלב הראשון הוא החדרת השתל לשן. הרופא מבצע חתך בחניכיים ומחדיר את השתל אל תוך עצם הלסת. לאחר מכן הוא תופר את החניכיים ונדרשת תקופת המתנה של כמה חודשים לקליטת השתל. לאחר כמה חודשים חושפים את השתל ומרכיבים עליו את המבנה והכתר או הגשר. יש לציין כי קיימות גם שיטות אחרות כמו השתלת שיניים בהעמסה מיידית בהן מייד לאחר ההשתלה מחובר לשתל כתר זמני. היתרון של שיטה זו הוא שניתן לצאת עם חיוך יפה כבר באותו היום.

שתלים דנטליים המדריך המלא – השתלת עצם והרמת סינוס

אם רוצים לדבר על שתלים דנטליים המדריך המלא, לא ניתן שלא להתייחס לנושא של השתלות עצם בלסת והרמת סינוס.

באופן עקרוני, השתלת שיניים דורשת עצם לסת חזקה ועבה בשביל לקלוט את השתל הדנטלי. אך כפי אותן בעיות הגורמות לאיבוד השיניים גורמות לאיבוד עצם. וגם עצם המחסור בשיניים מאיץ את ספיגת העצם. כך שבפועל אנשים רבים החולמים על השתלות שיניים, מגלים שיש להם מחסור בעצם לסת.

ישנם פתרונות שונים לבעיה, כולל השתלות שיניים למחוסרי עצם, אך אחד הפתרונות הוא השתלת עצם. בניגוד למה שזה נשמע, לא מוצאים לכם את עצם הלסת ומחדירים עצם אחרת במקומה. מה שמתרחש בפועל זה שהרופא מחדיר חומר, כמו למשל עצם טחונה, אל האזור בו רוצים לעבות את העצם. הדבר גורם להתחדשות רקמות העצם ובכך מתאפשרת ההשתלה. אך יש לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך ממושך אותו צריך לבצע בטרם ההשתלה.

מהי הרמת סינוס? הרמת סינוס היא בעצם סוג של השתלת עצם לסת, אך היא מתייחסת לנסיבות ספציפיות בהן דרושה השתלת שיניים עליונות אחוריות. כאשר אין מספיק עצם ישנה סכנה של פגיעה בסינוס. ולכן חייבים להרים את הסינוס באמצעות השתלת עצם.

סוגי השתלות שיניים

ישנם סוגים שונים של שתלים דנטליים המתאימים למצבים שונים. על מנת לקבוע את כל הפרטים של סוג השתל והליך ההשתלה, יש לעבור פגישת אבחון אצל מומחה השתלות שיניים.

שתלים בזאליים – השתלות בזאליות הן אחד הפתרונות הקיימים עבור אנשים הסובלים מחוסר עצם. הליך ההשתלה דומה לכל השתלת עצם רגילה, אך השתלים הללו מקובעים אל שכבה שונה בעצם הלסת, השכבה הבזאלית. זוהי השכבה שאינה נספגת עם הזמן. וזאת לעומת שתלים רגילים המוחדרים אל השכבה האלבאולרית.

שתלים זיגומוטיים – אלו הם שתלים המוחדרים אל עצם הלחי. שתל זיגומוטי דורש הליך מורכב ומסובך, ולכן הוא גם יקר יותר. הוא דורש הכנת סד מיוחד לצורך המיקום המדויק של השתל. שיטה זו נועדה למקרים מיוחדים.

שתלים קצרים – עוד אחד מהפתרונות המיועדים למקרים בהם קיים מחסור בעצם, אך שיטה זו אינה מתאימה לכל מקרה. לעתים משתמשים בשתלים קצרים כאשר מדובר בהשתלה בשיניים העליונות האחוריות, על מנת לא לחדור אל אזור הסינוס.

שתלים דנטליים המדריך המלא

שתלים דנטליים המדריך המלא – מחיר של שתל שן

אז כמה עולה השתלת שיניים? ישנם גורמים שונים המשפיעים על המחיר של השתלות שיניים. חלקם קשורים למצב הרפואי של המטופל, כמו למשל כמה שתלים צריך לעשות, מה מצב העצם ובאילו שתלים צריך להשתמש. ישנה גם עלות של השתלים עצמם בנוסף לעלות העבודה, והשתלים האיכותיים עשויים להיות יקרים יותר. ולבסוף יש גם את המוניטין של הרופא המבצע את ההשתלה. ישנו יתרון ברור לרופא מומחה לשתלים, אך המחיר עשוי להיות גבוה יותר.

להלן הערות מחיר כלליות לסוגים שונים של השתלות שיניים, אך אין תחליף לייעוץ אישי.

השתלת שיניים בזאלית מחיר – כ 5,500 ש“ח.
מחיר השתלת שן בודדת – 5,500 ש“ח.
מחיר שתלים זיגומוטיים – 10,000 ש“ח.
השתלת שן טוחנת מחיר – 5,500 ש“ח
השתלת שן קדמית מחיר – 6,500 ש“ח
תותבות על 4 שתלים – 27,000 ש“ח.

מרפאת שיניים אמריקן סמייל

זקוקים להשתלת שיניים, כמו גם כל הליך אחר הקשור לבריאות השיניים – מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל היא הכתובת שלכם, במרפאה מבצעים טיפולי שיניים לכל המשפחה. אצלנו תוכלו לקבל מבחר טיפולים מתקדמים עם הטכנולוגיות החדישות ביותר, ויחס אישי חם. כאן תוכלו לקבל יישור שיניים שקוף, טיפולי שיניים בטשטוש עבור הסובלים מחרדות, שירותי רפואת שיניים דחופים ועוד.

נשמח לראותכם אצלנו במרפאה. הוראות הגעה ופרטי יצירת קשר תוכלו למצוא בקישור זה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

שתלים דנטליים המדריך המלא
תוכן עניינים