שיניים תותבות נשלפות

דף הבית » השתלות שיניים » שיניים תותבות נשלפות

לא מדברים הרבה על שיניים תותבות נשלפות, זאת מכיוון שהיום ישנם סוגי שיניים תותבות מתקדמות יותר, הלא הן השתלים הדנטליים. אלו הן אינן תותבות במובן הישן של המילה, אך השתלות שיניים מעניקות תחליף לשיניים תותבות ולכן הן נחשבות לפתרון של תותבות איכותיות.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אך למרות התקדמות רפואת השיניים ומתן הפתרונות של השתלות שיניים, עדיין העולם זקוק לשיניים תותבות איכותיות. לא כולם מתאימים להשתלות שיניים, בשל מצבים רפואיים שונים, ולכן ישנים אנשים הזקוקים לפתרונות של שיניים תותבות נשלפות.

ולא רק סיבות בריאותיות עומדות על הפרק, לא לכולם היכולות הכלכליות לממן השתלות שיניים, ולכן בוחרים בשיניים תותבות הנחשבות לפתרון הזול יותר.

סוגי שיניים תותבות

סוגי שיניים תותבות

שינים תותבות נשלפות – זוהי מערכת של שיניים אותה ניתן לשלוף במלואה מהפה. וככל הנראה לכולנו היה סבא עם שיניים שכאלו. כיום אנחנו רואים פחות ופחות שימוש בפתרון זה. זאת הודות לרפואת השיניים המתקדמת המסוגלת להציל שיניים ולמנוע עקירות, וגם בזכות היכולת לבצע השתלות שיניים. אך כפי שכבר אמרנו, לא כולם מתאימים להשתלות ולא כולם מעוניינים בהשתלות. לכן זהו עדיין פתרון רלוונטי ושכיח.

תותבת על גבי שתלים – זהו הפתרון הידוע בתור השתלת שיניים. פתרון זה יכול להיות פתרון נקודתי במקרה של שן בודדת, וגם פתרון לכל השיניים בפה. תותבות על גבי שתלים מקובעות באמצעות שתלים דנטליים המוברגים אל תוך עצם הלסת. יש להן חוזק והן מעניקות תפקוד של שיניים רגילות, וגם מראה של שיניים טבעיות.

אין ספק כי אלו הן תותבות איכותיות. אך יש לקחת בחשבון את מורכבות ההליך, שאינו מתאים לכולם. ואת העלויות הגבוהות של השתלות שיניים.

ישנם גם פתרונות ביניים כמו תותבות על מצמדים. אלו הן תותבות נשלפות, אך כאשר מחדירים אותן לפה הן נתפסות במצמדים המקובעים באמצעות שתלים דנטליים. זהו פתרון קצת יותר איכותי משיניים תותבות רגילות מכיוון שהן מעניקות יותר נוחות. הן אינן זזות ממקומות כמו שיניים תותבות של פעם, דבר שתמיד גורם למבוכה רבה בכל סיטואציה חברתית.

יש לציין כי כל אדם סובל מבעיות שיניים אחרות. ישנם אנשים שאיבדו את כל שיניהם, וישנם אנשים הזקוקים לפתרון נקודתי. ישנן גם פתרונות של תושבות חלקיות המתאימות לאנשים בעלי מחסור חלקי בשיניים.

שיניים תותבות נשלפות

שיניים תותבות נשלפות

כפי שאמרנו ישנם פתרונות שונים, וכמובן כל מטופל יזכה להסברים מפורטים מרופא השיניים. אך במידה והוחלט על שימוש בתותבות נשלפות, אנו נדאג לתת לכם מענה של מערכת שיניים נוחה לשימוש, אשר תחזיר לכם את תפקודי הפה.

שיניים תותבות מיוצרות במעבדת שיניים ובהתאמה אישית למבנה הלסת של המטופל. זה דורש אבחנה מדויקת של חלל הפה וביצוע מדידות שונות. רופא השיניים מבצע את כל המדידות, ומעביר את המידע הטכני למעבדת השיניים.

לאחר שיתקבלו השיניים מהמעבדה, הרופא מוודא את ההתאמה ומתדרך את המטופל לגבי אופן השימוש בשיניים התותבות והשמירה על היגיינה.

יש לציין כי בדרך כלל הטיפול מורכב יותר, וכולל עקירת שיניים. כלומר עקירת השיניים הרקובות שלא  ניתן להציל. לכן לפני שמדברים על סוגי תותבות, יש להגיע לביקור במרפאת השיניים.

הגישה שלנו היא גישת שיקום הפה. הפרקטיקה המקובלת היא תמיד לנסות להציל את השן הטבעית, כאשר עקירתה היא הברירה האחרונה. ובמידה ואכן מגיעים למצב זה, אנו בוחנים איזה פתרון הוא המתאים ביותר.

שיניים תותבות נשלפות אינן נחשבות לפתרון אידאלי, אך כמו כל דבר בחיים יש להן יתרונות ויש להן חסרונות. חשוב קודם להגיע להיבדק במרפאת השיניים, אחר כך נוכל לדון בפתרונות האפשריים, יתרונותיהם וחסרונותיהם. לאחר שנביא בפניכם את כל המידע, וגם מחיר שיניים תותבות, תוכלו לבצע את השיקולים שלכם ולקבל את ההחלטה.

תותבות איכותיות

תותבות איכותיות

מרפאת שיניים אמריקן סמייל עושה את כל מה שניתן על מנת להעניק לכל לקוח את הפתרון האופימלי והאיכותי ביותר.

אנו עובדים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ומחזיקים בציוד רפואת שיניים מתקדם. ויחדיו עם הניסיון הרב, אנו מבטיחים כי כולם יצאו מכאן מחייכים.

בין אם הפתרון הוא תותבות נשלפות, או תותבות על גבי שתלים, הן מיישמים כל פתרון בצורה הטובה ביותר. ומעניקים את כל שירותינו במחירים הוגנים.

מרפאת שיניים ברחובות, בראשונתו של דוקטור יואל גבריאל, מעניקה את כל טיפולי השיניים לצעירים ומבוגרים. כאן תוכלו ליהנות מטיפולי רפואת שיניים אסתטית, אנדודנטיה, יישור שיניים שקוף וכל סוגי הטיפולים.

הוראות הגעה למרפאה בגוגל מי ביזנס

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

תותבות איכותיות
תוכן עניינים