רופא שיניים כירורג מומחה

דף הבית » מרפאת שיניים » רופא שיניים כירורג מומחה

כל אחד מאיתנו יסבול ברגע זה או אחר מבעיות בשיניים, אך בעיות מסוימות בחלל הפה דורשות רופא שיניים כירורג מומחה, או ליתר דיוק רופא שיניים כירורג פה ולסת. טיפולים מסוימים דורשים התערבויות פולשניות ולא כל רופא שיניים מוסמך לבצע אותן ולכן צריך רופא שיניים כירורג.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

רופא שיניים כירורג מומחה

ישנן התמחויות שונות ברפואת השיניים, אלו התמחויות הנלמדות במוסדות להשכלה גבוהה ומי שלמד אותן עובר מבחנים ומקבל הסמכה מטעם משרד הבריאות. שום רופא שיניים לא מכריז על עצמו כמומחה וזוהי גם לא פונקציה של ניסיון, אלא הסמכה עם תעודה. כירורגיית פה ולסת היא אחד מתחומי ההתמחויות, לצד התמחויות נוספות כמו מומחה לשיקום הפה, מומחה לאנדונטיה, אורתודנטיה, פדודנטיה, פריודונטיה ורפואת הפה.

כאשר מדובר בטיפולי שיניים הדורשים פעולה כירורגית פולשנית, אך ורק רופא שיניים כירורג פה ולסת מוסמך לבצע אותם. זהו רופא שעבר התמחות בת 5 שנים. ההתמחות מתחילה לאחר סיום לימודי רפואת השיניים והיא מתבצעת בבתי חולים, תחת מחלקת פה ולסת. אך במהלך ההתמחות הרופא גם מתנסה במחלקות כירורגיות שונות בבית החולים. בנוסף עליו להגיש עבודת מחקר ולעמוד בבחינות בהצלחה. כאשר הרופא מסיים את התמחותו, יש מאחוריו מאות שעות של ניסיון מעשי.

באתר משרד הבריאות תוכלו למצוא את מאגר רופאי השיניים ובו רשומה התמחותם. המאגר נגיש לציבור באמצעות האינטרנט.

רופא שיניים כירורג מומחה

רופא שיניים כירורג

אז במה בדיוק מטפל מומחה לכירורגיית פה ולסת? אלו עשויים להיות הליכים רפואיים ואסתטיים המבוצעים בחלל הפה, הלסת ועצמות הפנים. בין ההליכים אותם מבצע רופא שיניים כירורג ניתן להזכיר השתלת עצם, ניתוחי חניכיים, השתלות שיניים, עקירות כירורגיות, קיבוע שיניים, הארכת כותרת, יישור לסתות, טיפול בזיהומים, תיקון עיוותים מולדים ואפילו ניתוחים להסרת גידולים.

לא כל טיפול שיניים מחייב רופא שיניים כירורג מומחה, אך במידה ומדובר בהליך מורכב הדורש כירורגיית פה ולסת, ורופא השיניים שלכם אינו מוסמך לכך, הוא יפנה אתכם אל רופא כירורג פה ולסת. למשל לעתים אנשים מטופלים על ידי רופא שיניים מומחה לשיקום הפה. הוא מאבחן את בריאות חלל הפה וקובע תכנית טיפולים אשר עשויה גם לשלב הליכים כירורגיים במידת הצורך, ואלו יתבצעו על ידי רופא שיניים כירורג.

רופא שיניים כירורג

רופא שיניים כירורג פה ולסת

זקוקים לטיפולי שיניים מורכבים? יתכן כי אתם זקוקים לרופא שיניים כירורג מומחה. אך אינכם יכולים לאבחן בעצמיכם את בעיות השיניים. הצעד הראשון הוא ביקור במרפאת השיניים, ואתם מוזמנים לעשות זאת אצלנו. כאן במרפאת שיניים ברחובות תוכלו לעבור אבחון מקיף ומקצועי אצל דוקטור יואל גבריאל. באמצעות כלי האבחון העומדים לרשותנו אנו נבדוק את מצב הפה והשיניים ונקבע עבורכם תכנית טיפולית בהתאמה אישית.

אנו יכולים לתת מענה לכל בעיות השיניים. מטיפולי רפואת שיניים בחירום, דרך סתימות שגרתיות וטיפולי שורש, ועד טיפולים מתקדמים של השתלות עצם, השתלות שיניים, עקירות כירורגיות וטיפולי יישור שיניים ולסת באמצעות שיטות מתקדמות. אנו מעניקים פתרונות לנוער ולמבוגרים ויודעים להתמודד גם עם בעיות מורכבות.

כאן תקבלו יחס חם וגישה סבלנית. אנו יכולים גם להציע טיפולי שיניים בטשטוש עבור אלו הסובלים מחרדה בעת טיפולי השיניים. אנו משתמשים בטכנולוגיות החדישות ביותר ובעזרתן אנו פותרים את הבעיות גם במקרים הקשים ביותר בהם ישנה הזנחה קשה של השיניים ומצבים רפואיים מורכבים.

אתם מוזמנים למרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל, דוקטור לרפואת שיניים. את לימודיו עשה באחד מבתי הספר המובילים לרפואת שיניים בארצות הברית – בית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו. הוא סיים את לימודיו בתואר דוקטור לרפואת שיניים וביצע התמחות ברפואת שיניים כללית במרכז הרפואי סנט וינסנט. לאחר מכן החל לעסוק ברפואת שיניים בארצות הברית. בשנת 2014 עלה עם בני משפחתו לישראל ופתח מרפאת שיניים פרטית ברחובות.

כיום דוקטור יואל גבריאל מעניק טיפולי שיניים לכל המשפחה. מטפל בבעיות רפואת שיניים דחופה, שיקום הפה, רפואת שיניים אסתטית, השתלות דנטליות, טיפולי יישור שיניים שקוף וטיפולים נוספים. . מטופלים רבים מגיעים אליו למרפאה, עם בעיות שיניים חמורות ובעיות אסתטיות וזוכים ליחס אישי וטיפולים מקצועיים הנשענים על טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות.

מרפאת אמריקן סמייל נמצאת ברחוב גורודיסקי 31, רחובות (קומה 1). מספר הטלפון 076-8845333. תוכלו למצוא מפת הגעה בקישור זה.

רופא שיניים כירורג פה ולסת

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

רופא שיניים כירורג פה ולסת
תוכן עניינים