פלטות שקופות לשיניים

דף הבית » יישור שיניים שקוף » פלטות שקופות לשיניים

פלטות שקופות לשיניים, הידועות גם בתור קשתיות שקופות או יישור שיניים אינוויזיליין הן הפתרון המוביל כיום בטיפולי יישור שיניים. אלו הם טיפולים יעילים מאוד, ונוחים יותר מאשר שיטות טיפול אחרות. זוהי גם לא שיטה יקרה כפי שנהוג לחשוב, בסוף המאמר נתייחס לנושא של קשתיות שקופות מחיר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

שיטה זו מתאימה לכל מי שזקוק ליישור שיניים, אך מעדיף להחליף את הגשר בפתרון קצת יותר דיסקרטי. לא במקרה שיטה זו מכונה גם ’יישור שיניים בלתי נראה‘; פלטות שקופות הן בעלות נראות נמוכה מאוד, אפילו מקרוב. בזכות השקיפות והנראות הנמוכה, הטיפול פופולרי מאוד בקרב בני נוער וגם מבוגרים.

זו גם שיטה ורסטילית אותה ניתן להתאים לרוב סוגי הבעיות ולכסות את רוב המקרים איתם אנו מתמודדים, כולל מקרים של יישור שן אחת.

פלטות שקופות לשיניים

אינוויזיליין

פלטות שקופות לשיניים עושות שימוש בחומר מתקדם המכונה אינוויזיליין (Invisalign). זהו חומר שקוף וחזק המתאים לצרכים הטיפולים.

רופא השיניים (קליניקה ליישור שיניים) בודק את מצב השיניים ואת ההתאמה לטיפול. יש לציין כי במידה וישנן בעיות שונות בשיניים והחניכיים, קודם כל יש לטפל בהן ורק אחר כך לבצע את יישור השיניים.

בהתאם למצב השיניים, ובעזרת אמצעי הדמיה טכנולוגיים הרופא יכול לתכנן את הטיפול. ההדמיה הדיגיטלית מהווה את הבסיס לייצור הקשתיות השקופות המשמשות לצורך טיפול יישור שיניים אינוויזיליין. כל מטופל זוכה לקשתיות בהתאמה אישית למנח השיניים שלו, ולפי המטרות שרוצים להשיג.

אין מדובר בפלטה אחת, אלא מספר פלטות שקופות לשיניים – כל אחת מיועדת לשלב אחר של הטיפול, כאשר ההחלפה היא בדרך כלל פעם בשבועיים. יש להחליף אותן לפי הסדר, דבר שהמטופל עושה באופן עצמאי ואינו נדרש להגיע לשם כך אל מרפאת השיניים.

עיקרון הפעולה של שיטה זו אינו שונה משיטות אחרות, השיטה היא הפעלת לחץ על השיניים, לחץ המזיז אותן בתהליך הדרגתי ואטי. מהות ההבדל בין שיטה זו לשיטות אחרות, הוא שכאן נמצאה שיטה לעשות זאת בצורה נוחה יותר עבור המטופל, מהירה יותר ופחות בולטת בפה.

נכון שזוהי אינה השיטה היחידה, קיימות עוד שיטות יישור שיניים בלת נראה, אך גם הן אינן מתאימות לכל מצב. אם תרצו לשמוע על עוד שיטות ולהבין את החסרונות והיתרונות, כדאי לקבוע פגישת ייעוץ אצל אורתודנט מומלץ.

פלטות שקופות

פלטות שקופות לשיניים

כבר דיברנו על כך ששיטה זו מתאימה עבור מי שמחפש יישור שיניים דיסקרטי ואסתטי. אך מלבד זאת, ניתן להצביע על כמה יתרונות נוספים ההופכים את שיטת הטיפול הזו לשיטה מועדפת.

קל לשמור על היגיינת השיניים – שמירה על היגיינת השיניים היא חשובה לכל אורך הטיפול, וזאת ללא תלות בשיטה שבה משתמשים. הבעיה היא ששיטות אורתודונטיות העושות שימוש בגשר מקשות על צחצוח השיניים. אוכל נדבק בין הברזלים וקשה מאוד להוציא את השאריות. לעומת זאת באמצעות קשתיות שקופות ליישור שיניים, ניתן לנקות את השיניים בקלות.

משך הטיפול קצר יותר – טיפול יישור שיניים עשוי להימשך זמן רב, לעתים למעלה משנה וחצי. באמצעות שיטת טיפול זו ניתן לקצר את משך הטיפול ל 6-12 חודשים. כמובן שכל מקרה נדרש למשך זמן אחר, וכדאי להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת להעריך מהו משך הזמן במקרה שלכם. למעשה בעזרת שיטה זו והמודלים הממוחשבים, קל יותר לתת הערכת זמן. אך זכרו שזה גם דורש שיתוף פעולה מצידכם, עליכם להשתמש בקשתיות לפחות 20-22 שעות .

הטיפול אינו מגביל באכילה – מזונות מסוימים עלולים לגרום לנפילתם של ברזלים מהשיניים, ולכן כאשר משתמשים בגשר צריכים להיות זהירים. שלא לדבר על כל הדברים שנדבקים. בשיטה זו אין הגבלות על אכילה.

אינוויזיליין

פלטות שקופות

יישור שיניים שקוף הוא שיטת טיפול המתאימה גם עבור נוער וגם עבור מבוגרים. ובאופן כללי כאשר מדברים על יישור שיניים, מוטב להתחיל בגיל צעיר. אך כאשר מדובר בטיפול עבור נוער ובני נוער, יש לשקול את השיטה גם אל מול האישיות של הנוער ורמת שיתוף הפעולה שלהם.

ברוב המקרים הנוער נלהבים מטיפולי יישור השיניים ומקפידים עליהם. יש לקחת אחריות אישית ולהרכיב את הקשתיות כ 20-22 שעות . אם הנוער יזניחו זאת מעצלנות או חוסר אכפתיות, הטיפול לא יצליח. לכן השאלה האם השיטה מתאימה או לא מתאימה לנוער היא לא בהכרח שאלה רפואית. זוהי שאלה שאתם צריכים לשאול בתור הורים.

קשתיות שקופות מחיר

קשתיות שקופות מחיר

לא ניתן לדבר על הנושא מבלי לענות על השאלה כמה עולה טיפול יישור שיניים. ובכן קשתיות שקופות מחיר הוא כ 11,500-16,000 ש“ח. זהו מחיר משתלם כאשר לוקחים בחשבון את היתרונות של השיטה על פני שיטות אחרות.
כדאי גם לזכור כי יישור שיניים הוא לא רק עניין אסתטי. במקרים רבים בעיות של עששת נגרמות בשל היגיינה לקויה באזורים שאינם נגישים בגלל מבנה השיניים. לכן השקעה עכשיו היא חיסכון לעתיד.

אתם מוזמנים לקבוע תור אצל דוקטור יואל גבריאל, רופא שיניים מומלץ ברחובות. אצלנו תוכלו לקבל פרטים נוספים לגבי קשתיות שקופות מחיר וכל הפרטים לגבי הליך יישור שיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

קשתיות שקופות מחיר
תוכן עניינים