סד לשיניים לשינה

דף הבית » רופא שיניים » סד לשיניים לשינה

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

סד לשיניים לשינה לא נועד לעזור לכם לישון יותר טוב, יש לו שימושים אחרים. סד לילה ללסתות נועד לשמור על השיניים שלכם. כן… שמירה על השיניים זה לא רק צחצוח השיניים אלא גם שמירה מפני שחיקת השיניים. לא כולם נזקקים לסד, אך אנשים הסובלים מחריקת שיניים חייבים לעשות בו שימוש.

ישנם סוגים שונים של סד לילה רך וסד לילה קשה, אך התאמת הסד וכל אבחון הבעיה תעשה על ידי רופא השיניים. לא תמיד אנשים מודעים לכך שיש להם בעיה של שחיקת שיניים, אך רופאי השיניים יכולים בקלות לראות את נזקי השחיקה לשיניים. ובמידה ומטופך סובל מהבעיה, רופא השיניים יבצע עבורו התאמה של סד לשיניים. סד לילה קשיח מחיר נע הוא כ 999 ש“ח, זאת מכיוון שיש ליצור תבנית של מנשך השיניים ולהתאים אותו באופן אישי למטופל.

סד לשיניים לשינה

השימוש העיקרי של סד לילה הוא לטיפול בבעיה של חריקת שיניים. בעיה היכולה להופיע גם אצל נוער וגם אצל מבוגרים. לעתים גם משתמשים בסד להגן על טיפולי שיניים עדינים, כמו השתלות שיניים. אך ישנם גם שימושים אחרים כמו סד לפעילות ספורטיבית, וסד עבור אנשים הסובלים מבעיות נשימה ונחירות; למרות שאלו לא מטופלות על ידי רופא השיניים.

סד לשיניים לשינה

אז מהו בדיוק סד לשיניים, ולמה לפעמים מכנים אותו סד לילה ללסתות?
ובכן זהו התקן אותו מלבישים על השיניים, והוא עשוי מחומר אקרילי. לעתים מדובר בחומר אקרילי רך המעניק סד לילה רך, ולעתים זהו סד לילה קשיח. כאשר הסד הקשיח יכול לתת מענה ללחץ גדול יותר על השיניים. כלומר לא כל מטופל סובל מאותה עצמה של חריקת שיניים, אצל חלק הבעיה עדינה ואצל אחרים הבעיה קשה יותר.

סד לילה רך

סד לילה ללסתות

התופעה כוללת סגירה חזקה של הלסתות, דבר שיכול לגרום גם לכאבים במפרק הלסת ואף כאבי ראש. והתופעה בהחלט יכולה לגרום נזק גם ללסת, ולכן מכנים אותו לפעמים סד לילה ללסתות.
השימוש בסד מאפשר למנוע נזקים כבדים. במקום שהשיניים יספגו את הנזק – הסד יספוג אותו. וביום שהסד ישחק וייהרס, יהיה ניתן להחליף אותו בקלות בחדש. דבר שלא ניתן להגיד על השיניים שלכם.

סד לילה קשיח מחיר

סד לילה קשיח

ואם מדברים על סד לילה, נשאלת גם השאלה מה בעצם גורם לאותה חריקת שיניים. ובכן, קשה להצביע על הסיבה המדויקת, וככל הנראה יש יותר מסיבה אחת. אך לחץ נפשי נחשב לאחת הסיבות המרכזיות. לחץ נפשי מביא לתנועות בלתי רצוניות ולחץ של הלסתות, וזה מה שגורם לתופעת חריקת השיניים. אין פתרון שיפסיק את חריקת השיניים, ולכן אנו משתמשים בסד לשיניים. אך בהחלט מומלץ לטפל בבעיית הלחץ הנפשי, ויתכן כי עצימות הבעיה תפחת. ישנם כל מיני טיפולים פסיכולוגיים וטיפולים אלטרנטיביים, אך לפני הכל חשוב שתגנו על השיניים שלכם.

סד לילה קשיח

סד לילה רך

אז סד לילה רך או סד לילה קשיח?

קודם כל יש לאבחן את הבעיה. אין צורך בבדיקה מיוחדת, רופא השיניים אמור לשים לב אליה בבדיקה שגרתית. אך הבדיקה השגרתית תוכל לגלות את הבעיה רק לפי הסימנים של הנזק שכבר ישנו על השיניים. אמנם מוטב מאוחר מלעולם לא, אך עזרה של בני זוג או הורים לנוער המבחינים בבעיה יכולה לסייע לגילוי מוקדם.

את הקביעה של סוג הסד כדאי להשאיר לרופא השיניים.הוא יאבחן את חומרת הבעיה, ובהתאם לנסיבות שונות ימליץ על סוג הסד המתאים. סד קשיח נחשב לעמיד וחזק יותר, אך דורש קצת יותר הסתגלות ועשוי להרגיש לא נוח בימים הראשונים. ואילו סד רך מאפשר הסתגלות מהירה יותר. סך רך משמש בדרך כלל לאחר טיפול שיקום הפה, ואילו סד קשיח מיועד לאלו הסובלים מחריקת שיניים וזקוקים לפתרון קבוע.

סד לילה ללסתות

סד לילה קשיח מחיר

סד לילה קשיח מחיר הוא 999 שקלים. זהו סד המיוצר במעבדת שיניים בהתאמה אישית למבנה השיניים של המטופל. זוהי אולי נראית לכם כמו חתיכת חומר אקרילי, אך בפועל על מנת לייצר אותה יש ליצור קודם כל תבנית של שיני המטופל, והיא תשמש את מעבדת השיניים לצורך ייצור סד בהתאמה אישית.

סובלים מחריקת שיניים? אתם מוזמנים אלינו – מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל.כאן תוכלו לקבל את כל טיפולי השיניים למשפחה: רופא שיניים פרטי לנוער, יישור שיניים שקוף, טיפול שורש, השתלות דנטליות, הלבנת שיניים ועוד.

רופא שיניים ברחובות – הוראות הגעה למרפאה בגוגל מי ביזנס

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

סד לילה ללסתות
תוכן עניינים