מרפאת שיניים באזור המרכז 

דף הבית » מרפאת שיניים » מרפאת שיניים באזור המרכז 

מרפאת שיניים באזור המרכז אמריקן סמייל מעניקה שירותי רפואת שיניים מתקדמים הנותנים מענה לכל בעיות השיניים, מקרי החירום וטיפולי רפואת שיניים אסתטית. כאן תוכלו לקבל מענה לכל בעיה, טיפולים מניעתיים ועד טיפולי שיקום פה מתקדמים וטיפולי יישור שיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מרפאת שיניים נס ציונה

מרפאת שיניים נס ציונה מעניקה לכם את כל שירותי רפואת השיניים השוטפים. כאן מטפלים בחורים בשיניים ומבצעים סתימות, כאן מבצעים טיפולי ניקוי שיניים ומטפלים בבעיות חניכיים. 

שמירה על בריאות השיניים היא דבר חשוב מאוד. חשוב לזהות בעיות בשלב המוקדם על מנת להעניק טיפול יעיל בטרם הבעיה מחמירה. חור קטן בשן אשר אינו מקבל טיפול עלול להפוך לטיפול שורש. טיפול שורש שהוזנח עשוי לגרום לאיבוד השן וכאן מתחילה הדרך להשתלות שיניים יקרות. רפואת שיניים מודרנית מעניקה פתרון לכל בעיה, אך אין צורך לחכות למצבים בהם נדרשות השתלות שיניים. אנו רוצים למנוע את הבעיות ולטפל בהן בשלב מוקדם. זוהי לא רק האפשרות הבריאה ביותר, זוהי גם האפשרות הזולה ביותר. 

על מנת למנוע בעיות שיניים וחניכיים מומלץ לפנות אל מרפאת שיניים באזור המרכז ולעבור בדיקות תקופתיות וניקוי שיניים כל חצי שנה. באמצעות ניקוי שיניים ניתן למנוע בעיות בשיניים ובאמצעות זיהוי מוקדם ניתן להתמודד איתן בשלב מוקדם. 

מרפאת שיניים נס ציונה

מרפאת שיניים ביבנה

למרות החשיבות של שמירה על בריאות השיניים, קיימים הרבה אנשים הנרתעים מטיפולי שיניים. ישנם אנשים שלא אכפת להם ואפילו יעשו זאת בשמחה. לעומתם ישנם אנשים אשר אינם מרגישים בנוח, ויש גם את אלו אשר סובלים מחרדות של ממש. מרפאת שיניים ביבנה מעניקה טיפולים לכל סוגי המטופלים. 

אנו מבינים את חרדות טיפולי השיניים ולכן מציעים לכם טיפולי שיניים בטשטוש. באמצעות טיפולים אלו ניתן לטפל בנוער ומבוגרים החוששים מהביקור אצל השיניים. כל מטופל זוכה לטיפול אישי וישנם טיפולים בטשטוש חלקי וטיפולים בטשטוש מלא בהתאם לצורך. 

מלבד האפשרות לקבל טיפולי שיניים בטשטוש, אנו עושים את כל המאמצים להעניק למטופלים חווית טיפול נעימה ובאווירה רגועה. אנו נעשה הכל על מנת להעניק לכם טיפול רגוע, אך ללא פשרות בצד הטיפולי. 

אם גם אתם סובלים מחרדות, אך מבינים שאסור להזניח את בריאות הפה – אצלנו תוכלו לקבל מענה. 

מרפאת שיניים יבנה

במסגרת השירותים של מרפאת שיניים יבנה אנו מעניקים גם טיפולי רפואת שיניים אסתטית. בניגוד לסוגים אחרים של רפואה אסתטית, במקרה של רפואת שיניים רבים מהטיפולים נמצאים על קו התפר שבין אסתטיקה לבריאות. למשל אם אנו מדברים על טיפולי יישור שיניים, אלו נותנים מענה על בעיות שהן אסתטיות, אך באותה ההזדמנות פותרות בעיות בריאותית בפה ובלסת. 

במסגרת שירותי רפואת השיניים האסתטית אנו מעניקים מגוון טיפולים הכוללים השתלות שיניים, הלבנת שיניים וטיפולי יישור שיניים לנוער ולמבוגרים. 

בין שיטות הטיפול שלנו אנו עושים גם יישור שיניים גשר שקוף. אנו עושים זאת באמצעות שיטת אינויזליין. בשיטה זו אנו מחליפים את שיטת גשר הברזלים בקשתיות שקופות. כך אתם יכולים ליהנות מטיפול דיסקרטי ונוח יותר. לשיטה זו הרבה יתרונות והיא פופולרית מאוד בתור שיטת יישור שיניים למבוגרים. 

אם תרצו לדעת עוד פרטים, או לדעת כמה עולה יישור שיניים שקוף, אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ אצלנו במרפאה. 

מרפאת שיניים יבנה

מרפאת שיניים באר יעקב

מרפאת שיניים באר יעקב מעמידה לרשותכם גם שירותי רופא שיניים חירום. מרפאת שיניים חירום מעניקה עזרה ראשונה לכל המצבים הדחופים הזקוקים לפתרון מיידי. אם נפל לכם כתר לפני אירוע, או שאולי נתקפתם בכאבי שיניים חזקים באמצע הלילה – הדבר יכול לגרום לכם למצוקה רבה. לכן חשוב שתהיה לכם כתובת לפנות אליה במקרים בהם נזקקים לרפואת שיניים דחופה. 

מרפאת שיניים אמריקן סמייל מעניקה לכם פתרון כל שעות היום. אצלנו תוכלו לקבל עזרה ראשונה אשר תעלים את הכאב. לאחר שנעניק את המענה הראשונה, נקבע לכם תור במרפאה לצורך המשך הטיפול. 

לעולם אין לדעת אם ומתי תזדקקו לשירותי חירום במרפאת השיניים, לכן תמיד כדאי לשמור את מספר הטלפון. תמיד יתכן מצב בו אחד הנוער, אתם או מישהו מבני המשפחה יזדקק לשירותים דחופים. אנו נקבל אתכם בשמחה ונעשה הכל על מנת להקל על המצב ולתת לכם את הפתרון הטוב ביותר. 

מרפאת שיניים באר יעקב

מרפאת שיניים בלוד

מרפאת שיניים באזור המרכז מעניקה לכם מגוון טיפול שיניים לכל בעיה ולכל צורך. במסגרת השירותים של מרפאת שיניים בלוד אנו מבצעים השתלות דנטליות, שירותי רפואת שיניים כללית, שיקום פה, רפואת שיניים אסתטית, טיפול במחלות חניכיים, טיפולים אורתודנטיים, הלבנת שיניים, שיניים תותבות ועוד. 

אנו מקפידים על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בכל סוגי הטיפולים, תוך כדי מתן מענה אישי לכל מטופל. במסגרת הטכנולוגיות המתקדמות תוכלו למצוא אצלנו שתלים בזאליים, רפואת שיניים בשיטת CEREC, יישור שיניים Invisalign, הדמיות דיגיטליות ועוד. אנו מקפידים גם לעבוד עם מעבדות השיניים האיכותיות והמתקדמות ביותר. 

מרפאת שיניים בלוד

מרפאת שיניים באזור המרכז

זקוקים ל רופא שיניים ברחובות? כאן במרפאת אמריקן סמייל תוכלו לקבל את כל שירותי רפואת השיניים עבור המשפחה. 

דוקטור יואל גבריאל הוא רופא שיניים מנוסה. הוא הוסמך כדוקטור לרפואת שיניים (DMD) על ידי אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו. הוא עבר התמחות במרכז הרפואי סנט וינסנט, שם קיבל תואר ברפואת שיניים כללית. בשנת 2014 עלה לארץ ביחד עם משפחתו ופתח את מרפאה פרטית ברחובות. 

כיום דוקטור יואל גבריאל מעניק למטופלים מבחר טיפולי שיניים עם דגש על רפואת שיניים דיגיטלית ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. 

מרפאת שיניים באזור המרכז

מרפאת אמריקן סמייל בגוגל מי ביזנס

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

מרפאת שיניים באזור המרכז
תוכן עניינים