מחיר השתלת שן

דף הבית » השתלות שיניים » מחיר השתלת שן

במאמר זה נדבר על מחיר השתלת שן וכל מה שצריך לדעת לגבי הנושא.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אך קודם כל נגיד באופן כללי כי השתלות שיניים מעניקות פתרון לכל מי שסובל ממחסור בשיניים. זוהי יכולה להיות השתלת שן בודדת, או טיפול השתלת שיניים בכל הפה. לכל מטופל אנו מתאימים את הפתרון הדרוש עבורו.

קצת על השתלות שיניים

לפני שנדבר על מחיר השתלת שן, קצת רקע; הסיבות לאיבוד שיניים יכולות להיות ריקבון מתקדם של השיניים, תוצאה של מחלות פה ולסת וכמובן גם חבלות חיצוניות.

השתלת שיניים היא הליך כירורגי במהלכו משתלים שן מלאכותית. לעתים צריך להוציא שן קיימת, כמו למשל שן במצב ריקבון מתקדם שלא ניתן להציל, ולאחר מכן משתילים את השן. ולעתים זה נעשה כבר במצב שבו אין שן.

השן המלאכותית מורכבת משני חלקים עיקריים. החלק הראשון הוא שתל טיטניום המוחדר אל תוך עצם הלסת. ועל שתל הטיטניום, לאחר שנקלט, מחוברת שן מלאכותית העשויה בדרך כלל זירקוניה. שתל הטיטניום אינו נראה לעין, אך הכתר המורכב עליו הוא החלק החיצוני שאותו רואים. הוא מעוצב במראה של שן טבעית.

המטרה של השתלות שיניים היא לאפשר לאלו שאיבדו שיניים ליהנות מפתרון שהוא גם אסתטי וגם תפקודי. לאחר השתלת שיניים מוצלחת ניתן לחייך בביטחון עם פה מלא בשיניים, וניתן גם ללעוס את המזון ללא שום בעיה.

לא בכל מקרה הדברים מתבצעים כפי שהצגנו אותם. כלומר לא תמיד מחובר לשתל הדנטלי כתר, לעתים אנו משתמשים בגשר. הסיבה לכך היא שאנו רוצים לחסוך בכמות השתלים הדנטליים, גם בגלל עלויות וגם בגלל סיבות רפואיות. לכן כאשר יש צורך בהשתלת פה מלאה, אנו משתמשים בשיטות כמו אול און פור / אול און סיקס. בשיטות אלו ישנן גשר מלא הנתמך על ידי 4 או 6 שתלים דנטליים. זהו חיסכון משמעותי בעלויות וזה מקל על התהליך. ומבחינת המראה, אתם נהנים ממראה שיניים מלא.

לכן גם כאשר מדברים על מחיר השתלת שן, יש לרדת אל הפרטים הקטנים ולראות באיזו סוג של השתלה בדיוק מדובר.

רופא שיניים מומחה לשתלים

מחיר השתלת שן

לא נשאיר אתכם במתח, בואו נתחיל מהסוף – עלות השתלת שן בודדת היא כ 5,500 ש“ח. ואילו עלות של השתלת שיניים מלאה היא כ 45,000 ש“ח. אבל יש עוד הרבה דברים שצריך להבין לגבי השתלות שיניים והעלויות שלהם.

העלות של השתלת שיניים נקבעת על ידי גורמים שונים. אלו כוללים את העלות של השתלים עצמם, עלות הכתרים ועלות הטיפול. השתלים מיוצרים על ידי ספקים חיצוניים העוסקים בייצור שתלי שיניים, חלקם בארץ וחלקם בחו“ל, והם קובעים את המחירים של השתלים.

בנוסף ישנה העלות של הטיפול, דבר שנקבע על ידי רופא השיניים. יש לו שיקולים שונים הקשורים למצב הפה, סוג ההשתלה שצריך לעשות והמורכבות שלה. אין כאן מחירים אחידים, רופאי שיניים שונים עשויים לבקש מחירים שונים. רופאים שרכשו לעצמם מוניטין טוב ועוסקים שנים רבות בהשתלות שיניים, נוטים לגבות מחירים גבוהים יותר. מכיוון שמדובר בנושא בריאותי, הניסיון שלהם הוא בהחלט בעל ערך ולא כדאי לבחור ברופא חסר ניסיון רק בגלל מחיר זול יותר.

למעשה בכל היבט שנבחן, חשוב תמיד לבחון את האיכות. גם כאשר בוחרים את השתלים ואת הכתרים, גם כאן נעדיף איכות גבוהה יותר. שתלים דנטליים מאיכות נמוכה עלולים לפגוע בסיכויי היקלטות של השתל.

ומילה אחרונה בנושא הכתרים, אלו מיוצרים על ידי מעבדות שיניים חיצוניות. הם מיוצרים בהתאמה אישית לכל מטופל, וגם כאן מעבדות השיניים הן אלו הקובעות את המחירים.

הליכים מקדימים להשתלת שן

נושא השתלות השיניים הוא נושא מורכב. הבסיס להשתלות השיניים הוא עצם לסת חזקה ועבה מספיק בשביל לקבל את השתל הדנטלי. השתל הוא סוג של בורג; נסו לדמיין את ההבדל בין הברגת בורג לעץ דק ושברירי, לבין עץ עבה וחזק. אמנם הלסת שלכם אינה עשויה עץ, אך על מנת לפשט את ההסבר זה משהו דומה.

מסיבה זו יתכן כי יש צורך בהליך מקדים. לא תמיד העצם עבה מספיק, ולכן לעתים יש צורך בהשתלת עצם או הרמת סינוס. אלו הם הליכים מקדימים, להם יש כמובן עלויות בפני עצמם. הם נועדו לעודד את צמיחת עצם הלסת וזהו תהליך הדורש מספר חודשים. לא נרחיב כיצד מתבצעת הרמת לסת, אך אם נסביר זאת בכמה מילים – מדובר בהליך בו אנו מחדירים חומר כדוגמת חומר עצם טחונה המעודד את צמיחת העצם באזור.

זהו אינו הפתרון היחידי, יתכן כי ניתן להשתמש בשתלים קצרים מהרגיל, שתלים זיגומוטיים או שתלים בזאליים. כל אלו הן טכניקות שונות שפותחו במהלך השנים על מנת להעניק מענה לבעיות מסוג זו.

מחיר השתלת שן

מרפאת אמריקן סמייל

על מנת לקבל תשובה חד משמעית על מחיר השתלת שן, כדאי פשוט לפנות למרפאה לפגישת ייעוץ. המחירים אינם אחידים מכיוון שכל מטופל סובל מבעיות אחרות ומצב לסת אחר. רופא מומחה להשתלות שיניים צריך לבחון את מצב השיניים והלסת, בהתאם לכך הוא יוכל להמליץ על הפתרון המתאים ולדבר אתכם על העלויות.

דוקטור יואל גבריאל מביא איתו ניסיון רב בהשתלות שיניים, כמו גם בכל יתר טיפולי שיקום הפה. אתם מוזמנים לפנות אל מרפאתנו על מנת לקבל מידע נוסף על שיטות השתלת שיניים וטיפולים נוספים לכל המשפחה. אנו מבצעים יישור שיניים שקוף, סתימות, טיפולי שורש ועוד מבחר טיפולי רפואת שיניים אסתטית.

אצלנו תוכלו לקבל גם פרטים על טיפולים נוספים ועלויות, כמו למשל יישור שיניים קשתיות שקופות מחיר. תקשרו לצרוך קביעת פגישת ייעוץ או השאירו הודעה בפייסבוק

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

מחיר השתלת שן
תוכן עניינים