כמה עולה שתל

דף הבית » השתלות שיניים » כמה עולה שתל

השאלה כמה עולה שתל היא אחת הדאגות המרכזיות של כל מי שזקוק להשתלות שיניים. ידוע כי השתלות שיניים הן אינן דבר זול, בכל זאת מדובר בטיפולים מתקדמים העושים שימוש בשתלים יקרים וטכנולוגיות מתקדמות. אך מחיר שתלים הוא אינו דבר אחיד, ותלוי בגורמים רבים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

כאשר מדברים על השתלת שן מחיר, אין תשובה אחת שתקפה תמיד. יש דברים רבים שצריך לבדוק והחלטות שצריך לקבל. במאמר זה ננסה להסביר לכם מה מתרחש בתחום ההשתלות וכיצד זה משפיע על המחירים.

כמובן שאם תרצו לקבל תשובות מדויקות המתאימות למקרה שלכם, מוטב להתחיל בפגישת ייעוץ. זאת תוכלו לעשות במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל.

השתלת שן מחיר

מחיר שתלים

אם שאלתם כמה עולה שתל, ואנו מדברים על שתל בודד, זה יכול לעלות לכם כמה אלפי שקלים. אך רוב האנשים נזקקים לפתרונות של מספר שיניים או לסת שלמה, והמחרים יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים.

השאלה האם מדובר בשתל בודד או השתלת שיניים בכל הפה היא חשובה, אך אינה תכלית הכל. ישנם עוד דברים נוספים שצריכים לבדוק ובראשם מצב הלסת ומצב בריאותכם הכללי, אלו ישפיעו על שיטת ההשתלה וההליך.

ומעל כל זה, יש גם את המוניטין של מרפאת השינים או רופא שיניים להשתלות. המחיר מתחלק בין עלות השתלים המגיעים מהספקים, לבין העלות של ההליך עצמו. ישנם רופאי שיניים הגובים מחירים גבוהים ומוגזמים, אחרים גובים מחירים סבירים יותר.

השתלת שן מחיר

כמה עולה שתל

אז מה משפיע על עלות השתלות שיניים?

להלן כמה גורמים המשפיעים על העלות. הגורמים השונים שאנו מזכירים אינם מנותקים אחד מהשני, למשל ישנו קשר בין מצב הלסת לבין שיטת ההשתלה וסוג השתלים.

סוג השתלים  – ישנם סוגים שונים של שתלים דנטליים. איננו מדברים אך ורק על הבדלים בין יצרנים ובין החומרים המרכיבים את השתל (למשל שתל זירקוניה לעומת טיטניום). ישנם שתלים בעלי מבנה שונה, כמו למשל שתלים בזאליים או שתלים זיגומטיים.

שיטת ההשתלה – ישנן שיטות השתלה שונות, והשיקולים בקביעת שיטת ההשתלה קשורים למצב הלסת והבריאות הכללית, ומשפיעים גם על סוג השתלים. ישנה השתלת שיניים ביום אחד (העמסה מיידית), אול און פור, אול און סיקס ועוד.

הליכים מקדימים – כל אדם נמצא במצב אחר מבחינת הלסת ובריאות הפה, ולעתים ישנו צורך בהליכים מקדימים. למשל יתכן כי צריך לבצע עקירת שיניים לפני השתלה. ואם אבדו השיניים, יתכן כי יש צורך לבצע הרמת סינוס או השתלת עצם בלסת; אלו הם הליכים שכיחים מאוד. הם אינם הכרחיים בכל מקרה ומקרה, אך במידה ויש לבצע אותם הם מוסיפים לעלויות.

למה יש הבדל במחירי השתלות שיניים

חלקכם עשויים לפנות אל מרפאת שיניים ולקבל הצעת מחיר, ואחר כך לראות כי מרפאת שיניים אחרת תיתן לכם הצעת מחיר שונה. אך מהי בעצם הסיבה להבדל במחירים בין מרפאות השיניים? הסיבות יכולות להיות שונות, וחשוב להבין מה הסיבה לפני שבוחרים את הזול ביותר.

סוגי השתלים – ישנם יצרנים רבים של שתלים, בארץ ובעולם. חלקם נחשבים לאיכותיים ביותר, אחרים קצת פחות. והדבר בא לידי ביטוי גם בהבדלי מחיר שתלים. אם אתם רואים פערי מחירים, אתם יכולים לבדוק בהצעת המחיר, ולראות האם מציעים לכם שתלים זולים ופחות איכותיים. ולא, לא כדאי לחסוך באיכות.

רופא השיניים – ישנם רופאים חסרי ניסיון וישנם רופאים בעלי ניסיון רב בהליכים אלו. באופן טבעי רופאים בעלי ניסיון עשויים לגבות יותר. אך מנגד ישנם גם רופאים הגובים יותר ללא סיבה מוצדקת, אלא מתוך טעמים של מיתוג.

היקף העבודה במרפאה – מרפאות שיניים המרבות לעשות השתלות שיניים מציעות הרבה עבודה למעבדות השיניים ויצרני השתלים, ולכן ישנו סיכוי כי הן יכולות להשיג שתלים איכותיים במחירים טובים יותר. דבר שיכול לבוא לידי ביטוי בעלויות הטיפול.

מיקום המרפאה – כולנו מכירים את התופעה, ככל שמתרחקים ממרכז תל אביב, כך המחירים יורדים. חלק מזה נובע מעלויות השכירות, וחלק מזה מתוך המיתוג. מהבחינה הזו מרפאת שיניים רחובות מציעה לכם אלטרנטיבה טובה; זה לא כל כך רחוק, וזה הרבה יותר זול.

כמה עולה שתל

מחיר שתלים

באופן כללי, השתלת שן בודדת תעלה לכם כ 5,500 שקלים. ואם מדובר בהשתלת שיניים בכל הפה, אנו משתדלים לשמור על מחיר של 45,000 שקלים.

אך כפי שהסברנו ישנם גורמים שונים העשויים להשפיע על המחיר, ולכן אנו מציעים לכם להגיע קודם כל לפגישת ייעוץ אצלנו במרפאה. כאן נוכל לבדוק את מצב הפה, ולהציע תכנית שיקום הפה הכוללת גם השתלת שיניים.

אנו מבצעים סוגים שונים של השתלות שיניים, תוך כדי שימוש בשתלים איכותיים ושמירה על רמות מחירים סבירות. אתם מוזמנים אלינו, כאן תקבלו ייחס אישי ומענה לכל השאלות.

מרפאת שיניים אמריקן סמייל היא הכתובת שלכם לכל טיפולי השיניים, לרבות יישור שיניים קשתיות שקופות, הרמת סינוס סגורה, טיפול שורש מבנה וכתר.

אמריקן סמייל – כתובת והוראות הגעה

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

מחיר שתלים
תוכן עניינים