יישור שיניים שקוף אינויזליין

דף הבית » יישור שיניים שקוף » יישור שיניים שקוף אינויזליין
יישור שיניים שקוף אינויזליין

יישור שיניים שקוף אינויזליין | שיטת אינויזליין לפני ואחרי | יישור שיניים אינויזליין מחיר

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

יישור שיניים שקוף אינויזליין הוא אחד מטיפולי השיניים המבוקשים ביותר במרפאת השיניים שלנו. טיפולי יישור שיניים הם טיפולים חשובים. בעזרתם ניתן להעניק מענה לבעיות רבות בשיניים והלסת, וזוהי השקעה משתלמת בטווח הארוך. וכמובן אין ערך לביטחון העצמי והתחושה של החופש לחייך בפה מלא.

אצלנו במרפאת השיניים מרבים לערוך טיפולי יישור שיניים בשיטת אינוזיליין. הטיפולים מתאימים לכולם, אך הם זוכים לפופולריות רבה בתור טיפולי יישור שיניים למבוגרים. הסיבה לאטרקטיביות הגדולה של השיטה היא בעיקר העובדה כי זו שיטה דיסקרטית. אך בהחלט ישנם יתרונות נוספים.

שיטה זו נחשבת לאחת המתקדמות ביותר. ולמרות שמדובר בשיטה חדשה, מיליוני אנשים בארץ ובעולם כבר נהנו מיישור שיניים בשיטה זו. ובוודאי תוכלו לראות אינספור תמונות של שיטת אינויזליין לפני ואחרי, בהן ניתן לראות את התוצאות הטיפוליות המעולות.

החיסרון המרכזי של השיטה הוא המחיר הגבוה יותר בהשוואה לשיטות אחרות; על כך נדבר בהמשך.

יישור שיניים שקוף אינויזליין

יישור שיניים שקוף אינויזליין

אם נמאס לכם להתבייש בחיוך שלכם, זה הזמן לצאת לדרך. אולי יש לכם עוד ספקות וכל מיני שאלות, אך הדבר הנכון לעשות יהיה לקבוע פגישת ייעוץ. זוהי פגישה ללא התחייבות, בה נוכל להתרשם מבעיות השיניים ומצב בריאות החניכיים שלכם.

אנו ממליצים לכם לנצל את הפגישה בכדי לשאול כל שאלה המטרידה אתכם, ומצידנו נעשה את הכל על מנת להסביר בסבלנות ולתת לכם את כל התשובות.

הפגישה תאפשר לנו להבין מהם הצרכים הטיפוליים, ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת לעלות הטיפול. חשוב לנו גם לראות את בריאות החניכיים. במידה וישנן בעיות, יש לטפל בהן לפני שמתקדמים. כמו כן יש צורך בניקוי שיניים אצל השיננית.

במידה והחלטתם שאתם מעוניינים בטיפול יישור שיניים שקוף, יש להתחיל מסדרת צילומי הדמיה. אנו נפנה אתכם למכון לצילום שיניים המוסמך מטעם אינויזליין. שם תעברו מספר צילומים המאפשרים לבנות הדמיה ממוחשבת.

זהו אחד השלבים החשובים ביותר בטיפול. המודל הממוחשב מאפשר לרופא השיניים לתכנן את טיפול השיניים. ובהתאם לכך מייצרים את הקשתיות ליישור השיניים, וגם יודעים מה יהיה משך הטיפול.

את התכנית אנו שולחים למעבדות חברת אינויזליין בחוץ לארץ. זהו תהליך מהיר יחסית, אך בגלל הצורך במשלוח בינלאומי הוא עשוי לקחת מספר שבועות. חברת אינויזליין תכין עבורכם את הקשתיות השקופות בהתאמה אישית.

כאשר הקשתיות יתקבלו אצלנו במרפאה, אנו נזמן אתכם לפגישה בה נמסור לכם את הקשתיות. בפגישה נבצע את ההכנות הדרושות, ניתן לכם תדרוך מלא לגבי אופן השימוש בקשתיות.

באופן כללי אנו מדגישים כי חשוב לשמור על היגיינת השיניים, ולהימנע מטמפרטורת גבוהות העשויות לעוות את צורת הקשתיות. אך הוראות מדויקות והסברים תקבלו במהלך הפגישה.

משלב זה והלאה עליכם להקפיד על שימוש בקשתיות כל שעות היום, ולהחליף אותן פעם בשבוע באופן עצמאי. אנו לא רוצים להעמיס עליכם ביקורים מיותרים במרפאת השיניים, אך נצטרך לנהל מעקב פעם בכמה שבועות.

לקראת סוף הטיפול נבחן את התוצאות, ובמידה ונראה כי התוצאות לא הושגו במלואן, יתכן כי נחזור שוב על שלבים בטיפול. לכן גם נבקש מכם לשמור את הקשתיות המשומשות.

שיטת אינויזליין לפני ואחרי

שיטת אינויזליין לפני ואחרי

אחד היתרונות של קשתיות שקופות ליישור שיניים זה ההדמיה הממוחשבת. בעזרתה אנו יכולים לדעת כיצד יראו השיניים שלכם עוד לפני שהתחלתם בטיפול.

אבל אין דבר מספק יותר מאשר לראות את התמונה של השיניים שלכם לפני הטיפול ואחרי הטיפול. ואל דאגה, אנחנו שומרים תמונה של השיניים שלכם. סביר להניח כי תוכלו להבחין בתוצאות כבר לאחר 3 חודשי טיפול.

אם אתם מעוניינים בטיפול ויש לכם סקרנות לגבי תמונות של לפני ואחרי, בקשו מרופא השיניים. סביר להניח שיש לנו תמונות במרפאה שנוכל להראות לכם.

יישור שיניים אינויזליין מחיר

יישור שיניים אינויזליין מחיר

ולבסוף השאלה כמה עולה יישור שיניים שקוף. ובכן יישור שיניים אינויזליין מחיר מתחיל ב 11,500 שקלים, ובדרך כלל הטווח העליון הוא 16,000 שקלים.

מכיוון שכל אדם סובל מבעיות שיניים אחרות, משך הטיפול ועלויות הטיפול עשוי להשתנות. אך אין כאן הפתעות, לפני שתתחילו בטיפול תקבלו ייעוץ חינם ובסופו הצעת מחיר מפורטת הכוללת את כל העלויות.

אם תרצו טיפול יותר חסכוני, ישנן אפשרויות אחרות. אך כאשר לוקחים בחשבון את היתרונות של גשר שקוף ליישור שיניים, נראה כי היתרונות מצדיקים את ההוצאה.

זכרו כי יישור שיניים לא רק משפר את המראה, אלא גם מסייע לשמירה על בריאות השיניים. כך שזוהי בהחלט השקעה העשויה לחסוך לכם הוצאות בעתיד.

מרפאת שיניים ברחובות אמריקן היא הכתובת שלכלכל טיפולי השיניים. אנו מבצעים טיפולי שיניים מתקדמים, לרבות השתלת שיניים, הרמת סינוס, טיפולי שורש ועוד.

מרפאת שיניים אמריקן סמייל – הוראות הגעה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

יישור שיניים אינויזליין מחיר
תוכן עניינים