טיפול שורש עלות

דף הבית » טיפולי שורש » טיפול שורש עלות

טיפול שורש עלות נע בטווח של 1000-1750 שקלים, אך כמובן שישנן עלויות נוספות במקרים בהם צריך גם כתר. בהמשך המאמר נדבר על עלות טיפול שורש וכתר על מנת שתוכלו לקבל את התמונה המלאה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אך לפני שנדבר על עלות טיפול שורש, בואו נדבר על הנסיבות שבהן צריך לבצע את הטיפול וכיצד הוא מתבצע.

מה זה טיפול שורש וכיצד הוא מתבצע

עלות טיפול שורש וכתר

טיפול שורש, המכונה גם סתימת שורש, הוא טיפול שיניים שכיח מאוד וחשוב מאוד. המטרה היא לשמור על השיניים ולא להגיע למצב זה. אך במקרים בהם העששת עוברת את השכבות החיצונית של השן, ומגיעה למוך השן – יש צורך לבצע את הטיפול.

ובהזדמנות זו נזכיר כי זוהי ההזדמנות האחרונה להציל את השן. מכאן והאלה זוהי רק השתלת שיניים.

מוך השן הוא הרקמות הפנימיות העמוקות של השן. זהו המקום שבו ישנם כלי דם ועצבים, ולכן כאשר העששת מגיעה לאזור זה מדובר בכאבים חזקים ומציקים מאוד. נציין גם כי זוהי יכולה להיות תוצאה של חבלה.

לא ניתן להתעלם מדלקת במוך השן. לא רק שמדובר בכאבים חזקים, הזיהום יכול להגיע אל העצמות. בעבר הפתרון היה פשוט לעקור את השן. למזלנו היום הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות להעניק פתרון לבעיה.

כיצד מתבצע טיפול שורש

בגלל הכאבים העזים עלינו לעשות את הטיפול באמצעות הרדמה מקומית. יש לאבחן את מצב השן באמצעות צילום רנטגן. כמו כן הצילומים חיוניים על מנת לראות את צורת תעלות השן.

תכלית הטיפול היא ניקוי של תעלות השן. אנו מוציאים מהן את הדלקת, ולמעשה את כל הרקמות החיות. ולאחר ניקוי וחיטוי יסודי, יש לסתום את התעלות. זה חשוב מאוד על מנת שלא יחדרו לשם חיידקים ויגרמו לזיהומים. במידה וזה יקרה הפירוש הוא כישלון טיפול השורש, וצורך בטיפול שורש חוזר.

ההגעה לשורש השן מחייבת קדיחה משמעותית בשן, ולמעשה לאחר הטיפול השן היא איבר מת ולכן חלש יותר. והיא גם צפויה לשנות את צבעה. איננו יכולים להסתפק בסתימה, ולכן עלינו להרכיב על השן כתר.

מטרת הכתר היא להעניק חזות חיצונית וגם חוזק לשן. בדרך כלל יש גם צורך במבנה המחזיק את הכתר ונותן לשן חוזק. אך ישנם מקרים בהם ניתן להסתפק בהשחזת השן.

ישנם סוגים שונים של כתרים, כמו למשל כתרי חרסינה וכתרי זירקוניה, ואלו הם הדברים המשפיעים על עלות טיפול שורש וכתר.

בדרך כלל הטיפול נעשה בשני מפגשים. המפגש הראשון הוא ניקוי וחסימת השורשים, ולאחר מכן התקנת כתר זמני. הכתר הקבוע מיוצר במעבדה, ולכן בדרך כלל חולפות כשבועיים עד להתקנתו.

טיפול שורש הוא דבר מורכב, ולעתים יש צורך ברופא שיניים מומחה לטיפולי שורש (רפואה אנדודונטית). לא פשוט לנקות את תעלות השן, ויש צורך בציוד מיוחד שאינו זמין לכל רופא שיניים.

טיפול שורש עלות

טיפול שורש עלות

המורכבות של טיפול שורש היא אחת הסיבות למחיר הגבוה. זו סתימה שונה מסתימה רגילה. היא דורשת זמן ממושך יותר, ולמעשה יותר מפגישה אחת. ויש צורך בציוד מיוחד, כך שבאופן טבעי היא עולה יותר.

בנוסף, ישנו עלויות גבוהות של המבנה והכתר, זאת לצד עלויות הטיפול.

מרפאת אמריקן סמייל ברחובות מבצעת טיפולי שורש ברמה גבוהה, תוך כדי שמירה על רמת מחירים הוגנת. ולכן גם חשוב לנו להסביר מהם השיקולים המשפיעים על עלות טיפול שורש.

עלות טיפול שורש

מספר תעלות השן – המטרה המרכזית של הטיפול היא לנקות את הזיהום מתוך תעלות השן. מבנה התעלות ומספרן משתנה משן לשן וממטופל למטופל, וזהו אחד השיקולים. ככל שיש לנקות יותר תעלות, כך עלות הטיפול תהיה גבוהה יותר.

מיקום השן – גם מיקום השן תופס מיקום מרכזי בתמחור הטיפול. ניקוי התעלות הוא תמיד דבר קשה מכיוון שקשה לגשת אליהן. וכאשר מדובר בשיניים הנמצאות עמוק בפה, כמו השיניים הטוחנות, הטיפול עלול להיות מורכב יותר ולכן גם יקר יותר. השיניים הקדמיות קלות יותר לטיפול, וגם יש בהן פחות תעלות.

אלו הם גורמים המשפיעים על מורכבות הטיפול ולכן לעתים באים לידי ביטוי במחיר. אך באופן כללי אנו משתדלים לשמור על רמת מחירים קבועה.

שימו לב כי ישנם מקרים בהם נדרש לבצע חידוש טיפול שורש, דבר שצפוי להיות יקר יותר.

עלות טיפול שורש וכתר

עלות טיפול שורש

ברוב המקרים לאחר טיפול השורש עלינו להתקין כתר. כתר לשיניים מיוצר במעבדה, ויש לו עלויות גבוהות שאינן בשליטתו של רופא השיניים. ישנם גם סוגים שונים של כתרים, חלקם זולים יותר וחלקם יקרים יותר.
אם מדובר בכתרים בשיניים קדמיות, מקובל להשתמש בכתרים מזירקוניה שהם יקרים יותר. אך יש להם נראות טובה ועמידות רבת שנים. כך שנראה שזוהי ההשקעה המשתלמת.

עלות טיפול שורש וכתר היא כ 4200 שקלים.

מרפאת אמריקן סמייל רחובות מציעה לכם מגוון טיפולי שיניים מתקדמים, לרבות עקירה כירורגית, פלטות שקופות ליישור שיניים והשתלות שיניים.

רופא שיניים ברחובות – הוראות הגעה ופרטי יצירת קשר תוכלו למצוא בקישור זה

 

טיפול שורש עלות | עלות טיפול שורש | עלות טיפול שורש וכתר

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

עלות טיפול שורש
תוכן עניינים