השתלת שיניים קדמיות

דף הבית » השתלות שיניים » השתלת שיניים קדמיות

השתלת שיניים קדמיות ניתן לבצע בשיטות השתלה שונות. ההשתלה מעניקה מענה לאחת הבעיות האסתטיות המביכות ביותר, מחסור בשיניים קדמיות, וכמובן מאפשרת תפקוד תקין של השיניים והלסת. לעתים יש צורך בהשתלת שן קדמית בודדת, ולעתים מענה למספר שיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אז מה צריך לדעת על שתלים בשיניים קדמיות? השתלת שן קדמית מחיר – האם המחיר שונה משתלים דנטליים אחרים?

השתלת שיניים קדמיות

השתלת שיניים קדמיות

רפואת השיניים הולכת ומתפתחת ומביאה לנו טיפולים מהפכנים, מטיפולי יישור שיניים ועד השתלות שיניים. שתלים דנטליים חוללו מהפכה של ממש בתחום רפואת השיניים וברווחתו ובריאותו של המטופל. בעבר עשינו כל מאמץ להציל את השן, אך לאחר ששן נשרה או נאלצנו לעקור בעקבות מצבה, לא היה פתרון מלבד שיניים תותבות המורכבות בתור התקן חיצוני. השיניים התותבות אמנם העניקו מענה מסוים לבעיה, אך בפועל הם לא מנעו את השינויים המתרחשים בעצם הלסת. כמו כן הם לא אפשרו לנו לתת מענה נקודתי. למשל מי שאיבד שתי שיניים קדמיות, לא יכל להרכיב שיניים תותבות.
שתלים דנטליים הביאו מהפכה של ממש. הם יכולים לתת מענה נקודתי של השתלת שן קדמית, וגם מענה כללי לבעיה של חוסר שיניים.
שתלים דנטליים הם סוג של בורג טיטניום המוחדר לעצם הלסת ועליו מורכב כתר או גשר המעניק מראה של שיניים טבעיות וגם תפקוד של שיניים טבעיות.

השתלת שן קדמית מחיר

שתלים בשיניים קדמיות

איבוד שיניים קדמיות יכול להיות תוצאה של סיבות שונות. אלו יכולות להיות בעיות של זיהום וריקבון בשיניים או מחלות חניכיים, וגם תוצאות של חבלות. אפשר להגיד את אותם הדברים על כל השיניים, אך במקרה של שיניים קדמיות הן יותר חשופות לחבלות חיצוניות. פגיעה בשיניים הקדמיות לוקחת מכם את החיוך ואת הביטחון העצמי. באמצעות השתלת שיניים קדמיות ניתן להחזיר לכם את החיוך.

מבחינת סוג השתלים, כאשר מדברים על שתלים בשיניים קדמיות נעשה שימוש באותו סוג של שתלים ובכפוף לאותן המגבלות הקיימות בכל סוג אחר של השתלת שיניים. עובי העצם הוא אחד השיקולים המרכזיים, אך יש גם לבחון את מצב הבריאות באופן כללי. מחלות מסוימות עלולות להיות מגבלה. אך מצד שני ישנן שיטות שונות המאפשרות להעניק פתרון לבעיות שונות, כמו למשל שימוש בשתלים בזאליים או השתלת עצם בלסת.

השתלת שן קדמית

השתלת שן קדמית

אמנם השתלת שן קדמית אינה שונה מהשתלות שיניים אחרות. אך כאשר מדובר על השתלת שיניים קדמיות עלינו לקחת בחשבון שיש להן השפעה מכרעת על החיוך שלכם, דבר שלא ניתן להגיד על שיניים אחוריות בפה. לכן ישנו צורך לתת מענה מיידי והקפדה על אסתטיקה מושלמת.
כידוע בין החדרת השתל ועד לקיבוע השן התותבת נדרש פרק זמן לקליטת השתל. ואם מדובר על תהליך שבו נדרשת השתלת עצם, פרק הזמן הוא ארוך יותר. בוודאי שלא תרצו להסתובב חודשים רבים ללא שן קדמית. מסיבה זה שתלים בשיניים קדמיות יכולים להתבצע באמצעות השתלת שיניים בהעמסה מיידית וכתר זמני על השתל.
לא כל מקרה מתאים להעמסה מיידית, לכן כאשר ישנה בעיה של עצם משתמשים בתותב הנקרא פליפר המעניק פתרון ביניים בתקופת השיקום.

בסוף התהליך מורכב על השן כתר והוא למעשה החלק החיצוני של השן. ישנם סוגים שונים של כתרים וכיום מקובל מאוד להשתמש בכתר זירקוניה המעניק חוזק, עמידות ואסתטיות.

שתלים בשיניים קדמיות

השתלת שן קדמית מחיר

השתלת שן קדמית מחיר הוא כ 6500 ש“ח. אך יחד עם זאת אנו מדגישים כי חשוב לפנות אל מרפאת שיניים ברחובות ושם להיבדק על ידי רופא השיניים המבצע את ההליך. יש לאבחן את מצב השיניים ולראות האם יש צורך בהשתלת עצם או באיזה סוג של שיטת השתלה מדובר.

אתם מוזמנים לעשות זאת במרפאת אמריקן סמייל בראשותו של דוקטור יואל גבריאל. כאן תוכלו לקבל פתרונות מלאים של שיקום הפה. אנו מבצעים את כל טיפול רפואת השיניים ורפואת שיניים אסתטית. כאן מבצעים שתלים דנטליים, יישור שיניים גשר שקוף, הלבנת שיניים ועוד מבחר טיפולים.

אנו מעניקים פתרונות של יישור שיניים למבוגרים וכל סוגי השתלות השיניים. גם כאשר מצב השיניים שלכם מוזנח ואתם סובלים מבעיות עששת ומחסור בשיניים, אנו נבנה עבורכם תכנית טיפולים מקיפה המבוססת על פתרון אישי. כאן תוכלו לקבל השתלת שיניים בהרדמה מלאה או טיפולי שיניים בטשטוש. הוראות הגעה לוויז בקישור זה .

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

שתלים בשיניים קדמיות
תוכן עניינים