השתלת שיניים בלייזר

דף הבית » השתלות שיניים » השתלת שיניים בלייזר

השתלת שיניים בלייזר היא אחת משיטות השתלת השיניים המתקדמות שעומדות לרשותנו היום ויש לה יתרונות. במאמר זה נסביר על השימוש בלייזר וכמובן גם מה שתרצו לדעת על השתלת שיניים בלייזר מחיר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אנשים הסובלים מאבדן שיניים משלמים על כך מחיר כפול. מצד אחד המחסור בשיניים פוגע להם במראה והם פשוט מתביישים לחייך. זוהי פגיעה חמורה בביטחון העצמי. אך מצד שני יש לכך גם השלכות נוספות. אבדן השיניים מביא לספיגת עצם הלסת. דבר המביא איתו שינוי במבנה הפנים וגם תזוזה של השיניים. ולכן חשוב מאוד לטפל בבעיה. למזלנו כיום ישנן מבחר שיטות לביצוע השתלת שיניים, כולל מתן מענה של השתלות שיניים למחוסרי עצם. השימוש בלייזר רק משפר את הדיוק של אותן הפרוצדורות ומפחית תופעות לוואי וסיבוכים.

אצלנו במרפאה תוכלו לעבור מבחר טיפולי רפואת שיניים אסתטית, הכוללים בין היתר גם טיפולי יישור שיניים שקוף, ציפוי שיניים ועוד טיפולים מתקדמים.

השתלת שיניים בלייזר

השתלת שיניים בלייזר

הלייזר משמש אותנו היום בתחומים רפואיים שונים, ביניהם גם רפואת השיניים. השתלת שיניים היא הליך כירורגי, וכיום הלייזר הוא כלי עזר מעולה לצורך ביצוע הליכים כירורגיים. הוא מקל על התהליך וגם מאיץ את תהליכי הריפוי. הוא יכול לשמש אותנו לא רק לצורך השתלות דנטליות, אלא גם בתהליכים נלווים של השתלת עצם והשתלות חניכיים.

השתלת שיניים בלייזר מאפשרת לנו לבצע שתלים ללא חיתוכים ותפרים. במקום סכין המנתחים אנו עושים חיתוך לייזר קטן ומינימלי. גם הקידוח עצמו נעשה באמצעות אנרגיית הלייזר. כך אנו חוסכים הליך מורכב של פתיחת החניכיים. זה מאפשר לנו לשמור על סביבת עבודה סטרילית, להגדיל את סיכויי ההצלחה, למנוע כאבים לאחר הטיפול ולחזור לשגרה במהירות. יש לציין כי לא כל מטופל מתאים לטיפול בלייזר. יש להיבדק אצל רופא השיניים ולראות מהם הטיפולים האפשריים והאופטימליים.

היתרונות של השתלה בלייזר

השתלת שיניים בלייזר מאפשרת לבצע קצירת חניכיים עבור האזור המושתל בצורה קלה יותר. איננו צריכים סכין מנתחים. אנו יכולים להוריד רקמות בצורה עדינה ומדוייקת מאוד, וכך להביא לריפוי מהיר יותר ללא צורך בתפרים, ללא בעיות של דימומים וכאבים.
ניתן לבצע השתלה של שן מייד לאחר העקירה. באמצעות הלייזר אנו יכולים להסיר כל רקמה דלקתית ולהכין את המקום לצורך ביצוע ההשתלה. זה מאיץ את התהליך כולו וחוסך ביקורים אצל רופא השיניים.
באמצעות הלייזר ניתן לבצע קצירת בלוק עצם עצמית. בשיטה רגילה אנו עושים זאת עם דיסק, דבר הגורם להתחממות ופגיעה היקפית הדורשת החלמה ממושכת יותר. באמצעות לייזר ניתן לבצע עבודה מדויקת ללא פגיעה בכלי דם ועצבים הנמצאים באזור.
לייזר גם מסייע בביצוע ניתוחי הרמת סינוס. בעזרת הדיוק של הלייזר ניתן לבצע את הניתוח עם פחות סיכון של קריעת רירית הסינוס וקריעת כלי דם.
אלו הן רק כמה דוגמאות ליכולות והיתרונות של השתלת שיניים בלייזר.

השתלת שיניים בלייזר מחיר

בהערכה גסה השתלת שיניים בלייזר מחיר היא כ 5500 ש“ח. אך השתלת שיניים היא דבר מורכב ולא תמיד מתבצעת באותו האופן. לכן אין תחליף לייעוץ אישי אצל רופא השיניים.
כל מטופל סובל מבעיות שיניים אחרות, ומצב שונה של עצם הלסת. לכן חשוב לבדוק מהן הבעיות ומהם הטיפולים הדרושים, בהתאם לכך תקבע עבורכם תכנית טיפול מתאימה, וכך תדעו מהן העלויות הכוללות של הטיפול.

השתלת שיניים בלייזר מחיר

מרפאת אמריקן סמייל ברחובות

סובלים ממחסור בשיניים? יתכן כי השתלת שיניים בלייזר היא הפתרון עבורכם. אתם מוזמנים אלינו לבדיקה וייעוץ במרפאה. כאן נבדוק את כל בעיות השיניים ומצב הפה והלסת ונבחן את שיטת הטיפול המתאימה. גם אם אינכם מתאימים לצורך טיפולים באמצעות לייזר, אנו עדיין משתמשים בשיטות שונות ויכולים לתת מענה אישי לכם מטופל.

בנוסף לטיפולי השתלות שיניים, אצלו במרפאה תוכלו לקבל עוד מבחר טיפולים שיניים וטיפולי רפואת שיניים אסתטית ושיקום הפה. אצלנו ניתן לקבל טיפולי יישור שיניים למבוגרים, הלבנת שיניים, ציפוי חרסינה לשיניים ועוד מבחר פתרונות.

המטרה שלנו היא תמיד להימנע מטיפולי השתלת שיניים. אנו רוצים להציל את השן, ולכן אנו שמים את הדגש על שיקום הפה. אך מצד שני יש לנו מבחר פתרונות גם עבור המקרים בהם לא ניתן להציל את השן.

מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל – מרפאתנו נמצאת ברחוב יהודה גורודיסקי 3 רחובות, הוראות הגעה ניתן למצוא בקישור זה.

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

השתלת שיניים בלייזר מחיר
תוכן עניינים