השתלת שיניים בהרדמה מלאה

דף הבית » השתלות שיניים » השתלת שיניים בהרדמה מלאה

השתלת שיניים בהרדמה מלאה יכולה לתת מענה לאלו הנדרשים לטיפולי שיניים ממושכים ואלו הסובלים מחרדות מטיפולי שיניים. כך היא מעניקה לכם השתלת שיניים ללא כאבים וללא חרדות. הרופא יכול לטפל בשיניים ולבצע את ההשתלות ללא הפרעה, בסבלנות ובזהירות ואתם זוכים בטיפול איכותי.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

השתלות שיניים

כאשר סובלים ממחסור בשיניים כדאי לטפל בבעיה בהקדם. כיום קיימות מספר שיטות לביצוע השתלות שיניים ובעזרתן ניתן לתת מענה לבעיות רפואיות הקשורות לתפקוד השיניים והפה, וכמובן גם לבעיות האסתטיות הקשורות למחסור בשיניים.

חוסר בשיניים יכול להיות תוצאה של אי שמירה על היגhינת השיניים והזנחה ממושכת. הוא יכול להיות תוצאה של טראומה, כמו למשל תאונת ספורט או תאונת דרכים. ואבדן שיניים יכול להיות גם תוצאה של מחלות שונות, כמו מחלת הסכרת.

רפואת השיניים התפתחה מאוד וקיימות שיטות שונות לצורך ביצוע השתלת שיניים, כולל שיטות השתלת שיניים למחוסרי עצם באמצעות שתלים בזאליים, או הליכי השתלת עצם מקדימים. כל מטופל מביא איתו בעיות אחרות, ויש צורך באבחון אישי על מנת לקבוע מהו הטיפול המתאים.

השתלת שיניים בהרדמה מלאה

השתלת שיניים בהרדמה מלאה

ישנם מטופלים רבים הסובלים מחרדה דנטלית. אין צורך להתבייש להגיד זאת, התופעה שכיחה. ובאופן טבעי מי שסובל מחרדת רופא שיניים, חושש עוד יותר כאשר מדובר בטיפולים מורכבים וארוכים. לצערנו הרב אלו הסובלים מחרדות שכאלו הם בדרך כלל אלו אשר הכי נזקקים לטיפולים משמעותיים. החרדה מטיפולי השיניים גורמת להם להזניח את הטיפול בבעיות השיניים, עד שהן הופכות לבעיות חמורות ובסופו של דבר מתעורר הצורך בשתלים דנטליים. האפשרות לקבל את הטיפול בהרדמה מלאה יכולה לסייע למטופל לעבור את ההליך בנחת.
ועם או בלי חרדות מטיפולי שיניים, השתלות שיניים הן הליך ממושך הדורש זמן רב בו צריך להחזיק את הפה פתוח. הדבר הוא מאמץ לא קטן, ולכן עבור טיפולים מורכבים אין מנוס מאשר שימוש בהרדמה מלאה. כך ניתן ליהנות מהליך השתלת שיניים ללא כאבים וללא מאמץ מיותר.

באמצעות טיפולים בהרדמה מלאה ניתן גם לרכז את מספר טיפולים ליום אחד, דבר שבהחלט מספק יותר נחת למטופל ומאפשר להאיץ טיפולים ולחסוך במספר הביקורים אצל רופא השיניים. כך ניתן לבצע השתלות שיניים ביום אחד.

השתלת שיניים ללא כאבים

השתלת שיניים ללא כאבים

אנו חייבים לציין כי כך הליך השתלת שיניים מתבצע עם הרדמה, בין אם זו הרדמה מקומית או השתלת שיניים בהרדמה מלאה. כך שכאבים לא יהיו. אבל למרות שאין כאבים מדובר בתחושת אי נוחות ולכן רבים יעדיפו את ההרדמה המלאה.

לא כולם מתאימים לצורך טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. הרדמה היא בפני עצמה הליך שיש בו סיכון. על פי התוויות משרד הבריאות ניתן לבצע את ההליך רק לאנשים בריאים ללא בעיות רפואיות, או אנשים עם בעיות רפואיות קלות שאינן מפריעות בחיי היום יום. אם יש לכם ספק, יש לבדוק את העניין מול הרופא המטפל.

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה חייבים להתבצע לפי כל הנחיות משרד הבריאות. הדבר דורש ציוד מתאים ונוכחות רופא מרדים במהלך ההליך, כלומר לא רופא השיניים אחראי על ההרדמה. יש לוודא כי מצבו הרפואי של המטופל מאפשר לבצע הרדמה ויש לנטר את מצבו לכל אורך הטיפול.
קיימת גם אפשרות לבצע טיפולי שיניים בטשטוש. זוהי אינה הרדמה מלאה, אך זהו טשטוש המקל על הטיפול ויש בו פחות סיכונים.

השתלת שיניים בהרדמה מלאה מחירים

טיפול שיניים בהרדמה מלאה דורש גם רופא מרדים, ולכן הוא עשוי להיות יקר יותר. אך בעצם ריכוז כל הטיפולים לפגישה אחת אתם חוסכים בזמן ובנסיעות, דבר בעל ערך בפני עצמו. השתלת שיניים בהרדמה מלאה מחירים הם כ 45,000 ש“ח. אך זוהי הערכה גסה, כל מטופל נזקק לטיפול מעט שונה. לכן תמיד חשוב לבוא לפגישת ייעוץ על מנת לראות מהם ההליכים הנדרשים ומה ניתן לעשות בפגישה אחת.

אנו מזמינים אתכם אלינו למרפאה לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, כאן נוכל לדון באפשרויות הטיפול המתאימות עבורכם.

השתלת שיניים בהרדמה מלאה מחירים

רופא שיניים ברחובות

דוקטור יואל גבריאל, רופא שיניים ברחובות, מעניק במרפאת אמריקן סמייל מבחר טיפולי שיניים ושיקום הפה. אנו שמים דגש על יחס אישי ופתרון יסודי לכל בעיות השיניים. אנו מבצעים מגוון סוגים של טיפולי שיניים מתקדמים ויכולים לקבוע לכל אחד תכנית טיפולים אישית. כאן ניתן לקבל גם טיפולי יישור שיניים ומבחר טיפולי רפואת שיניים אסתטית. הוראות הגעה למרפאה תוכלו למצוא בקישור זה .

השתלת שיניים בהרדמה מלאה מחירים

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

השתלת שיניים בהרדמה מלאה מחירים
תוכן עניינים