השתלת עצם לאחר עקירה

דף הבית » עקירה כירורגית » השתלת עצם לאחר עקירה

השתלת עצם לאחר עקירה היא אחד הפתרונות שניתן לבצע לצורך מניעת התדלדלות עצם הלסת לאחר עקירת שיניים. במאמר זה נדבר על הדרכים להתמודד עם הבעיה וגם על הנושא של השתלת עצם לאחר עקירה מחיר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

נושאי בריאות השיניים תמיד מטרידים אותנו וחשוב מאוד לשמור על בריאות השיניים. גם אם הזנחתם עד עכשיו את השיניים וגם אם אתם סובלים מבעיות רבות, אצלנו ניתן לטפל בהכול. אנו מבצעים טיפולי יישור שיניים בשיטות שונות ואת כל טיפולי שיקום הפה. גם אם יש צורך בעקירת שיניים, יש לנו פתרונות של השתלות שיניים המתאימות למצבים שונים.

עקירת שיניים

במקרים בהם ישנו נזק משמעותי לשן ולא ניתן להציל את השן, הפתרון הוא עקירת השן. בתור רופאי שיניים המתעסקים בשיקום הפה אנו תמיד מעדיפים לנסות להציל את השן, אך לא בכל מקרה הדבר אפשרי ולכן יש לבצע עקירה של שן.

אנו נוטים לחשוב על העצם כאיבר קשה ושוכחים שזוהי רקמה חייה ופונקציונלית המגיבה למחסור ומשתנה בהתאם. לאחר עקירה של שן מתחיל תהליך של שינויים בעצם הגורם לספיגת עצם ואבדן עצם במקום העקירה.

השינויים הללו יוצרים שתי בעיות. הבעיה הראשונה היא בעיה אסתטית נקודתית במקום בו בוצעה העקירה ומשתנה נפח השן. אך הבעיה השנייה היא שהשינוי משליך גם כל השיניים הסמוכות. ישנה פגיעה אשר גם גורמת לאחיזתן בלסת להיחלש וגם משנה את מיקומן. וכאשר מתחילים התהליכים של ספיגת העצם, הדבר פוגע באפשרות לבצע השתלת שן במקום זאת שנעקרה.

השתלת עצם לאחר עקירה מחיר

השתלת עצם לאחר עקירה

אחד הפתרונות היא ביצוע של השתלת שיניים  בהעמסה מיידית, אך תמיד זה אפשרי ולכן עלינו לבצע השתלת עצם לאחר עקירה. בשיטה זו אנו משתילים עצם למכתשית שנוצרה באזור העקירה וכך אנו יכולים למנוע את הבעיה של ספיגת העצם.
ישנן טכניקות שונות לביצוע השתלת עצם. אנו יכולים לקחת שבבי עצם מאזור העיקרה או מאזורים אחרים בפה, דבר קצת פחות מקובל מכיוון שהוא דורש ביצוע של חתך כירורגי נוסף ומיותר. קיימות גם אפשרויות נוספות כמו לקיחת עצם מבנק עצם, ממקור של בעל חיים, חומרים מלאכותיים או דנטין טחון.
דנטין טחון נלקח ישירות משן שנעקרה. אנו טוחנים אותה ומשתילים את החומר שנטחן באזור העקירה. פעולה זו תעודד את התחדשות עצם הלסת ותמנע את השינוי ברכס. היא תמנע בעיות בהמשך ותקל עלינו לבצע השתלת שן.

ישנו יתרון ברור לביצוע ההליך מייד לאחר העקירה, מכיוון שהתהליכים הטבעיים של הגוף אינם מחכים. הם מתחילים להתרחש באופן מיידי.

תהליך השתלת עצם לאחר עקירה נחשב להליך פשוט ועם מעט תופעות לוואי. לאחר התהליך של ההשתלה יתכנו כאבים, נפיחויות ושטפי דם באזור ההשתלה. כמו כן אתם עשויים להרגיש את עודפי העצם הנפלטים לחלל הפה בתור תחושה של גרגירים בפה. לאחר ביצוע ההשתלה הרופא תופר את הרקמות הרכות ויש לחזור לאחר 10 ימים לביקורת והסרת התפרים.

במהלך תקופת הטיפול נעשה שימוש בתרופות אנטיביוטיות וחשוב גם לבצע שטיפות פה. תהליך ההחלמה נמשך מספר חודשים ובהם יש להימנע ממגע עם האזור, גם לא עם הלשון. יש להיות זהירים בעת ציחצוח השיניים ולהשתמש במברשת שיניים בעלת סיבים רכים.

שתל דנטלי לאחר עקירה

ניתן להחדיר שתל דנטלי מייד לאחר העקירה. אך גם במקרה זה בדרך כלל הוא מלווה עם השתלת עצם על מנת למלא את המרווח שנוצר בין קירות המכתשית לבין השתל. היתרון הוא שכך אנו יכולים לקצר את הטיפול ולא לחכות עד לקליטת העצם. זהו חוסך בזמן וזה חוסך בפרוצדורות כירורגיות.
לא תמיד ניתן לבצע השתלת שיניים מייד לאחר העקירה, את זה יבדוק רופא שיניים. אם העקירה בוצעה בצורה עדינה ומקצועית, גדולים הסיכויים שזה יהיה אפשרי. חשוב לבצע את העקירה תוך כדי מזעור הפגיעה בעצם והימנעות מבזבוז רקמות עצם במהלך העקירה.

השתלת עצם לאחר עקירה

השתלת עצם לאחר עקירה מחיר

השתלת עצם לאחר עקירה מחיר הוא כ 2500 ש“ח. אך מוטב לפנות אל רופא השיניים על מנת להבין מהן הפרוצדורות שיבוצעו ומהן העלויות המלאות הכוללות את כל השלבים של הטיפול – כלומר עלות עקירת השן ועלות ביצוע השתלים הדנטליים.

זקוקים לעקירת שיניים או שתלים דנטליים? אתם מוזמנים למרפאת אמריקן סמייל ברחובות. המרפאה בראשותו של דוקטור יואל גבריאל היא המקום בו תוכלו לקבל את כל טיפולי השיניים ושיקום הפה באווירה נעימה ותוך כדי דגש על טיפול מקצועי. כאן נוכל להעניק לכם מבחר טיפולי שיקום הפה ולטפל בכל הבעיות הבריאותיות והאסתטיות של השיניים.

אצלנו במרפאה תוכלו לעבור מבחר טיפולי שיניים הכוללים השתלות דנטליות, טיפולי יישור שיניים בשיטות שונות ועוד מבחר טיפולים. אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ ללא התחייבות. כאן מבצעים יישור שיניים שקוף ופתרונות אישיים לכל מטופל. פרטי הגעה תוכלו למצוא בקישור זה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

השתלת עצם לאחר עקירה
תוכן עניינים