הרמת סינוס החלמה

דף הבית » טיפולים » הרמת סינוס החלמה

לפני שנדבר על הרמת סינוס החלמה, וכל השאלות שיש לגבי הרמת סינוס תופעות לוואי או כאבי ראש אחרי הרמת סינוס, נדבר קודם על ההליך עצמו.
ניתוח הרמת סינוס הוא הליך אשר עשוי להידרש בתור תנאי מקדים להשתלות שיניים. לא כל מקרה של השתלת שיניים דורש ניתוח הרמת סינוס. הוא רלוונטי רק למקרים של שתלים דנטליים בצד האחורי של הלסת העליונה, כלומר האזור הסמוך לסינוס. שנית, לא כל מקרה של השתלת שיניים באזור זה דורש הרמת סינוס. ולבסוף ניתן להגיד כי לא כל ניתוחי הרמת הסינוס זהים. ישנה הרמת סינוס סגורה והרמת סינוס פתוחה, כאשר הרמת סינוס סגורה נחשבת להליך פשוט יותר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

הסיבה שלפעמים צריך לבצע הרמת סינוס היא כאשר ישנו חשש כי השתלים הדנטליים המוחדרים לעצם, יגיעו לאזור הסינוס. זה עשוי להתרחש כאשר העצם דקה מידי. חדירה לסינוס תגרום לזיהומים חמורים ובעיות שונות, ולכן יש להימנע מכך. וזוהי הסיבה מדוע בטרם ביצוע השתלות שיניים יש לבצע אבחון באמצעות בדיקת CT.

למעשה הרמת סינוס היא סוג של השתלת עצם. אם בדיקות הסיטי מראות כי העצם דקה מידי, רופא השיניים ישקול ביצוע הרמת סינוס. זהו הליך בו מעבים את העצם, על חשבון חלל הסינוס. ברמת העיקרון שיטות העבודה דומות לכל יתר שיטות עיבוי העצם. זהו הליך המבוסס על החדרת תחליף עצם או עצם טחונה, המעורר תהליכי בנייה של עצם.

זהו כמובן הסבר על רגל אחת, ולא ניכנס לעומק ההבדלים בין הרמת סינוס פתוחה לסגורה. על כך תדונו כבר עם רופא השיניים, בהתאם לצרכים הרפואיים שלכם.

כאבי ראש אחרי הרמת סינוס

הרמת סינוס החלמה

לפני שנרד לפרטים, אנו מזכירים לכם כי זהו מידע כללי בלבד. את המידע לגבי הרמת סינוס החלמה, וההוראות כיצד להתנהג לאחר הטיפול תקבלו מהרופא המטפל בלבד. אם אתם מתמודדים כרגע עם בעיה או חשש כלשהו, לאחר שכבר עברתם ניתוח הרמת סינוס – פנו לייעוץ רפואי !
הרמת סינוס החלפה מושפעת בין היתר מסוג ההליך שעברתם. ברמת העיקרון הרמת סינוס סגורה היא בעלת זמן החלמה מהיר, ואילו הרמת סינוס פתוחה דורשת יותר זמן ויותר אמצעי זהירות.

הרמת סינוס סגורה היא הליך כירורגי מאוד נקודתי וקטן (אך אין לזלזל בו), ולכן אין צורך בהחלמה ארוכה. אתם עשויים לחוות אי נוחות ואף כאבים, אך בדרך כלל זה מסתכם בזה. ניתן להשתמש במשככי כאבים, ובדרך כלל מקבלים גם טיפול אנטיביוטי למניעת סיבוכים דלקתיים.

כל מטופל עשוי לקבל טיפול קצת שונה, ובמסגרת זאת ישנם מטופלים שיתבקשו להשתמש גם בטיפות אף לצורך מניעת עומס על הסינוסים. הרופא המטפל יבדוק גם לגבי תרופות בהם אתם עושים שימוש, יתכן כי תצטרכו לקחת הפוגה משימוש בתרופות מסוימות.

כמובן שיש צורך באמצעי זהירות רגילים כמו הימנעות מאוכל קשה מידי, והימנעות מלעיסה בצד הלסת שעבר טיפול. בהנחה שהכול תקין, אין צורך בהתערבות רפואית.

ולעומת זאת ישנם כאלו העוברים הרמת סינוס פתוחה. בטיפול זה נדרש זמן החלמה ארוך יותר. בטיפולים אלו נעשה שימוש בתפרים, ולכן יש צורך בהסרת התפרים לאחר מספר ימים (אלא אם כן השתמשו בתפרים מתכלים). וכמובן שנדרשת ביקורת של הרופא המטפל.

הרמת סינוס תופעות לוואי

הרמת סינוס תופעות לוואי

נפיחות מקומית וכאבים הם חלק מתופעות הלוואי השכיחות, והם עשויים להימשך עד 10 ימים. רופא השיניים ייתן לכם מרשם למשככי כאבים, וידריך אתכם כיצד לעשות קומפרסים קרים. יתכנו גם דימומים ביומיים הראשונים.

עליכם להיות ערניים לכל תופעה חריגה. בעת הרמת סינוס תופעות לוואי שאינן רצויות הן דימום שנמשך גם מעבר ליומיים הראשונים, זיהום וסימנים של חום גבוה.

אם משהו נראה לכם חריג, התייעצו עם רופא השיניים.

כאבי ראש אחרי הרמת סינוס

כאבי ראש אחרי הרמת סינוס הם דבר שכיח. ההליך הכירורגי גורם לבצקת, והיא מפעילה לחץ העשוי לגרום לכאב ראש. אך חשוב לנטר את הבעיה, ולהתייעץ עם רופא השיניים. כאבי ראש אחרי הרמת סינוס יכולים להיות גם תוצאה של דלקת בסינוסים (סינוסיטיס), דבר הדורש טיפול רפואי.
זכרו כי מידע זה הוא רק לצורך ידע כללי. בכלל לא בטוח שאתם זקוקים להרמת סינוס. ואם כן או לא, הרמת סינוס היא רק ההתחלה, אחריה תתבצע השתלת השיניים. לכן אין טעם לעסוק בספקולציות, מידע אמין ניתן לקבל רק אצל רופא השיניים.
קבעו תור לייעוץ. תנו לרופא השיניים לערוך את הבדיקות המתאימות, ולקבוע עבורכם תכנית טיפול. כל אדם זקוק לפתרון אחר, ורופא השיניים יסביר לפרטי פרטים לגבי ההליך המתאים עבורכם.

הרמת סינוס החלמה

מרפאת שיניים אמריקן סמייל

זקוקים להשתלות שיניים או כל טיפול אחר? מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל היא המקום עבור טיפולי השיניים לכל המשפחה. כאן במרפאתו של דוקטור יואל גבריאל תוכלו ליהנות מכל סוגי הטיפולים. מטיפולים מונעים ומשמרים, ועד מענה לבעיות של שתלים דנטליים או יישור שיניים שקוף.

מרפאת שיניים ברחובות – אמריקן סמייל. מפת הגעה ושעות פתיחה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

הרמת סינוס החלמה
תוכן עניינים