רופא פה ולסת 

דף הבית » טיפולים » רופא פה ולסת 

רופא פה ולסת (או כירורג פה ולסת) הוא אינו רופא שיניים רגיל. זהו רופא שיניים אשר עבר התמחות בתחום כירורגיית פה ולסת. תחום זה נמצא בחזית רפואת השיניים, ונוגע אל הטיפולים המורכבים ביותר ברפואת הפה והלסת. למעשה אלו הם טיפולים שהם מעבר לתחומי רפואת השיניים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

רופא פה ולסת רחובות מעניק טיפול למגוון מחלות הקשורות לחלל הפה, לרבות פגמים במבנה הלסת, בעיות בשרירי הלסת, גידולים, כיבים כרוניים, נפגעי טרואמה, עקירה כירורגית ועוד. ובהקשר של רפואת השיניים, מומחה כירורגיית פה ולסת הוא הרופא המתאים ביותר לביצוע טיפולי השתלת עצם וגם השתלת שיניים; בעיקר כאשר מדובר בטיפולים מורכבים ו/או מטופלים בעלי מחלות רקע.

רופא פה ולסת

רופא פה ולסת

אז תכלס השאלה היא מה עושה רופא פה ולסת רחובות? ובכן, להלן 4 תחומי עיסוק עיקריים של מומחים לכירורגיית פה ולסת.

  1. השתלות שיניים – שתלים דנטליים הם דבר שכיח בימינו. בעזרתם ניתן להחזיר את החיוך ואת היכולת ללעוס. טיפולים אלו שכיחים ומבוקשים מאוד, והתוצאות מעולות. בזכות ההתקדמות הטכנולוגיות ישנם אחוזי הצלחה גבוהים ואינספור סיפורי הצלחה, לרבות מקרים של השתלת שיניים לחולי סכרת. כירורג פה ולסת מחזיק בכל הידע, הכישורים והניסיון לבצע השתלות שיניים.
  2. הליכים כירורגיים בפה – ישנם מקרים בהם יש צורך בהליכים כירורגיים מורכבים בחלל הפה. לדוגמה עקירת שיני בינה כלואות עלולה להיות מאתגרת מאוד. זה לא דבר שכל רופא שיניים יכול לעשות, ולכן יש צורך במומחה לפה ולסת. אך ישנם הליכים כירורגיים נוספים, כמו ניקוז אבצס או טיפול בזיהומי עצם.
  3. טיפול במחלות עצם ופציעות – דלקות בעצם הלסת, כמו שברים בעצמות הלסת והפנים הם אינם דבר שיכול לטפל בו רופא שיניים, ולכן חייבים רופא פה ולסת. אלו יכולים להיות טיפולים בשברים שנגרמו בעקבות פציעות טראומה, בעיות שנגרמו ממחלות סיסטמיות המשפיעות על מסנה הלסת, מחלות ממאירות ועוד.
  4. תיקון עיוותים – זהו תחום הכירורגיה האורתוגנטית; תחום זה נוגע לתיקון עיוותים בעצמות הלסת או הפנים. עיוותים אלו יכולים להיות מצבים מולדים, או תוצאה של תאונות שונות. זהו לא רק פגם אסתטי, אלא הפרעה לתפקוד הפה והלעיסה.

 רופא פה ולסת רחובות

הפנו אתכם אל רופא פה ולסת? עכשיו השאלה כיצד לבחור את הרופא המתאים? להלן כמה טיפים לבחירת כירורג פה ולסת;

  1. רופא מוסמך – במקרה זה אין חוכמות, זהו חייב להיות רופא שיניים שעבר התמחות בכירורגיית פה ולסת. המשמעות היא שהוא סיים את לימודיו ותקופת ההתמחות, ויש לו את התעודות מטעם משרד הבריאות המאשרות כי הוא רופא מומחה לתחום זה. תמיד תוכלו לבדוק את המרשמים של משרד הבריאות, הם מפורסמים לציבור.
  2. המלצות – אם יש לכם חברים או קרובי משפחה שעברו השתלת שיניים או הליך הדורש מומחה פה ולסת, תוכלו לשאול אותם ולקבל המלצות על רופאי פה ולסת. אפשר גם לחפש המלצות וביקורות באינטרנט, אך זכרו תמיד להיות זהירים לגבי מקורות המידע שלכם.
  3. ותק – הסמכה בתחום היא דבר חשוב והכרחי. ומי שיש לו הסמכה הוא רופא שרכש ניסיון במהלך תקופת ההתמחות. אך ככל שהשנים עוברות יש יותר ניסיון, כך שהוותק משחק תפקיד חשוב.
  4. יחס אישי – כאשר נכנסים להליך רפואי מורכב, היחס האישי חשוב מאוד. אתם בוודאי רוצים רופא שיסביר לכם בסבלנות על ההליכים ויענה על כל  שאלה. רופא שיעניק לכם ביטחון ויפיג את כל החששות.
  5. מחיר – אם למשל הטיפול שאתם מחפשים הוא השתלת שיניים, בוודאי שאתם חושבים על מחיר השתלת שיניים. אין ספק כי מחיר הוא שאלה חשובה, אך אל תתפשרו על האיכות. אם תרצו לחסוך בעלויות, אולי כדאי להתרחק ממרכז תל אביב; למשל רופא פה ולסת רחובות, שאינו משלם שכירות כמו בתל אביב, יגבה פחות כסף.
  6. מיקום – חפשו אחר מרפאה הנמצאת במקום קרוב ונוח עבורכם. אתם עשויים לשקול בהתאם לאזור המגורים שלכם, או בהתאם לאזור העבודה אם נוח לכם לבקר במרפאה לאחר שעות העבודה.

רופא פה ולסת רחובות

מרפאת שיניים אמריקן סמייל

זקוקים לטיפולי שיניים מורכבים? הגעתם אל המקום הנכון – מרפאת שיניים ברחובות אמריקן סמייל. המרפאה בראשותו של דוקטור יואל גבריאל מעניקה את מיטב טיפולי השיניים לכל המשפחה. אנו ידועים בזכות הטכנולוגיות המתקדמות, היחס החם והאישי של כל הצוות והמחירים ההוגנים.

אצלנו תוכלו לקבל מחבר טיפולי שיניים לכל המשפחה, לרבות: תותבות על שתלים, יישור שיניים אינוזיליין, השתלת עצם בפה, עקירת שן בינה כלואה, טיפול במחלות חניכיים, טיפול שורש ועוד.

מרפאת שיניים אמריקן סמייל  -מצאו אותנו בגוגל מפות

רופא פה ולסת |  רופא פה ולסת רחובות

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

רופא פה ולסת רחובות
תוכן עניינים