ציפוי זירקוניה לשיניים

דף הבית » טיפולים » ציפוי זירקוניה לשיניים

ציפוי זירקוניה לשיניים הוא אחד מטיפולי השיניים הפופולריים ביותר בתחום הרפואה האסתטית. טיפול זירקוניה שיניים הוא טיפול הנועד להעניק לשיניים מראה לבן ואסתטי, ויכול גם לענות על פגמים שונים במראה השיניים; כך שבמקרים רבים הוא יכול להיות סוג של תחליף לטיפולים אורתודנטיים.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

במאמר זה נסביר את על מה שצריך לדעת על ציפויי שיניים באמצעות זירקוניה. וכמובן, אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ אישי במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל.

זירוקניה שיניים

חיוך יפה הוא השאיפה של כולנו, וזוהי הסיבה מדוע אנו מקפידים לבקר במרפאת השיניים ולשמור על בריאות הפה.

לאחרונה מגיעים אלינו מטופלים רבים ומציגים בפנינו תמונות של שיניים צחורות ומושלמות, ושואלים אותנו איזה טיפול מעניק לשיניים מראה מושלם שכזה. בדרך כלל מטופל בציפוי שיניים דקיק המודבק על החיצוני של השיניים. ועל זה אנחנו רוצים לדבר הפעם.

באמצעות ציפוי דקיק זה ניתן להעניק לשיניים צבע מושלם, והוא פשוט מכסה את הצבע האמתי של השיניים – זהו לא טיפול הלבנת שיניים, אלא ציפוי על הצבע הטבעי. ומבחינת התוצאות, הוא עולה בכמה וכמה רמות על כל טיפול הלבנת שיניים (וגם מביא יתרונות נוספים).

הציפוי מאפשר גם לעצב את צורת השן, וכך ניתן לתקן פגמים קטנים, כמו למשל שיניים לא סימטריות או רווחים בין השיניים, ולהעניק לפה שלכם מראה חדש.

ציפוי זירקוניה לשיניים, כמו גם חומרים אחרים, דורש הכנה במעבדה. ישנן אפשרויות שונות, ולכל אחת יתרונות וחסרונות, כמו גם מחיר שונה.

הציפוי מיוצר בהתאמה אישית. במעבדת השיניים, ומודבק על ידי רופא השיניים. ולאחר מכן תוכלו ליהנות מחיוך יפה ומרשים בדיוק כפי שראיתם בכל התמונות ברשתות החברתיות.

ציפוי זירקוניה לשיניים

ציפוי זירוקניה או כתר זירקוניה

שאלה שלפעמים שואלים אותנו היא מה ההבדל בין ציפוי זירוקניה לבין כתר זירוקניה. ובכן, מבחינת החומר שבו משתמשים, זהו אותו החומר. אך אופן השימוש והמטרות הן שונות. כתר זירוקניה נועד להביא תחליף לכל כותרת השן, והוא דורשת התקנת מבנה. זהו בדרך כלל מה שאנו עושים לאחר טיפול שורש (טיפול שורש מבנה וכתר).

כתרים מזירוקניה נותנים מענה לשיניים במצב רע מאוד אשר עברו טיפול שורש כתר נותן מענה נקודתי לשן אחת.

ומנגד, ציפוי חרסינה לשיניים נועד אך ורק למטרות אסתטיות. הוא אינו דורש מבנה ואינו מחליף את כל כותרת השן – הוא מודבק לצידה הקדמי של כותרת השן.

מה אפשר להשיג באמצעות ציפוי חרסינה לשיניים?

מלבד המראה הלבן העמוק והיפה, ניתן להשיג עוד כמה מטרות באמצעות זירוקניה שיניים:

  1. סגירת מרווחים בין השיניים – אנשים רבים סובלים ממרווחים בין השיניים, דבר הפוגע באסתטיות של החיוך. חלק פונים אל טיפולי יישור שיניים, דבר הלוקח זמן רב עד לתיקון מראה השיניים. אחרים עושים זאת באמצעות ציפוי השיניים, אשר יכול לעבות את השן ולצמצם את המרווחים.
  2. תיקון גודל וצורה – ישנן רבים שיש להם שיניים בעלות גדלים וצורות שונות הפוגעות באחידות החיוך. באמצעות הציפוי ניתן לתת לכל שן מענה אישי, על מנת שבתמונה הכללית כולן יהיו תואמות אחת לשנייה ויביאו את החיוך שלכם לרמה של שלמות.
  3. תיקון שיניים שבורות – לעתים יש לנו שיניים שנשברו במהלך השנים, אולי אלו שברים קטנים, אך הם פוגעים במראה האסתטי. ציפוי זירקוניה לשיניים הוא הפתרון שיכול להביא את השן לשלמות, תוך כדי אחידות בצבע ותאימות לכל יתר השיניים.

ציפוי זירקוניה לשיניים

ולבסוף נשאלת השאלה כמה עולה ציפוי זירוקניה לשיניים? האמת שאתם צפויים להפתעות חיוביות – זירקוניה היא אחת האפשרויות המשתלמות ביותר לציפוי השיניים. היא גם מביאה חוזק ועמידות, יחדיו עם המראה שאליו אתם משתוקקים, וגם זולה מפתרונות אחרים.

אין צורך לצפות את כל השיניים, ובדרך כלל ציפוי שיניים קדמיות יכול לעלות כ 6000-15,000 שקלים. זוהי השקעה לשנים ארוכות, אשר תעניק לכם חיוך יפה ותמלא אתכם בביטחון.

בכל הקשור לעלויות טיפוליות, תמיד כדאי להגיע אל המרפאה על מנת לעבור אבחון ולקבל ייעוץ אישי. זוהי תהיה הזדמנות לזהות את כל בעיות השיניים, ויתכן כי יש בעיות המחייבות טיפול בטרם ניתן לבצע את הטיפול.

כאן ניתן לקבל ייעוץ אישי, לרבות מידע על אלטרנטיבות טיפוליות ועלויות הטיפולים השונים.

זירוקניה שיניים

מרפאת אמריקן סמייל רחובות

סובלים מבעיות בשיניים או מתעניינים ברפואת שיניים אסתטית – מרפאת השיניים ברחובות, בראשותו של דוקטור יואל גבריאל ערוכה לתת מענה לכל בעיות השיניים. אצלנו במרפאה ניתן לקבל מגוון טיפולי שיקום הפה ופתרונות לכל בעיה.

יש לנו צוות מסור, טכנולוגיות מתקדמות, יחס אישי ורופא מנוסה שהלך אחר החלום ועלה לארץ עם משפחתו מארצות הברית. וכאן בארץ פתח מרפאה מצליחה ומקצועית. בין הטיפולים שאנו מעניקים ניתן להזכיר סתימות שורש, השתלת שן, תותבות על שתלים, יישור שיניים שקוף ועוד.  רוצים לדעת כמה  כמה עולה ציפוי שיניים או יישור שיניים שקוף מחיר? התקשרו עכשיו.

מרפאת אמריקן סמייל בגוגל מפות

ציפוי זירקוניה לשיניים | זירוקניה שיניים

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

זירוקניה שיניים
תוכן עניינים