סד לילה שיניים

דף הבית » טיפולים » סד לילה שיניים

סד לילה שיניים הוא פתרון לבעיה הידועה של חריקת שיניים, כמו גם לבעיות נוספות של כאבים במפרקים הלסת. ישנם גם מקרים בהם משתמשים בו לצורך התמודדות עם נחירות, דבר שלא מבצע כל רופא שיניים. ברוב המקרים סד לילה לפה הוא סד שנועד להתמודד עם בעיית חריקת השיניים הגורמת נזק רב לשיניים. מחיר סד לילה לשיניים הוא כ 999 ש“ח, והוא מיוצר בהתאמה אישית לכל מטופל.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

אמנם ישנם סוגים שונים של סד לשיניים, אך רמת המחירים היא בדרך כלל זהה, למעט מקרים של סד למניעת נחירות.

סד לילה שיניים הוא התקן דנטלי המזכיר פלטה ליישור שיניים. מרכיבים אותו על הלסתות (בדרך כלל על אחת הלסתות), וניתן לשלוף אותו בבוקר. המטרה העיקרית של סד לילה לפה היא לתת מענה לבעיית הברוקסיזם (חריקת שיניים). רוב האוכלוסייה סובלת מבעיה זו, למרות כי לעתים אנשים אינם מודעים לבעיה. חריקת שיניים גורמת לשחיקה מואצת של השן, ואף שבירת שיניים.

ישנם סוגים שונים של סד לשיניים, חלקם עשויים סיליקון רך, ואחרים עשויים חומר קשיח. השיקולים בבחירת סוג הסד קשורים גם לצרכים הטיפוליים, וגם להעדפות האישיות של המטופל.

מחיר סד לילה לשיניים

סד לילה שיניים

בואו נדבר על שחיקת שיניים, תופעה שכיחה מאוד שלפעמים אינה מקבלת את תשומת הלב הראויה. התופעה נפוצה מאוד, ואנו יכולים להגיד כי רוב האנשים סובלים ממנה רק לא באותן דרגות חומרה. הסובלים מהתופעה נוהגים לחרוק את שיניים במהלך השינה, וכך הם גורמים לשחיקה של השיניים, ועוד תופעות לא רצויות אשר בסופו של דבר פוגעות בבריאות השיניים ואף הלסת כולה. הסובלים מהבעיה עלולים לסבול משברים וסדקים בשיניים, כאבי שיניים, כאבי לסתות וכאבי ראש.

איננו רוצים להעמיק בסיבות לחריקות השיניים, כי למען האמת גם המדענים חלוקים לגבי הסיבות. אך ישנה הסכמה כי קיים קשר בין לחץ ומתח נפשי, לבין חריקת שיניים. ואכן לעתים במסגרת הטיפולים חשוב לתת דגש על הפחתת מתח. סד לילה לפה לא נועד לפתור את הבעיה, אלא למנוע את הנזק הנגרם לשיניים כתוצאה משחיקת השיניים.

סד לילה לפה

סד לילה לפה

סד לשיניים עשוי בדרך כלל סיליקון או חור אקרילי. זהו פתרון הדורש התאמה למידות השיניים ומנשך הפה של המטופל. כלומר הוא מיוצר במעבדת שיניים בהתאמה אישית, זאת לאחר שרופא השיניים ביצע את המדידות.

הסד יוצר חציצה בין השיניים העליונות לבין השיניים התחתונות, ובכך מונע את השתפשפות השיניים העליונות כנגד התחתונות. במקביל הוא מסייע ליצור הרפיה של שרירי הלעיסה. בדרך כלל אין צורך לשים סד על שתי הלסתות, מספיק על הלסת העליונה. אך יש לציין כי קיימים מקרים מיוחדים הדורשים פתרון עליון ותחתון, כמו למשל במקרים של חריקת שיניים ביום.

ישנם מוצרי מדף שנועדו לתת פתרון זול, אך הרשו לנו להזהיר אתכם ממוצרים אלו. אולי מחיר סד לילה לשיניים זול יותר כאשר קונים אותו באחת מרשתות הפארם, אך הנזק שהוא גורם עלול לעלות לכם ביוקר. המחקרים מראים כי מוצרים אלו עשויים להגביר את הנזק. ולכן אין תחליף לסד בהתאמה אישית.

סד לשיניים עשויים לגרום לכם לחוש אין נוחות, בעיקר בהתחלה. אך יש לו חשיבות גדולה בשמירה על השיניים. זוהי הסיבה מדוע חשוב להכין אותו באמצעות רופא שיניים ומעבדת שיניים, ולא לחפש אחר פתרונות זולים. מלבד הנזק שעלול להיגרם לכם כתוצאה משימוש בסד לא מתאים, ישנו גם חשש כי תזנחו את השימוש בו בגלל אי הנוחות. וזה יוביל לבעיות שיניים רבות בעתיד.

סד לילה שיניים

מחיר סד לילה לשיניים

מחיר סד לשיניים הוא 999 ש“ח. ניתן לעשות אותו אצלנו במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל. כאן ניקח את המידות, ובאמצעות מעבדת השיניים נדאג עבורם לסד במידה הנכונה ובאיכות הגבוהה.

בעזרת סד השיניים תוכלו למנוע בעיות שיניים חמורות, שעלולות לעלות לכם ביוקר.

במרפאת השיניים אמריקן סמייל תוכלו ליהנות ממגוון שירותי רפואת שיניים לכל המשפחה. במרפאתנו מעניקים טיפולים לנוער ובני נוער, כמו גם טיפולי רפואת שיניים למבוגרים. אנו מבצעים את כל טיפולי השיניים הכוללים יישור שיניים שקוף, טיפול שורש וכתר, השתלת שן, ניתוח הרמת סינוס, הלבנת שיניים, רופא שיניים חירום ועוד טיפולים לבעיות שיניים וחניכיים.

נשמח לראות אתכם אצלנו במרפאה. הצוות שלנו יקבל אתכם באווירה נעימה וכאן תקבלו שירות מסור מכל הלב.

הוראות הגעה ל WAZE בקישור זה.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

סד לילה שיניים
תוכן עניינים