מרפאת שיניים חירום

מרפאת שיניים חירום רחובות

מרפאת שיניים חירום

מרפאת שיניים חירום היא לא דבר שתרצו להזדקק לו, אך חשוב לדעת שעומדת לרשותכם מרפאת חירום שיניים ברחובות. 

דמיינו את הסיטואציה הבאה, בעודכם מתכוננים לשינה אתם מתחילים להרגיש כאב שיניים חד שהופיע בפתאומיות. השעה כבר עשר בלילה וברור לכם שבבוקר תרצו לקבוע תור לרופא השיניים. אך הכאב הולך ומתגבר וברור לכם שהלילה כבר לא תוכלו לישון מרוב כאבים. זה טבעם של כאבי השיניים. במקרה שכזה אתם תשמחו לגלות כי ישנה מרפאת שיניים עזרה ראשונה היכולה לקבל אתכם גם בשעות הלילה ולהעניק לכם טיפול מיידי אשר יעלים את הכאב. 

כל אדם, ובכל גיל, עשוי להגיע למצב שכזה. זה יכול להתרחש בנסיבות שונות. ולכן תמיד חשוב שתהיה לכם מרפאת שיניים חירום רחובות שאליה ניתן לפנות בשעת הצורך ולקבל את הטיפולים הדחופים. בעיות שכאלו יכולות להתרחש בכל יום ובכל שעה. 

אם נקלעתם לסיטואציה בה אתם זקוקים ל רופא שיניים חירום, אתם יכולים לסמוך על מרפאת אמריקן סמייל. ניתן להרים אלינו טלפון כל שעות היום ולקבל מענה למקרים דחופים. אם אתם מתעניינים בפרטים על יישור שיניים מחיר, גם כן נשמח לעזור לכם, אך ניתן לעשות זאת בשעות נוחות ואין צורך בחירום. 

מרפאת חירום שיניים
מרפאת חירום שיניים

מרפאת שיניים עזרה ראשונה

מרפאת שיניים חירום אינה מעניקה לכם סתם טיפולים שגרתיים, אלא טיפולים דחופים ובהולים. אלו יכולים להיות טיפולים הקשורים לבעיות הגורמות לכם לכאב, אך גם מצוקות אחרות כמו למשל כתר שנפל או ילדה ששברה שן 6 שעות לפני מסיבת הבת מצווה (כן… זה תמיד קורה ברגעים הכי פחות נוחים). 

עם עזרה ראשונה מרפאת שיניים בדרך כלל מקבלים טיפול ראשוני וזמני, ובהמשך יש לקבוע תור לסיום הטיפול. גם כאשר יש לכם כאב חד ובעיה הדורשת טיפול שורש, אנו יכולים להעניק לכם עזרה ראשונה אשר תעלים את הכאב. הטיפול הניתן במסגרת שירותי מרפאת שיניים דחופה אינו פותר את הצורך מקביעת תור בהמשך וביצוע טיפול השורש (או כל בעיה אחרת הדורשת טיפול). אך בזכות טיפול החירום תוכלו להעלים את הכאבים ולהמשיך בשגרה. 

מתי לא פונים למרפאת חירום שיניים? אם פתאום החלטתם שאתם רוצים טיפול יישור שיניים, או אולי הלבנת שיניים, אנו נשמח להעניק לכם שירות. עבור מקרים שכאלו תוכלו לקבוע תור במהלך שעות העבודה, וכל הצוות הרפואי שלנו יעמוד לרשותכם, יענה על כל שאלה ויעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר. טיפולים שגרתיים מסוג זה אינם נחשבים לטיפולי חירום ואנו מבצעים אותם במסגרת שעות הפעילות הרגילות. 

מרפאת שיניים עזרה ראשונה

מרפאת שיניים חירום

אז מתי פונים לשירותי עזרה ראשונה מרפאת שיניים? 

מטופלים פונים אל מרפאת שיניים חירום רחובות בכל מקרה שיש להם בעיה הדורשת פתרון דחוף. בעיות שכאלו עלולות להתרחש בשעות הלילה המאוחרות, בסופי השבוע והחופשים, במהלך יום העבודה, לפני טיסות לחו“ל, לפני אירועים חשובים… במילים אחרות התקלות הללו מתרחשות תמיד ברגעים הכי פחות נוחים. 

אם אתם סובלים מכאבים עזים בשיניים, אם יש לכם התפרצות פתאומית של דלקת שיניים חמורה, אם יש לכם גשר ליישור שיניים ונפלו הסמכים של הגשר או שנשברה לכם שן כתוצאה מחבלה – אתם יכולים לסמוך על שירותי החירום של המרפאה. אנו נעמוד לרשותכם ונעניק לכם את הטיפול במהירות.

מרפאת שיניים דחופה

מרפאת שיניים דחופה

בוודאי תרצו להימנע מכל אותם המקרים בהם אתם זקוקים לשירותי מרפאת שיניים עזרה ראשונה דחופה. אך לדאבוננו בחיים תמיד ישנן תקלות ולא ניתן לצפות אותן מראש. אך למרות שלא ניתן לצפות כל תקלה, בהחלט ניתן לצמצם את הסיכוי שבו תותקפו על ידי כאב שיניים פתאומי. הפתרון הוא פשוט למדי – שמירה על היגיינת השנים וביצוע בדיקות תקופתיות. 

אם תקפידו לשמור על היגיינת השיניים ותגיעו לביקור אצל רופא השיניים כל חצי שנה, נוכל לזהות בעיות הזמן. כך תוכלו לשמור על בריאות השיניים שלכם ולא להיות מופתעים מכאבים פתאומיים באמצע הלילה. ולא רק שזה ימנע מכם טיפול רפואת שיניים דחופה, זה גם יאפשר לתת מענה לבעיות בשלב מוקדם ולהימנע מטיפולי שיניים יקרים. 

כמובן שתמיד יתכנו חבלות שאינן קשורות לבריאות השיניים, אך בפועל ניתן להימנע מרבות מהפניות אל מרפאת חירום שיניים באמצעות הקפדה על בריאות השיניים. 

עזרה ראשונה מרפאת שיניים

עזרה ראשונה מרפאת שיניים

אנו מקווים שלא תזדקקו לשירותי רפואת שיניים דחופה, לא אתם ולא בני משפחתכם. אך מצד שני תמיד יתכנו מקרים שכאלו ועליכם להיות מוכנים. תמיד כדאי לשמור מספר טלפון של מרפאת שיניים חירום אליה תוכלו לפנות בשעות הצורך. 

השתדלו למצוא רופא שיניים מומלץ ומנוסה שאתם סומכים אליו, ולא להתחיל לחפש רופא באמצע הלילה כאשר אתם סובלים מכאבים. שמרו את מספר הטלפון שלו, ובמידה ויום אחד תזדקקו יהיה לכם אל מי לפנות. שימו לב כי בדרך כלל מרפאות השיניים מציעות מספרי טלפון שונים למקרי חירום המאפשרים לכם לקבל עזרה מיידית גם בשעות שמרפאת השיניים סגורה. 

מרפאת שיניים חירום
מרפאת שיניים חירום

מרפאת חירום שיניים

כדאי לחפש מרפאת שיניים דחופה הנמצאת קרוב לבית, או לפחות מקום שניתן בקלות להגיע אליו במידה וישנם מקרים דחופים. כל הסיטואציה שבה זקוקים לרופא שיניים דחוף יכולה להיות מאוד לא נעימה ולשבש לכם את כל השגרה. רק נסו לדמיין את הסיטואציה שבה הילד בוכה מכאבים, השעה 12 בלילה ואתם צריכים למצוא רופא שיניים דחוף. 

אם יש לכם מרפאת שיניים דחופה הנמצאת באזור המגורים, זה כבר יקל עליכם באותן הסיטואציות הלא נעימות.

מרפאת שיניים חירום רחובות

מרפאת שיניים אמריקן סמייל היא הרבה יותר ממרפאת חירום. כמובן שאנו עומדים לרשותכם עם שירותי חירום כל שעות היום. אך אנו מרפאה רגילה המעניקה לכם שירותי רפואת שיניים מתקדמים. תוכלו לפנות אלינו גם לצורך טיפולי חירום וגם לצורך טיפולים שגרתיים הכוללים השתלות שיניים, טיפולים אורתודנטיים ועוד.

במידה ויש לכם בעיה דחופה, כמו כאב שיניים חד או כתר שנפל, פנו אלינו ונעניק לכם את הטיפול המיידי. במידה ונדרש המשך טיפול נוכל לקבוע לכם תור במרפאה בשעות הנוחות לכם. 

מרפאת שיניים חירום רחובות

מרפאתנו נמצאת בגורודיסקי 31, רחובות (קומה 1) – הוראות הגעה בגוגל מפות.

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD).