אורטודנט קליניקה ליישור שיניים

דף הבית » יישור שיניים שקוף » אורטודנט קליניקה ליישור שיניים
אורטודנט קליניקה ליישור שיניים

אם תשאלו אורטודנט קליניקה ליישור שיניים הוא בוודאי ידגיש לכם את חשיבות הטיפול האורתודנטי. ובהמשך ישיר לכך, רופא קליניקה ליישור שיניים גם ידגיש את חשיבות הטיפול בגיל צעיר.

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

ישנן סיבות רבות מדוע לטפל בבעיה כבר בגיל צעיר, אך אל תבינו לא נכון – ניתן לבצע טיפול יישור שיניים למבוגרים. ואם לא עשיתם זאת בצעירותכם, זה באמת מומלץ. ואל תדאגו, לא נמלא לכם את הפה בברזלים. כיום ישנן שיטות אחרות לעשות זאת.

אורטודנט מומלץ למבוגרים

כאשר מדברים על יישור שיניים למבוגרים בדרך כלל מדברים על יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין, הידועה גם בתור פלטה שקופה. גם שיטות אחרות עשויות להתאים, ולפעמים אפילו אין ברירה וחייבים להשתמש בשיטות אחרות. אך לשיטת INVISLIAGN יתרונות משמעותיים ההופכים אותה לשיטה המועדפת עבור המבוגרים, והיא בדרך כלל מתאימה לרוב המקרים.

אורטודנט קליניקה ליישור שיניים

מה זה אינויזליין

אינויזליין היא שיטת יישור שיניים חדשה יחסית, אבל אל דאגה מיליוני אנשים בכל רחבי העולם כבר נהנו מטיפול זה בהצלחה. כמו כל שיטת יישור שיניים היא מזיזה את השיניים בצורה הדרגתית ומתונה המבוססת על הפעלת לחץ המאלץ את השן לזוז.

שיטות יישור השיניים המסורתיות עשו זאת בעזרת מערכת של ברזלים אותם מותחים וכך יוצרים את הלחץ המזיז את השיניים. ההבדל הוא שבשיטה זו מצאו דרך אחרת להפעיל את הלחץ על השיניים.
במקום להדביק סמכים על השיניים ולחבר ביניהם ברזלים, כאן יוצרים התקן דנטלי נשלף המתלבש על השיניים. למעשה מדובר ביותר מהתקן אחד, זוהי סדרה של התקנים קשתיים אותם צריך להחליף כל שבוע או שבועיים. החלפת הקשתית היא הפעולה המחליפה את מתיחת הברזלים בשיטת המסורתיות.

ההבדלים בין השיטות יוצרים רשימה ארוכה של יתרונות, ותוכלו לשאול על כך כל אורטודנט קליניקה ליישור שיניים. והיתרונות הללו הם מה שהופך את השיטה למועדפת עבור מבוגרים ובני נוער הזקוקים לטיפולי יישור שיניים.

אורטודנט קליניקה ליישור שיניים

אורטודנט מומלץ למבוגרים

עכשיו שהבנתם את ההבדל המהותי בין השיטות, ברצוני לדבר על היתרונות של השיטה, וגם לערוך השוואה בין שיטה זו לבין יישור שיניים באמצעות גשר.

טיפול נוח יותר – יישור שיניים שקוף מציעה לכם טיפול נוח יותר מאשר שימוש בגשר. אתם יכולים לשמוע מכל מי שהשתמש בגשר על אי הנוחות איתה צריך לחיות 24/7, ולפעמים לתקופה ארוכה של שנתיים. גשר הברזלים יוצר דקירה וגירוי ברקמות החניכיים, ולא אחת יש צורך להשתמש ב GUM WAX על מנות למנוע את אי הנוחות. יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות חוסך לכם את אי הנוחות.

קל יותר לשמור על היגיינת השיניים – בהמשך ישיר לנוחות של הטיפול, גם קל יותר לשמור על היגיינת השיניים. כאשר יש לכם ברזלים קשה מאוד לנקות אותם משאריות האוכל, ואתם אפילו תמנעו ממאכלים מסוימים בעלי נטייה להידבק. ואילו כאשר מדובר בקשתיות שקופות, ניתן להסיר אותן בעת האכילה וצחצוח השניים. אפילו בעת נשיקה לוהטת.

לחזות את משך הטיפול ואת תוצאותיו – רופא קליניקה ליישור שיניים תמיד יכול לחזות את תוצאות הטיפול ואת משך הזמן, אך  רמת הדיוק של אינויזליין היא גבוהה ביותר. הטיפול מבוסס על סריקת הפה ויצירת מודל ממוחשב. כך ניתן להציג למטופלים את תוצאות הטיפול עוד טרם החל, ולתת מסגרת זמן לסיום הטיפול ברמת דיוק גבוהה.

פחות ביקורים אצל רופא השיניים – כאשר מיישרים שיניים באמצעות גשר לשיניים אתם צפויים לבקר לא מעט פעמים אצל האורתודנט. יש לכך שתי סיבות, הסיבה הראשונה היא הצורך התמידי במתיחת הברזלים. ויתכן שלשם כך תגיעו פעם בשבוע למרפאה. והסיבה השנייה היא שלעתים נופלים סמכים ויש להדביקם שוב. כך שיתכנו ביקורים לא מתכוננים.
כאשר משתמשים בקשתיות שקופות ליישור שיניים יש צורך רק בביקורת חודשית, מכיוון שאת החלפת הקשתיות אתם עושים בעצמכם. ומכיוון שאין סמכים, הם לא יכולים ליפול.

יישור שיניים נסתר – ולבסוף, יישור שיניים נסתר הוא השאיפה של כולם. אתם עושים טיפול יישור שיניים מתוך מחשבה על אסתטיקה, ולכן מדוע תרצו ברזלים לא אסתטיים בשיניים? מהבחינה הזו יישור שיניים אינוזליין כמעט ואינו נראה, אפילו לא במבט מקרוב.

רופא קליניקה ליישור שיניים

רופא קליניקה ליישור שיניים

רוצים לדעת עוד על אפשרויות הטיפול או יישור שיניים מחיר? אתם מוזמנים לבקר במרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל.

כאן במרפאת השיניים תוכלו ליהנות מטיפולי יישור שיניים שקוף ועוד טיפולים נוספים, כולם בסטנדרטים הגבוהים ביותר ותוך כדי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. אנו מבצעים את כל טיפולי השיניים לרבות השתלות שיניים למחוסרי עצם, טיפולי שורש וכל טיפולי שיקום הפה. תוכלו להיעזר בגוגל מפות לצורך הוראות הגעה.

 

פנו לאמריקן סמייל עוד היום
ותיהנו מטיפול
מקצועי, יעיל ובמחיר
משתלם!
  • טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
  • יחס אישי וחם מצוות מומחים מנוסים ומוסמכים.
  • החלמה מהירה וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.
  • מחירים משתלמים.

מבצע! טיפול שורש מבנה כתר זירקוניה
החל מ ₪3,500 בלבד!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

מוכנים להתחיל?
קבעו את הפגישה הבאה שלכם היום.

ד”ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג’ורג’יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). 

רופא קליניקה ליישור שיניים
תוכן עניינים